Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^
Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

[AMV] Already Over

4 participantes

 :: No Anime :: Offtopic

Ir abajo

[AMV] Already Over Empty [AMV] Already Over

Missatge por 5454595 Dg 6 Oct - 13:34

últim amv de free! que faig XD ja m'he cansat , la cançó és Already Over de Red ! avera si us agrada xdd

5454595
Apranent
Apranent

Nombre de missatges : 31
Punts : 4859
Reputació : 21
Fecha de inscripción : 10/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

[AMV] Already Over Empty Re: [AMV] Already Over

Missatge por NuryMaron Dg 6 Oct - 15:40

curtet pero intens, molt bé! m'agradaria també veure amv's teus d'animes que coneguem més pel fòrum ja que et queden genial ^^
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17405
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

[AMV] Already Over Empty Re: [AMV] Already Over

Missatge por 5454595 Dl 7 Oct - 15:20

Nury escrigué:curtet pero intens, molt bé! m'agradaria també veure amv's teus d'animes que coneguem més pel fòrum ja que et queden genial ^^
tenia pensat fer-ne un d'inuyasha :P , pro abans tinc que acabar-ne un de one piece que ja esta practicament acabat , inclos podria fer-ne algun d'alguna pelicula que s'hagi fet ns ja buscaré capítols i series xD

5454595
Apranent
Apranent

Nombre de missatges : 31
Punts : 4859
Reputació : 21
Fecha de inscripción : 10/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

[AMV] Already Over Empty Re: [AMV] Already Over

Missatge por joan4647 Dl 7 Oct - 15:52

Si, estaria molt bé!
M'he mirat l'AMV i he pensat en fer-te una llista de les coses que m'han agredat més:
- Bona cordinació amb la música a l'hora de posar a efectes i a l'hora de dessidir quines imatges poses en cada lloc.
- És curt, però intens.
- M'encanta massa quan fas allò de l'ull i va cap a una altre escena, enserio, està molt bé això contenta
- M'he estat mirant els altres AMV's i també son molt bons!

Només una petita crítica subjectiva, jo no hi posaria tant efectes, poder aquest no és l'AMV més clar, però n'he trobat alguns amb un exces d'efectes pel meu gust :s-makoto: marejat 

Al final em marejava, el mateix li vaig dir al Blastilonic amb un AMV de Sailor Moon amb una cançó de la BS, el trobava tant sobrecarregat!!! Tot i que es veia que s'ha l'habia treballat, vaig acabar mort, en canvi l'últim o penultim (no recordo) AMV quie ha fet amb la d'Applause estava millor, sense tants efectes, amb la SM com a veu de la Gaga i amb un inici on mostra totes les transformacions + atacs = original. Em va agradar aquest punt. De vegades sense tants efectes i amb un AMV més senzill pots aconseguir aquell punt entretingut que fa el fa un AMV més interessant.

Parlant clar, que m'agraden molt tots els AMV que has fet, no vull ser borde amb aquesta critica final, és perquè tinguis també opinions constructives. 

Continua així! Et queden genial i es nota que t'agrada fer-los, continuals penjant i ja ens els anirem mirant d\'acord 


PD: Si t'animes passa't per la reactivació del fòrum 2014 (aprofito per fer spam del pròpi forum jajajajaaj): https://animesm.forocatalan.com/t1049-projecte-reactivacio-del-forum-2014
joan4647
joan4647
Simplement un usuari important
Simplement un usuari important

Nombre de missatges : 782
Punts : 6589
Reputació : 39
Fecha de inscripción : 02/03/2010
Edad : 33
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

[AMV] Already Over Empty Re: [AMV] Already Over

Missatge por dr_tomoe Dl 9 Des - 14:40

Faràs més AMV's!ç?
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6683
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

[AMV] Already Over Empty Re: [AMV] Already Over

Missatge por joan4647 Dl 9 Des - 18:29

Volem més!
joan4647
joan4647
Simplement un usuari important
Simplement un usuari important

Nombre de missatges : 782
Punts : 6589
Reputació : 39
Fecha de inscripción : 02/03/2010
Edad : 33
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

[AMV] Already Over Empty Re: [AMV] Already Over

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 :: No Anime :: Offtopic

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum