Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^
Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Sailor Moon Crystal en català [MEGA] [SUB CATALÀ] [HD]

+4
llimona
eljuan368
NuryMaron
dr_tomoe
8 participantes

Pàgina 6 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ir abajo

Sailor Moon Crystal en català [MEGA] [SUB CATALÀ] [HD] - Página 6 Empty Sailor Moon Crystal en català [MEGA] [SUB CATALÀ] [HD]

Missatge por dr_tomoe Dl 30 Jun - 9:42

Recuerdo del primer mensaje :

Sailor Moon Crystal en català [MEGA] [SUB CATALÀ] [HD] - Página 6 Sailor-Moon-Crystal
Informació
Spoiler:

Links MEGA
Spoiler:


Editat per darrera vegada per dr_tomoe el Ds 16 Ago - 19:36, editat 15 cops en total
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6674
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo


Sailor Moon Crystal en català [MEGA] [SUB CATALÀ] [HD] - Página 6 Empty Re: Sailor Moon Crystal en català [MEGA] [SUB CATALÀ] [HD]

Missatge por Bunnyxsempre Dv 3 Abr - 15:47

jajaj tranquil s'entén d\'acord

jo k pensava k ara per pasqua tindria més temps i a classe ens han posat un munt de treballs -.-'

es pensaran k tenim 2 mesos de vacances o k? >.<
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14897
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

Sailor Moon Crystal en català [MEGA] [SUB CATALÀ] [HD] - Página 6 Empty Re: Sailor Moon Crystal en català [MEGA] [SUB CATALÀ] [HD]

Missatge por NuryMaron Dv 3 Abr - 17:34

en nom de la lluna et castigarem !! (h) Bunny Ponny 

jeje que hi farem miradeta
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17396
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Sailor Moon Crystal en català [MEGA] [SUB CATALÀ] [HD] - Página 6 Empty Re: Sailor Moon Crystal en català [MEGA] [SUB CATALÀ] [HD]

Missatge por Bunnyxsempre Ds 4 Abr - 12:50

jajaja tan de bo la marinera lluna els pugués castigar riure
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14897
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

Sailor Moon Crystal en català [MEGA] [SUB CATALÀ] [HD] - Página 6 Empty Re: Sailor Moon Crystal en català [MEGA] [SUB CATALÀ] [HD]

Missatge por dr_tomoe Ds 4 Abr - 13:49

ajajajajaj jo aquesta setmana santa no tinc massa feina, per sort!
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6674
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Sailor Moon Crystal en català [MEGA] [SUB CATALÀ] [HD] - Página 6 Empty Re: Sailor Moon Crystal en català [MEGA] [SUB CATALÀ] [HD]

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 6 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum