Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^
Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

+3
Bunnyxsempre
NuryMaron
Nuriko
7 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós - Página 2 Empty EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por Nuriko Dt 19 Abr - 17:20

Recuerdo del primer mensaje :

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós - Página 2 2k3d6g


Títol: Fushigi Yugi, el joc misteriós
Títol original: Fushigi Yugi
Autora: Yuu Watase
Revista: Shojo comic
Número de tomos: 18 - versió tomo - / 9 -versión kanzeban -
Editorial a Japó: Shogakukan
Editorial a Espanya: Glénat
Data d'inici a Japó: Maig de 1992
Data d'inici a Espanya: crec que és del 2002/3
Preu a Espanya: 7,50 € (abans costava 7'20€). 10€ edició kanzeban

Edició Tomo: Està en castellà
Edició Kanzeban: Està en català

Un dia, la Miaka i la seva millor amiga, la Yui Hongô, van a la biblioteca i troben un llibre titulat "Els quatre déus del cel i la terra" i, en obrir-lo i passar la primera pàgina, hi entren. Un cop dins, la Miaka i la Yui coneixen un noi anomenat Tamahome, que les allibera de l'atac d'uns comerciants d'esclaus. Més tard, tant la Miaka com la Yui tornen al seu món, però dies després la Miaka hi entra de nou i i es dedica a buscar en Tamahome, que és l'única persona que hi coneix.

Després de trobar-lo, la Miaka coneix l'emperador del país de Konan (Hong-nan), en Hotohori, i s'assabenta que està destinada a convertir-se en la sacerdotessa de Suzaku per protegir el país. A més a més, ha de trobar les set constel·lacions (estrelles) de Suzaku. En Tamahome i en Hotohori resulta que en són dues, d'aquestes constel·lacions, i l'acompanyen durant el viatge. La Miaka i en Tamahome s'enamoren.


---

Si no fos per aquest anime potser ara no estaria escrivint per aquí. Aquest va ser el meu primer manga, em va encantar el personatge d'en Nuriko i la història de les constel·lacions... però reconec que m'agrada mooolt més Fushigi Yugi Genbu Kaiden (a la nit ja n'obriré un post amb la seva informació).

Crec que la història original està molt ben pensada i organitzada, aquests 13 tomos són excel·lents. La putada és que van "obligar" a la Yuu a continuar el manga per celebrar l'estrena de l'anime, llavors va allargar el manga fins al tomo 18. Personalment aquí la va cagar MOLT. Tinc els tomos pel fet de què m'agrada la sèrie... però només els he llegit una vegada i em vaig desil·lusionar tant que no hi he tornat.

Vaig comprar-se la primera edició del manga que va ser la castellana però al cap d'un temps glénat va treure l'edició catalana i, al cap de força temps vaig aconseguir vendre-la a una noia i comprar-me la catalana. La veritat és que la catalana li dóna 100 voltes a la castellana, l'únic putada és que els free talks de l'autora no hi són, però la bona edició, l'idioma i les pàgines a colors ho compensen.

La veritat és que recomano molt aquest manga, l'anime hi és molt fidel, menys en una part que és va considerar molt dura i no es va voler animar-la, va ser quan van anar al país de les dones, va ser genial :·) una llàstima que no es pugui veure!!

Nuriko
Nuriko
Vigila que tampoc cal que creixis tant
Vigila que tampoc cal que creixis tant

Nombre de missatges : 98
Punts : 4868
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 12/04/2011

Tornar a dalt Ir abajo


EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós - Página 2 Empty Re: EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por eljuan368 Dt 7 Feb - 17:00

si me encanta aquesta tenda

percert nury que be ja has pasat de rang
eljuan368
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 15567
Reputació : 93
Fecha de inscripción : 02/01/2011
Edad : 31
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós - Página 2 Empty Re: EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por NuryMaron Dt 7 Feb - 23:46

sii per fi :P
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17405
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós - Página 2 Empty Re: EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por eljuan368 Dc 8 Feb - 9:15

ami em queda bastant per jo ma meu rimte arribarre no tinc cap pressa d\'acord
eljuan368
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 15567
Reputació : 93
Fecha de inscripción : 02/01/2011
Edad : 31
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós - Página 2 Empty Re: EL MANGA: Fushigi Yugi, el joc misteriós

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum