Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^
Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Joc Animal Crossing New leaf

+3
Hotaru
llimona
Bunnyxsempre
7 participantes

 :: No Anime :: Offtopic

Pàgina 1 de 4 1, 2, 3, 4  Següent

Ir abajo

Joc Animal Crossing New leaf Empty Joc Animal Crossing New leaf

Missatge por Bunnyxsempre Ds 30 Ago - 12:21

Animal Crossing New leaf


Joc Animal Crossing New leaf Animal_crossing_new_leaf_header


Informació per a qui no el conegui:

El joc transcorre amb un horari igual al que la vida real, permetent així veure com es fa de nit i de dia a la vegada. També s'inclouen esdeveniments en èpoques determinades de l'any com Halloween, Carnestoltes, Nadal ...

Poc a poc aniré posant nova informació del joc, com per exemple events, trucs, etc.


Guía de caras iniciales en Animal Crossing New Leaf:



Com conectar-te:
Per poder conectarte amb gent, hi ha dues maneres, Per viatjar a un altre poble has de triar en primer lloc, la manera d'accedir-hi, si és via WiFi (poble llunyà) o mitjançant la connexió sense fils de la consola 3DS (poble proper). 
Després podràs seleccionar el poble que vulguis dels que apareixen a la llista de la pantalla inferior (si no apareix cap és que no hi ha cap poble disponible i amb la porta oberta en aquest mateix moment). 

-Per conectar-te via Wifi has de donar el teu Códic de amic, que trobarás al HOME de la consola 3DS (menú principal), hi ha un botó quadrat de color taronja amb una careta somrient. Fes clic aquí per entrar al menú "Llista d'Amics" i allà trobarás el teu códic de amic, 
El meu códic de amic és: 0216-2007-7161

Per a la gent que tingui aquest joc i es vulgui conectar us anime a donar el vostre códic de amic, el podeu posar en un comentari Feliç 

Com començar el joc:

Llista de les eines:


En Animal Crossing 3DS: New Leaf podrem aconseguir noves botigues, zones i opcions amb les que jugar a mesura que anem avançant en el joc. La zona comercial, situada a la part de dalt del poble, té moltes botigues en les que podrem realitzar diverses coses.
Aquestes són totes les botigues de la zona comercial, amb la seva informació i requisits per desbloquejar-les.


Tenda de Tendo y Nendo:



Floristería:


Inmobiliaria Tom Nook:


Sala de exposición de la AAD (plaza StreetPass):



Botiga del museu:



Códigos QR:



Club Jajá:




Casa dels somnis:




Sabateria:



Despertar a Al:





Perruqueria:



Puesto de Katrina:


Giroides de fígaro:
Todas las ordenanzas para el pueblo:


Codigos de sueño:


Editat per darrera vegada per Bunnyxsempre el Dg 15 Feb - 16:28, editat 11 cops en total
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14907
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

Joc Animal Crossing New leaf Empty Re: Joc Animal Crossing New leaf

Missatge por llimona Ds 30 Ago - 16:18

Alaa! Que guai, ho trobo molt interessant per poder jugar tots els del fòrum a aquets joc, una pregunta! Si tinc la dsi hi puc jugar?
llimona
llimona
Simplement un usuari important
Simplement un usuari important

Nombre de missatges : 720
Punts : 5527
Reputació : 24
Fecha de inscripción : 25/03/2011
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Joc Animal Crossing New leaf Empty Re: Joc Animal Crossing New leaf

Missatge por Bunnyxsempre Ds 30 Ago - 16:53

Aish llimona ho sento pero el joc de Animal Crossing New leaf només és per la 3DS Trist

per a la dsi pots jugar a animal crossing wild world, malauradaments ja no et pots conectar amb ningú, mitjançant wifi (si que et pots conectar amb algú però només si es a prop teu) ja k al igual k amb pokemon van tancar el wifi de Nintendo per poderte conectar ...


Cese wifi Nintendo y Juegos afectados:
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14907
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

Joc Animal Crossing New leaf Empty Re: Joc Animal Crossing New leaf

Missatge por Bunnyxsempre Ds 30 Ago - 17:01

Hey acabo de trobar això:

Os recordamos que existe un proyecto fan para poder jugar a algunos juegos online.


Como todos sabéis en  tan sólo unos días, se suspenderán los servicios de conexión online Nintendo Wi-Fi. Esto afecta a una gran cantidad de juegos, es decir, todos los que usan servicios online en su mayoría dejarán de hacerlo, podéis ver una lista de los juegos que dejaran de hacerlopinchando aquí
Pero a pesar de que la conexión de Nintendo Wi-Fi está llegando a su fin, los fans han creado un método alternativo para poder jugar algunos títulos online. El “Wiimmfi” que lo que hace no es otra cosa que parchear  las direcciones del servidor del juego para jugar en servidores personalizados depués del  20 de mayo.
Tenéis mucha más información sobre este proyecto pinchando aquí. Os seguiremos informando cuando sepamos más sobre este proyecto.


Juan tu ho sabies?? Si es així ho has probat o saps d'algú que ho hagi probat? potser així encara es pot conectar la gent... jo ho acabo de veure, però no ho he provat xk no entenc masa de tecnologíes xD >.<
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14907
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

Joc Animal Crossing New leaf Empty Re: Joc Animal Crossing New leaf

Missatge por Hotaru Ds 30 Ago - 18:12

en serio? i a raó de que??
com es passen...
Hotaru
Hotaru
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Nombre de missatges : 457
Punts : 3985
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 21/08/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Joc Animal Crossing New leaf Empty Re: Joc Animal Crossing New leaf

Missatge por Bunnyxsempre Ds 30 Ago - 19:54

Doncs no sé perquè van voler treure el wifi de nintendo...
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14907
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

Joc Animal Crossing New leaf Empty Re: Joc Animal Crossing New leaf

Missatge por eljuan368 Dg 31 Ago - 16:16

a veurebunny si en sabia de alguna cosa ho crear a partir de dia 21 de   mayo i per dirho aixi es una xarxa wifi pirata per wwi i nds  ( aunque  de moement es per wii per el que sembla) de  a lo que em demanes no tinc ni idea si va be o malement i come ja vaig explicar al tema de jocs de pokemon ha tencat per aparrt de tenir mes benficics a xy i el nou rubi omega i alfa zafiro es per donar mes prioridad a les 3ds/2ds i les wii U que son les noves generacions de consoles

per cert molt be el tema et don uns trucs per que els posis cada dia al poble hi una roca que si li dones amb la pala et dona una certa quantitat de baies
alguns roques que si les trenques et surten minerals que pots vendre a reciclatje bartulos  per bastantes baies

als abres de el poble si els sacsejes et ponen doranr un sac de 100 baies ah per tambe et poden sorir colemnes que valen 500 baies

els numero de amic el ficare al seguent missatge d\'acord
eljuan368
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 15568
Reputació : 93
Fecha de inscripción : 02/01/2011
Edad : 31
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc Animal Crossing New leaf Empty Re: Joc Animal Crossing New leaf

Missatge por Bunnyxsempre Dg 31 Ago - 16:44

jajaja siii, aquests trucs ja els sabia jajaj, si jo ja soc una experta en aquest joc jajajaj tinc el de la DS i el de la wii també, encara k el de la wii és al k menys he jugat, i el de la 3DS el tinc desde el dia k va sortir ^^

i de trucs en sé molts, ja aniré posant-ne jejej d\'acord 

però gràcies igualment Content
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14907
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

Joc Animal Crossing New leaf Empty Re: Joc Animal Crossing New leaf

Missatge por eljuan368 Dg 31 Ago - 16:52

me ho imaginava bunny (es per aportar alguna cosa ) percert me acab de apuntar el teu  codi de amic i el nostre es 1822-0402-9340 si et surt marcos no ho has fet malement la 3ds es del meu germa
eljuan368
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 15568
Reputació : 93
Fecha de inscripción : 02/01/2011
Edad : 31
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc Animal Crossing New leaf Empty Re: Joc Animal Crossing New leaf

Missatge por Bunnyxsempre Dg 31 Ago - 16:54

jjajaj d'acord, doncs pots aportar el que vulguis, x mi encantada d\'acord

i gràcies x el códic, després et busque i a veure quan ens podem conectar ^^
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14907
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

Joc Animal Crossing New leaf Empty Re: Joc Animal Crossing New leaf

Missatge por Bunnyxsempre Dg 31 Ago - 16:54

jjajaj d'acord, doncs pots aportar el que vulguis, x mi encantada d\'acord

i gràcies x el códic, després et busque i a veure quan ens podem conectar ^^
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14907
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

Joc Animal Crossing New leaf Empty Re: Joc Animal Crossing New leaf

Missatge por Bunnyxsempre Dg 31 Ago - 16:55

ey, ja tinc un altre, k guay he desbloquejat el poder de la Venus Content 
m'encantaaa Content
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14907
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

Joc Animal Crossing New leaf Empty Re: Joc Animal Crossing New leaf

Missatge por NuryMaron Dg 31 Ago - 17:28

Bunnyxsempre escrigué:ey, ja tinc un altre, k guay he desbloquejat el poder de la Venus Content 
m'encantaaa Content
ooh ja veus ooh
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17406
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Joc Animal Crossing New leaf Empty Re: Joc Animal Crossing New leaf

Missatge por Hotaru Dg 31 Ago - 17:31

posa primer atac!
poder n'hi ha més... d\'acord
Hotaru
Hotaru
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Nombre de missatges : 457
Punts : 3985
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 21/08/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Joc Animal Crossing New leaf Empty Re: Joc Animal Crossing New leaf

Missatge por Bunnyxsempre Dg 31 Ago - 19:04

aysh es veritat riure
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14907
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

Joc Animal Crossing New leaf Empty Re: Joc Animal Crossing New leaf

Missatge por eljuan368 Dl 1 Set - 8:23

felicitats bunny

percert aquesta tarda posare una mega truc per ganya moltes baiesde cop  pot ser ya el coneguis Content
eljuan368
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 15568
Reputació : 93
Fecha de inscripción : 02/01/2011
Edad : 31
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc Animal Crossing New leaf Empty Re: Joc Animal Crossing New leaf

Missatge por eljuan368 Dl 1 Set - 16:29

aqui va el mega truc per guanyar moltes baies de cop

1 tenir acces a la illa tropical despres haver pagat les 39.800 del prestec de la casa

2 una vegada fet aixo al dia seguent de ha verla desbloquetjat  anar a la illa i llevar-ho tot menys algunes palmeres per despres tornar per la tarda o la nit a partir a les 17:00 (les 5) i agafar la xarxa per agafar un munte de escarbats (escararbajos) ja que valen unes 8000 baies percert si es veu altres tipus de insectes cal espantarlos ja que surtirarn mes escarabats 

font del truc revista nintendo action 263  seccio de animal crossing new leaf
eljuan368
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 15568
Reputació : 93
Fecha de inscripción : 02/01/2011
Edad : 31
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc Animal Crossing New leaf Empty Re: Joc Animal Crossing New leaf

Missatge por Bunnyxsempre Dt 2 Set - 16:43

Siii, si k el sabia aquest truc riure
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14907
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

Joc Animal Crossing New leaf Empty Re: Joc Animal Crossing New leaf

Missatge por eljuan368 Dc 3 Set - 16:23

ei bunny una cosa ja has registrat el codi del meu germa i 2 pots posar la lista de com aconseguir les principal eines del joc pala caña xarxa
eljuan368
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 15568
Reputació : 93
Fecha de inscripción : 02/01/2011
Edad : 31
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc Animal Crossing New leaf Empty Re: Joc Animal Crossing New leaf

Missatge por Bunnyxsempre Dj 4 Set - 20:03

La llista de les eines:


  • Caña de pescar (Fishing Rod)



    Ve simplemente a la tienda de T & N y lo encontrarás a la venta. ¡No está todos los días pero casi!

    • Uso: Apunta hacia el pez y suelta el hilo con el botón A. El cebo tiene que estar de cara al pez para que lo vea y pique.
    • Caña de pescar de plata: Sigue donando especímenes de cualquier tipo al Museo y por fin habrá una expansión. Cuando se haya completado, la caña de pescar plateada estará a la venta de vez en cuando en el segundo piso. Es más fácil pescar con ella.
    • Caña de pescar de oroCompleta la colección de peces y muestra tu enciclopedia a Chip en el Torneo de Pesca. ¡Con esta caña, pescar es aún más fácil! 

    Red (Net)



    Esta también la venden en T&N, pero igual tardas un par de días en verla allí.

    • Uso: Pulsa el A para atrapar un insecto que revolotee frente a tí. A veces es más difícil si están posados en un árbol, flor, el suelo o incluso bajo una roca. Si sujetas el botón A, puedes aparecer detras de ellos con cuidado y soltar el botón para cazarlos rápidamente.
    • Red de plata: Sigue donando especímenes de cualquier tipo al Museo y por fin habrá una expansión. Cuando se haya completado, la red plateada estará a la venta de vez en cuando en el segundo piso. Es más fácil atrapar bichos con ella.
    • Red de oro: Completa la colección de insectos y muestra tu enciclopedia a Nat en el Torneo de Cazar Insectos. ¡Con esta red, cazar bichos es aún más fácil! 

    Pala (Shovel)



    También disponible de vez en cuando en T&N. 

    • Uso: Busca grietas con forma de estrella en el suelo y cava con el botón A. Encontrarás un fósil (para donar al museo o venderlo) o una giroide (colecciónalos o véndelos). También puedes encontrar una semilla trampa, que te habría hecho caer si no la hubieses desenterrado y la hubieras pisado. También puedes utilizar la pala para golpear las rocas, que pueden hacer que salgan insectos, aparezcan minerales preciosos (oro, plata, amatista...) o monedas y bolsas (donde hay una, hay más - ¡sigue golpeando la roca!). También puedes cavar agujeros y plantar flores o árboles.
    • Pala de plata: igue donando especímenes de cualquier tipo al Museo y por fin habrá una expansión. Cuando se haya completado, la pala plateada estará a la venta de vez en cuando en el segundo piso. Es más fácil conseguir dinero cuando golpeas rocas con ella.
    • Pala de oro: Tienes que comprar 50 bolsas de fertilizante en la tienda de jardinería para obtenerla como recompensa. ¡Con ella podrás plantar árboles de dinero! Esta tienda no se desbloquea hasta que hayas realizado 30 buenas obras de jardinería en la ciudad, como plantar árboles, regar las flores, arrancar malas hierbas y demás.

    Regadera (Watering Can)



    Me llevó un tiempo conseguirla. ¡Tenía que ir al ayuntamiento y leer todos los consejos de Canela! Qué simpática. Me dió la regadera como recompensa. Por supuesto, la encontrarás en el cruce en la tienda algún día también, pero me estaba impacientando.

    • Uso: Ponte frente a las flores que te gustaría regar y dale al A. Las flores que has regado brillarán durante un tiempo después de que lo hagas. Por otra parte, tendrán un aspecto más fresco al día siguiente, ¡aunque estuviesen marchitas! Hazlo a menudo para tener un pueblo bonito. Más adelante podrás promulgar la ordenanza de embellecimiento de la ciudad para que todos los aldeanos se encarguen de las flores también.
    • Regadera de plata: Compra 50 semillas de flores o más en la tienda de jardinería para conseguirla. La tienda abre después de realizar 30 tareas de jardinería en la ciudad (sembrar, regar, arrancar malas hierbas...)
    • Regadera de oro: Si el pueblo se ve perfecto durante 15 días consecutivos (flores frescas, sin malezas o basura), Isabelle te dará la regadera dorada, que a veces hace crecer hermosas rosas de oro al regar rosas negras marchitas.

    Hacha (Axe)



    Como lo demás, la encontrarás en la tienda Nookling Junction algún día. Si puedes, compra más de una porque se rompen con el uso.

    • Uso: Ponte frente al árbol que deseas cortar y ¡voilá! Cortado. Esto te ayuda a crear espacio libre para facilitar tus paseos o plantar nuevos árboles y flores.
    • Hacha de plata: Este hacha no se rompe nunca, pero solo la verás de vez en cuando en la tienda de la isla tropical.
    • Golden Axe: Nunca se rompe tampoco, y te permite cortar los árboles más rápido. Se obtiene después de comprar 50 árboles jóvenes en la tienda de jardinería. Una vez más, este establecimiento se abre después de realizar 30 tareas positivas de jardinería.

    Tirachinas (Slingshot)



    El tirachinas está a la venta de vez en cuando después de la primera actualización de la tienda de Nook (T&T Mart). Además, es posible conseguirlo al cazar un globo con la red al borde de un acantilado.

    • Uso: Con el tirachinas, mira hacia arriba y presiona y suelta el A para disparar bolitas a los globos que van flotando por encima de la ciudad, lo que te da acceso fácil al regalo que llevaban. ¡Podrías conseguir muebles de la serie globo!
    • Tirachinas de plata: Este tira dos bolitas a la vez. Lo lograrás tras explotar varios globos y disparar al globo de plata, que aparece raramente.
    • Golden Slingshot¡Este dispara tres bolitas a la vez! Lo consigues al disparar al globo dorado, que aparece aún menos.

    Cronómetro (Timer)



    Gasta 10.000 bayas en la tienda T&N (Nookling Junction) para que la tienda se convierta en T&T Mart. Ahí encontrarás el cronómetro a la venta.

    • Uso: Ajusta el cronómetro para desafiarte a sí mismo y a tus amigos para atrapar tantos insectos, peces o criaturas de aguas profundas como sea posible en un determinado período de tiempo. La cuenta atrás y el contador de objetos aparecen en la pantalla.




Megáfono (Megaphone)


Después de gastar una buena cantidad de dinero y que pase un cierto tiempo, verás que la tienda mejora. Cuando T&T Mart se convierta en Super T&T, encontrarás el megáfono a la venta de vez en cuando.

  • Uso: Equipa el megáfono y mantén pulsado el botón A mientras gritas el nombre de un aldeano. Su respuesta te guiará hacia él o ella, a menos que esté simplemente en su casa.



Traje de buceo (Wet Suit)


Compra el traje de buceo en la isla tropical tras jugar y ganar a varios minijuegos, logrando medallas.

  • Uso: Equípalo al igual que otra ropa, ve a la playa y pulsa A para nadar. Pulse Y para bucear y pulsa A para ir más rápido y / o nadar bajo el agua. ¡Así es como obtendrás animales acuáticos de aguas profundas! Ten cuidado con las medusas (pulsa rápidamente los botones para recuperarte si te pica una).


Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14907
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

Joc Animal Crossing New leaf Empty Re: Joc Animal Crossing New leaf

Missatge por Bunnyxsempre Ds 6 Set - 20:08

Sí Juan, ja te registrat ^^
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14907
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

Joc Animal Crossing New leaf Empty Re: Joc Animal Crossing New leaf

Missatge por eljuan368 Dg 7 Set - 16:08

merci ja me avisaras quant vulguis venir al meu poble
eljuan368
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 15568
Reputació : 93
Fecha de inscripción : 02/01/2011
Edad : 31
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc Animal Crossing New leaf Empty Re: Joc Animal Crossing New leaf

Missatge por Bunnyxsempre Dg 7 Set - 18:45

de reees jejej, i quan vulguis juguem ^^ si algun dia et ve de gust, enviam un privat al facebook i a veure si puc jugar en aquell moment d\'acord
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14907
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

Joc Animal Crossing New leaf Empty Re: Joc Animal Crossing New leaf

Missatge por eljuan368 Ds 29 Nov - 16:22

bunnnyet pass el meu codi d'amic d\'acord

codi amic 2ds :
eljuan368
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 15568
Reputació : 93
Fecha de inscripción : 02/01/2011
Edad : 31
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Tornar a dalt Ir abajo

Joc Animal Crossing New leaf Empty Re: Joc Animal Crossing New leaf

Missatge por Bunnyxsempre Dc 10 Des - 13:07

gràcies Content mel guarde i després t'anyadeix-ho d\'acord
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14907
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

Joc Animal Crossing New leaf Empty Re: Joc Animal Crossing New leaf

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 4 1, 2, 3, 4  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 :: No Anime :: Offtopic

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum