Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^
Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Soul eater

3 participantes

Ir abajo

Soul eater Empty Soul eater

Missatge por dr_tomoe Dj 4 Jun - 18:06

Soul eater Soul-logolight-ver
Informació
Tres joves estudiants de Shibusen que han d'estudiar dia a dia per arribar a graduar-se com Tècnics de Dalla Mortal i Tall Demoníac, capaços de donar sentències de mort a humans que s'han desviat del bon camí. Cada alumne (o "Mestre" / "Tècnic"), està acompanyat del seu respectiu company que pot transformar-se en una arma. Junts, han d'aconseguir devorar 99 ànimes d'humans malvats i la d'una bruixa, perquè les seves armes rebin el títol de "Dalles de la Mort" i puguin graduar-se. 
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6684
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Soul eater Empty Re: Soul eater

Missatge por dr_tomoe Dj 4 Jun - 18:30

Doncs bé, no sé si n'estaveu al corrent -la veritat és que ho he portat una mica en secret... riure- però des de fa uns mesos que estic mirant aquesta sèrie i ja només hem falten 7 episodis per acabar-la!!!
Vull intentar omplir aquest tema durant aquest estiu per recopilar la informació més important que trobi en català. 
La sèrie està en japonès i l'haig de mirar subtitulada en castellà Trist però està super bé, una de les coses que m'han agradat més son...

1- els openings: deixo aquest com el que m'ha agradat més...


2- L'estil del dibuix no és gaire semblant als animes actuals, és una barreja entre estil de dibuix japonès i americà. Això sobretot es nota durant els primers episodis.
3- La sèrie segueix el manga fins aproximadament la meitat que no tenien més pressupost i van acabar l'anime ràpid.
4- Hi ha dos personatges -molt oposats- que destaco. 
    La MAKA!
Soul eater Latest?cb=20140311233206&path-prefix=fr seria la protagonista de la sèrie -si és que aquesta sèrie té protagonista jajajaja- ja veureu que a cada episodi surt gent diferent i de vegades passen una mica dels personatges principals Trist riure però això forma part de la sèrie i dintre de tot està bé!!!
Doncs la Maka és un personatge molt dolç, natural, una noia molt típica, inteligent i insegura que anirà guanyant confiança al llarg de la sèrie. M'agrada molt perquè em recorda a la Bunny -ajuda als seus amics, sobretot a en Crhona-, a la Doremi i a la Sakura -per la seva valentia, esforç i inteligència-.

  MEDUSA
  Soul eater Latest?cb=20130320230149 Si mireu la sèrie, primerament la coneixareu com l'infermera de l'escola, però basicament és l'enemiga principal de l'anime, una de les bruixes més poderoses del món. M'agrada molt perquè és malvada i retorcida com en Naraku, ja veureu perquè riure

5- La sèrie s'assembla molt a Inuyasha la veritat. Busquen ànimes com si busquessin fragments, tenen molt atacs diferents amb les espases, barregen acció -lluitant contra monstres, dimonis, bruixes...- amb amor -no he acabat la sèrie però jo crec que en Soul i la Maka acabaran junts i la veritat son iguals a l'Inuyasha i la Kagome... ^^-
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6684
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Soul eater Empty Re: Soul eater

Missatge por dr_tomoe Dj 4 Jun - 18:44

Ah osti! I em deixava una cosa, el professor Stein s'assembla una miiiiiiiiica a mi
Soul eater Tumblr_mjharxvf211rmgcxto1_500
Soul eater Latest?cb=20130819213328

No us semla???
Els dos ens fem els cafès en basos de precipitats de laboratoris i som científics bojos riure
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6684
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Soul eater Empty Re: Soul eater

Missatge por Bunnyxsempre Dv 5 Jun - 10:14

Té bona pinta l a sèrie Content

em sona molt el nom i la imatge... potser he vist fotos o algo..

deuries de posar mes dades técniques a la entrada principal, com per exemple quants episodis i temporades té, si está doblada (ho has posat després però sería millor si estigués al principal)
me la apunte per veure, de moment inc un munt d'anime per veure k m'han passat al DD portatil Feliç  i segurament començaré aquest cap de setmana a veure'n algun jajaj així k conformi vagi veien faré entrades jo també perquè els conegueu, m'han dit d'un d'ells k es molt bonic ^^
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14907
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

Soul eater Empty Re: Soul eater

Missatge por dr_tomoe Dv 5 Jun - 13:08

OK, ja aniré complementant el tema principal d\'acord 

segurament hauràs vist fotos, jo estic a diferents grups d'otakus catalans al facebook i a tots hi parlen de soul eater fent fan arts i coses varies Feliç
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6684
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Soul eater Empty Re: Soul eater

Missatge por NuryMaron Dv 5 Jun - 23:47

Sí que em sóna si! Crec que és bastant conegut
I tant que s'assembla a tú el dr aquell XD
Bastant maco l'opening!
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17406
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Soul eater Empty Re: Soul eater

Missatge por Bunnyxsempre Ds 6 Jun - 13:24

Doncs segurament serà aixó riure
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14907
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

Soul eater Empty Re: Soul eater

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum