Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^
Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

+3
Bunnyxsempre
NuryMaron
Nuriko
7 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Empty EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por Nuriko Dt 19 Abr - 17:20

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós 2k3d6g


Títol: Fushigi Yugi, el joc misteriós
Títol original: Fushigi Yugi
Autora: Yuu Watase
Revista: Shojo comic
Número de tomos: 18 - versió tomo - / 9 -versión kanzeban -
Editorial a Japó: Shogakukan
Editorial a Espanya: Glénat
Data d'inici a Japó: Maig de 1992
Data d'inici a Espanya: crec que és del 2002/3
Preu a Espanya: 7,50 € (abans costava 7'20€). 10€ edició kanzeban

Edició Tomo: Està en castellà
Edició Kanzeban: Està en català

Un dia, la Miaka i la seva millor amiga, la Yui Hongô, van a la biblioteca i troben un llibre titulat "Els quatre déus del cel i la terra" i, en obrir-lo i passar la primera pàgina, hi entren. Un cop dins, la Miaka i la Yui coneixen un noi anomenat Tamahome, que les allibera de l'atac d'uns comerciants d'esclaus. Més tard, tant la Miaka com la Yui tornen al seu món, però dies després la Miaka hi entra de nou i i es dedica a buscar en Tamahome, que és l'única persona que hi coneix.

Després de trobar-lo, la Miaka coneix l'emperador del país de Konan (Hong-nan), en Hotohori, i s'assabenta que està destinada a convertir-se en la sacerdotessa de Suzaku per protegir el país. A més a més, ha de trobar les set constel·lacions (estrelles) de Suzaku. En Tamahome i en Hotohori resulta que en són dues, d'aquestes constel·lacions, i l'acompanyen durant el viatge. La Miaka i en Tamahome s'enamoren.


---

Si no fos per aquest anime potser ara no estaria escrivint per aquí. Aquest va ser el meu primer manga, em va encantar el personatge d'en Nuriko i la història de les constel·lacions... però reconec que m'agrada mooolt més Fushigi Yugi Genbu Kaiden (a la nit ja n'obriré un post amb la seva informació).

Crec que la història original està molt ben pensada i organitzada, aquests 13 tomos són excel·lents. La putada és que van "obligar" a la Yuu a continuar el manga per celebrar l'estrena de l'anime, llavors va allargar el manga fins al tomo 18. Personalment aquí la va cagar MOLT. Tinc els tomos pel fet de què m'agrada la sèrie... però només els he llegit una vegada i em vaig desil·lusionar tant que no hi he tornat.

Vaig comprar-se la primera edició del manga que va ser la castellana però al cap d'un temps glénat va treure l'edició catalana i, al cap de força temps vaig aconseguir vendre-la a una noia i comprar-me la catalana. La veritat és que la catalana li dóna 100 voltes a la castellana, l'únic putada és que els free talks de l'autora no hi són, però la bona edició, l'idioma i les pàgines a colors ho compensen.

La veritat és que recomano molt aquest manga, l'anime hi és molt fidel, menys en una part que és va considerar molt dura i no es va voler animar-la, va ser quan van anar al país de les dones, va ser genial :·) una llàstima que no es pugui veure!!

Nuriko
Nuriko
Vigila que tampoc cal que creixis tant
Vigila que tampoc cal que creixis tant

Nombre de missatges : 98
Punts : 4868
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 12/04/2011

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Empty Re: EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por NuryMaron Dt 19 Abr - 18:06

Jo tinc el primer tomo en castellà, el vaig comprar quan valien 7.20€ perquè tenia diners i no sabia quin manga comprar-me jeje vergonya
la veritat es que és un bon manga, els free talks haurien de sortir sempre, m'agraden molt!
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17405
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Empty Re: EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por Bunnyxsempre Dj 21 Abr - 1:08

jo la tinc a mitges xD
com k algunes sèries trigaven molt en treuren nous, faig va, encara k l'agi vist un munt de vegades, xk els tinc tots el capitols gravats en cinta i tb mels vull abaixar, faig va, ara mela comensare a fer, i quan trigavan en trreuren algun de nou de altres series si mapetia llegirnen algun men comprava de fushigi yugi jeje
el primer k em vaig comprar es el 18 k es ultim i despres a partir del 1, pero ara no se fins kin tinc, pero be ja me la fare algun dia sencera jajaj xD
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14906
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Empty Re: EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por NuryMaron Dj 21 Abr - 1:34

bunnypersempre escrigué:jo la tinc a mitges xD
com k algunes sèries trigaven molt en treuren nous, faig va, encara k l'agi vist un munt de vegades, xk els tinc tots el capitols gravats en cinta i tb mels vull abaixar, faig va, ara mela comensare a fer, i quan trigavan en trreuren algun de nou de altres series si mapetia llegirnen algun men comprava de fushigi yugi jeje
el primer k em vaig comprar es el 18 k es ultim i despres a partir del 1, pero ara no se fins kin tinc, pero be ja me la fare algun dia sencera jajaj xD

riure extranyament el primer comic de sailor moon qe em vaig comprar va ser precisament el numero 18, qe es l'ultim xD
ara es dificil trobar-ne, pero espero poder acabar la col·leccio, qe nomes en tinc alguns solts
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17405
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Empty Re: EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por Bunnyxsempre Dj 21 Abr - 2:09

jo de sailor moon no ne trobat mai cap Trist

però vaig trobar els comics de sailor moon per a descarregar fa temps, i els tinc a l'rodinador , però son en castellà Trist

si voleu intento posarlos k em dieu?
pero son en castella eeh... kina pena Trist
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14906
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Empty Re: EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por Blastilonic Dj 21 Abr - 10:16

bunnypersempre escrigué:jo de sailor moon no ne trobat mai cap Trist

però vaig trobar els comics de sailor moon per a descarregar fa temps, i els tinc a l'rodinador , però son en castellà Trist

si voleu intento posarlos k em dieu?
pero son en castella eeh... kina pena Trist
Us volia donar mñés tard la noticia riure, però una amiga meva està preperant els comics en català ^^
ja te casi el primer fet, per tant els incloiré a la meva relase de sailor moon :$
!!! jo mels penso llegir tots en català :p
Blastilonic
Blastilonic
El Blastilonic Administrador
El Blastilonic Administrador

Nombre de missatges : 3379
Punts : 11599
Reputació : 125
Fecha de inscripción : 20/02/2010
Edad : 27
Ubicació : Girona

https://animesm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Empty Re: EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por NuryMaron Dj 21 Abr - 13:26

Blastilonic escrigué:
bunnypersempre escrigué:jo de sailor moon no ne trobat mai cap Trist

però vaig trobar els comics de sailor moon per a descarregar fa temps, i els tinc a l'rodinador , però son en castellà Trist

si voleu intento posarlos k em dieu?
pero son en castella eeh... kina pena Trist
Us volia donar mñés tard la noticia riure, però una amiga meva està preperant els comics en català ^^
ja te casi el primer fet, per tant els incloiré a la meva relase de sailor moon :$
!!! jo mels penso llegir tots en català :p

quina bona noticia blastilonic Content sempre sorprenent-nos!
doncs bunnypersempre, mentres no estan penjats en catala, a mi m'agradaria almenys tenir-los en castella, penja'ls siusplau (:
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17405
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Empty Re: EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por Bunnyxsempre Dj 21 Abr - 20:18

ah doncs k be k estigui fenlos en catala, es molt bona noticia ^^
d'acrod intentare pujarlos en castella Content
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14906
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Empty Re: EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por joan4647 Dv 22 Abr - 19:19

Jo mespararé a tindrels en català :p
Ja mas dit per correu que falten dos per acavar el primer volum espero veurel aviat ^^
joan4647
joan4647
Simplement un usuari important
Simplement un usuari important

Nombre de missatges : 782
Punts : 6589
Reputació : 39
Fecha de inscripción : 02/03/2010
Edad : 33
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Empty Re: EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por eljuan368 Dg 16 Oct - 16:39

pues jo de els la versio catala (kaznezaban no se si se escriu aixi Content )tinc el 2,4,6,9 vos pos les portades per que sapigeu quin son
EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Fushigiyugi02cat_01gEL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Fushigiyugi04cat_01gEL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Fushigiyugi06cat_01gEL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Fushigiyugi09cat_01g

i ja de pass os pos les altres
EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Fushigiyugi01cat_01gEL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Fushigiyugi03cat_01gEL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Fushigiyugi05cat_01gEL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Fushigiyugi07cat_01gEL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Fushigiyugi08cat_01g
eljuan368
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 15567
Reputació : 93
Fecha de inscripción : 02/01/2011
Edad : 31
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Empty Re: EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por aяinx Dg 16 Oct - 19:49

Jo els veig molt a les arenes i crec que es kanzeban uiii uii
aяinx
aяinx
En Chiaki està amb tu, pots arribar als 3000 al fòrum t'estima!
En Chiaki està amb tu, pots arribar als 3000 al fòrum t'estima!

Nombre de missatges : 2997
Punts : 8083
Reputació : 87
Fecha de inscripción : 17/04/2011
Edad : 24
Ubicació : Barna

https://www.youtube.com/user/xXJeanneCatalaXx?feature=mhee

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Empty Re: EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por NuryMaron Dg 16 Oct - 20:18

ja te'ls han portat? que bé, molt macos
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17405
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Empty Re: EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por eljuan368 Dl 17 Oct - 17:09

αяinx ☾ escrigué:Jo els veig molt a les arenes i crec que es kanzeban uiii uii

si son el que dius arinx Content perque la versio normal en te 18 toms
eljuan368
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 15567
Reputació : 93
Fecha de inscripción : 02/01/2011
Edad : 31
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Empty Re: EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por eljuan368 Dl 17 Oct - 17:12

·Nuяy· ღ escrigué:ja te'ls han portat? que bé, molt macos

si per fi enlluarnat ooh me els van dur ahir a la tarda ya tinc ganes de llegir los quant tingui una bona estona aprofitare pe llegir ne un riure d\'acord

ya hus dire si me han agradat d\'acord
eljuan368
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 15567
Reputació : 93
Fecha de inscripción : 02/01/2011
Edad : 31
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Empty Re: EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por NuryMaron Dl 17 Oct - 19:44

llàstima que t'hagin portat números del mig, no des del principi pero bé ja ens diràs hahaha
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17405
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Empty Re: EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por eljuan368 Dl 17 Oct - 19:59

tens rao nury no me han potat desdeel principi pero com que tinc el numero 9 aixi que sabre com acaba pero per saber com comença ya ho sabre per el anime iparlant de anime yo he vist 3 o 4 capitolsde aquest anime en castella pero resulta qiue aquest capitols que he vist son el tom 2 i em sembla que son els capitols del 18 o 19 al 22 o 23 Content d\'acord
eljuan368
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 15567
Reputació : 93
Fecha de inscripción : 02/01/2011
Edad : 31
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Empty Re: EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por NuryMaron Dl 17 Oct - 20:35

hmm d'acord! una mica extrany saber el final sense saber el principi però bé jeje..
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17405
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Empty Re: EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por eljuan368 Dt 18 Oct - 17:02

si es una mica estrany no saber com comença i saber com acaba feliç uiii uii per aixo em penso baixar el anime de aqui del forum per saber comença tant el anime com el manga aunque sera una mica diferent d\'acord
eljuan368
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 15567
Reputació : 93
Fecha de inscripción : 02/01/2011
Edad : 31
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Empty Re: EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por eljuan368 Dl 6 Feb - 16:18

nury ya el tinc se el va comprar el meu germa petit juantament amb 3 de inazuma eleven lo deus coneixer oi d\'acord ah tambe hi son tots a norma comics enlluarnat contenta
eljuan368
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 15567
Reputació : 93
Fecha de inscripción : 02/01/2011
Edad : 31
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Empty Re: EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por NuryMaron Dl 6 Feb - 16:47

tens tot el manga?
si n'he sentit a parlar d'inazuma eleven però ni idea de que va jeje
el teu germà també és fan del manga i anime d\'acord
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17405
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Empty Re: EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por eljuan368 Dl 6 Feb - 16:59

no encara no feliç en tinc 5 de 9 em falten 4 i son el 3,5,7 i 8

mirat aixo http://es.wikipedia.org/wiki/Inazuma_Eleven_(manga) va sobre un noi en mark eves que es un fantic del futbol i vol formar un altre pic el llegadari inazuma un equip de futbol del seu institut raimon el anime el feien en bonig ya van per el ffi el tornieg de futbol frontier internacional

si ho es si Content a veura quant hi vaig una altre pic i faig una imtage per com veieu com es la tenda es petita per tenen de tot d\'acord

eljuan368
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 15567
Reputació : 93
Fecha de inscripción : 02/01/2011
Edad : 31
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Empty Re: EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por NuryMaron Dl 6 Feb - 19:57

ah i t'esperes a tenir-la completa per llegir-la o ja has llegit els que tens?
merci per la info
d'acord ja penjaràs la foto Content o mira per algun cercador d'imatges, segur que en trobes (;
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17405
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Empty Re: EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por eljuan368 Dt 7 Feb - 9:40

de moment ya me els he llegit el que tinc i estic pensant compramels tots els que em queden despres de full moon i maison ikkoku ya ho veurem Content

de res

pues mira ne he trobat un parell Content

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós BXsfckxv9kouBNEcuNxPLBwmCKIfCeyrkA1dhv9w9o76xRlP2PMVxOE52Q8sOyuvRR3Q1gBRM0DuQOQCwroFnxmBxKwnC8k__xiwHPH5PnaPZRB4l3AfGgt4
EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós X6cpQGTGPs_tUd7ya0pw2z8lj7S0-HB4vx40DhMZ_7Q5jYHiJ9jRWtRx-oaz63-KzWlALKafxiGOXeIBAoFrPxt58ATscD_PS0jdgCgOGncMEltR2hS-MFRK
EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Place?cid=13307134266004808479&q=norma+comics&hl=es&gl=es&ved=0CBMQ-gswAA&sa=X&ei=duAwT4y1FYKv8gOMyPmkCw
si te hi fixes darerra de el kanzeban de fushigi yugi veuras el nom de un mangaka que ens agrada a tots a part na rumiko i na naoko Content ya sap de qui et parlo no d\'acord
EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós 19594-norma_palma__nuredduna_no
EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós 19598-norma_palma__nuredduna_no
eljuan368
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 15567
Reputació : 93
Fecha de inscripción : 02/01/2011
Edad : 31
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Empty Re: EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por NuryMaron Dt 7 Feb - 13:17

molt bé cada cop tindràs una col·lecció de mangas més amplia i variada contenta
que xula la botiga, a barcelona també hi ha una de norma comics
jeje sii ja vaig els de kkj enlluarnat
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17405
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Empty Re: EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por aяinx Dt 7 Feb - 13:53

waaa que waii !!!
aяinx
aяinx
En Chiaki està amb tu, pots arribar als 3000 al fòrum t'estima!
En Chiaki està amb tu, pots arribar als 3000 al fòrum t'estima!

Nombre de missatges : 2997
Punts : 8083
Reputació : 87
Fecha de inscripción : 17/04/2011
Edad : 24
Ubicació : Barna

https://www.youtube.com/user/xXJeanneCatalaXx?feature=mhee

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós Empty Re: EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum