Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^
Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS!

5 participantes

Ir abajo

Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS! Empty Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS!

Missatge por Màgic Tars Ds 25 Jul - 2:01

I aquí em teniu, amb una de les idees de les quals us parlava! riure



Us porto un tema de relacions entre els personatges a la sèrie de Sakura La Caçadora de Cartes!!!
La cosa és que comenteu el que us n'escric, dieu el que en penseu i aporteu nova informació que tingueu! Si m'he deixat res o he posat alguna cosa errònia o mal expressada, manifesteu-vos, si us plau!


Algunes de les relacions no són del tot explícites. Se solen tractar totes amb molta naturalitat i de vegades fins i tot passen desapercebudes. He de dir que hi ha algunes diferències entre el manga i l'anime de la sèrie.


Us convido a parlar-ne i que em digueu quines us agraden més i per què, o si hi voleu afegir res.



I ànims a llegir, que el post és llarg!



LLISTA de les relacions:

Tomoyo Daidouji - Sakura Kinomoto

Shaoran Li - Sakura Kinomoto
Sakura Kinomoto - Yukito Tsukishiro

Shaoran Li - Yukito Tsukishiro

Toya - Yukito Tsukishiro

Rika Sasaki - Yoshiyuki Terada

Nadeshiko Amamiya - Fujitaka Konomoto
Sonomi Daidouji -Nadeshiko Amamiya

Meilin Li - Shaoran Li

Eriol Hiragizawa - Kaho Mizuki
Chiharu Mihara - Takashi Yamazaki

Nahoko Yanagisawa - ((la seva relació a llarga distància))

Toya Kinomoto - Kaho Mizuki

Carta Clow/Sakura The Mirror - Toya Kinomoto



--


Tomoyo Daidouji - Sakura Kinomoto

Encara que no se'n parli desmesuradament i n'hi hagi que no l'han sabut veure, suposo que l'enamorament de la Tomoyo per la seva millor amiga Sakura no ha passat desapercebut per a tothom. La Tomoyo li agrada la Sakura i l'estima d'una manera romàntica. No només dissenya i cus vestits especialment per a ella, per quan ha de lluitar per atrapar les Cartes de Clow, i li encanta gravar-la a tothora, sinó que sol mirar-se les cintes repetidament i no se n'amaga. Sempre mostra la seva devoció de manera molt natural i espontània. A més, els seus diàlegs són plens d'indirectes sobre el tema.
En un episodi, la Tomoyo li diu a la Sakura que està enamorada d'algú, però que no li ho diu perquè aquesta sigui feliç. En aquesta escena, la mira amb complicitat. Aquesta persona és la Sakura, és clar, però no li ho dirà, i amb la seva innocència la Sakura tampoc no se n'adona.

Tanmateix, la Tomoyo mai no li confessa els seus veritables sentiments.

De tota manera, la Sakura no se sent atreta per la Tomoyo d'una manera romàntica, sinó que se l'estima com una bona amiga. La Sakura no sent altra cosa que amistat per la Tomoyo. La Tomoyo ja ho sap això i continua sent-li una amiga fidel, callant l'autèntica naturalesa dels seus sentiments. Fins i tot, coopera amb la Meilin (que, com la Tomoyo, ha acceptat que els seus sentiments, en el cas de la Meilin per en Shaoran, no són corresposts) per tal que en Shaoran i la Sakura acabin junts.

Potser el personatge de la Tomoyo s'ha convertit, juntament amb la parella d'Urà i Neptú / Haruka i Michiru de la Marinera Lluna, en una les icones lèsbiques més conegudes.

-



Shaoran Li - Sakura Kinomoto

A poc a poc, en Shaoran es va enamorant de la Sakura, però al principi no ho vol acceptar del tot. Recordeu aquells moments en els quals s'enrojola cada cop que la veu, sacseja el cap i surt corrents? (cosa que també li passa, més al principi de la sèrie, amb en Yukito). Doncs, encara faltaran molts capítols per tal que s'adoni que li agrada de debò. Es veu clar que en Shaoran està gelós de veure l'Eriol prop de la Sakura.

S'ha de dir que els sentiments que tenen tots dos, tant la Sakura com en Shaoran, cap a en Yukito els priva d'adonar-se que realment estan destinats a estimar-se l'un a l'altre.

Sembla que és en Shaoran el que primer s'enamora de la Sakura, i que ella no s'ho hauria imaginat fins que ell li confessa el seu amor en el capítol 69. Després d'aquesta declaració, la Sakura s'adona que en Shaoran és la persona més important per a ella.


-



Sakura Kinomoto - Yukito Tsukishiro

Ho sabem des del primer capítol. La mateixa Sakura ens ho diu. Al llarg de la sèrie també es va fent evident amb el comportament de la Sakura. En Yukito també sembla correspondre el seu afecte cap a la Sakura, encara que més aviat se l'estima i l'aprecia com una amiga o com una germana, més que no pas tenir-hi sentiment romàntics.

Cap a capítols més avançats, se'ns explica que l'atracció que sentia la Sakura per en Yukito es devia al poder màgic d'en Yue, l'altre jo d'en Yukito. Però s'ha de dir que, encara que quan es descobreix l'existència d'en Yue dins d'en Yukito la relació entre ells canviï, la Sakura i en Yukito segueixen sentint molt d'afecte l'un per l'altre.



-


Shaoran Li - Yukito Tsukishiro

Hem de suposar que els sentiments que té en Shaoran cap a en Yukito són semblants als que hi té la Sakura. Tanmateix, la Sakura parla amb molta naturalitat amb en Yukito, en canvi, en Shaoran es posa tens, li pugen els colors a la cara i amb prou feines pot mirar-lo als ulls ni dir-li dues paraules seguides. Abans que en Shaoran s'adoni que qui realment estima és la Sakura, dur a terme, gairebé inconscientment, una mena de “competició” aferrissada contra la Sakura per cridar l'atenció d'en Yukito. Amb aquestes, quan descobreix que a en Yukito li encanta menjar, sempre està disposat a regalar-li alguna bossa de pastissets, de llaminadures, de boles d'arròs... En una ocasió (capítol 9, després de caçar la carta de l'espasa), la Tomoyo, que és molt observadora, li comenta a cau d'orella a la Sakura que li sembla que a en Shaoran li agrada en Yukito.

En Yukito és una bellíssima persona, no és d'estranyar que tothom caigui rendit als seus peus. Sempre tan natural, amable, jovial, atent, detallista... Tanmateix, tal com esmento en l'apartat anterior, a la sèrie es dóna a entendre que l'atracció que senten per en Yukito (tant la Sakura, com en Shaoran o en Toya) és deguda al poder màgic que alberga. Sembla que en realitat no tenen sentiments romàntics com a tals, sinó que se senten atrets pel poder de la Lluna de l'altre jo d'en Yukito (en Yue).

-



Toya Kinomoto - Yukito Tsukishiro

En Toya sent un gran afecte per en Yukito, i sempre ha sabut que no és pròpiament un ésser humà. De fet, sabem (tant per l'anime com per el manga) que en Yukito és la persona més important per en Toya (i viceversa). En Toya li diu un dia que són molt més que amics de la infantesa.

En Toya té poders màgics. Pot sentir la presència de fantasmes (amb part, raó per la qual continua tan unit a la seva mare fins i tot després de morta), de les persones amb poders màgics (sempre ha sabut que la Sakura en tenia i la protegeix constantment) i de les Cartes de Clow.

Quan es descobreix l'altre jo d'en Yukito (en Yue), el mateix Yukito corre el perill de desaparèixer. Aleshores, en Toya entrega lliurement els seus poders per evitar-ho, ja que no ho podria suportar. En Yue l'adverteix que, si ho fa, ja no podrà veure la seva mare ni protegir la Sakura com abans. Ell creu que és més aviat una desgràcia que ell sigui l'únic de la família capaç de veure-la i demana a en Yue que protegeixi la Sakura en el seu lloc. Aquest és, sens dubte, un acte d'amor d'en Toya per en Yukito. Arran d'això, la Sakura descobreix a més que el seu germà l'estima i que sempre l'ha estada protegint.

Alguns afirmen que l'amor entre en Toya i en Yukito es deu únicament al poder màgic d'en Yue. Però segurament no és així. Sinó que en Toya i en Yukito estan realment enamorats l'un de l'altre. No només ho sabem pel fet d'entregar els seus propis poders per evitar que en Yukito desaparegués, sinó per molts dels comentaris que fan d'altres personatges sobre el tema. Quan l'Eriol i la professora Mizuki parlen de les prediccions que havien fet del futur: l'Eriol comenta com n'és de curiós el destí, atès que se suposava que en Yukito s'enamoraria de la Sakura (ja que n'era la seva senyora), però en comptes de ser així en Yukito va desenvolupar sentiments romàntics cap en Toya, el germà d'ella. A més, la Kaho Mizuki li diu en Toya en el passat (capítol 27, el de la carta dels records, vegeu l'apartat Toya-Kaho) que s'ha de dir adéu perquè «quan ens tornem a veure tu estaràs enamorat d'una altra persona i jo també. No passarà res.». Aquesta altra persona és evidentment en Yukito. Té raó l'Eriol, oi? Mira quines sorpreses que té el destí!



-



Rika Sasaki - Yoshiyuki Terada


La Rika, una de les companyes de classe i amigues de la Sakura, està enamorada del professor Terada. La Tomoyo és molt observadora i s'adona de seguida del vincle secret que comparteixen. A l'anime potser no s'aprecia del tot (almenys en els primers capítols) el fet que el seu amor és correspost i compartit, i no se'ns mostra una relació tan profunda. La Rika sol portar pastissets que fa ella mateixa al professor Terada, i tots dos gaudeixen de la presència de l'altre. A més, quan ella li regala un osset de peluix, el professor Terada li ho agraeix molt i li diu que li posarà el nom d'ella. Es veu que hi ha una tradició que diu que si el destinatari d'un ós de peluix li posa el mateix nom que la persona que li ha fet aquest regal, la parella estarà unida per sempre. Això suggereix prou la relació mútua que tenen, molt més forta que la de qualsevol alumne-professor.
En el capítol 9, la Sakura invoca la carta de la Il·lusió per capturar la carta de l'Espasa, que està hipnotitzant la Rika. El que la Sakura demana és «Carta, projecta la imatge de la persona que més li agrada a la Rika». I la imatge que adopta la Il·lusió és la del professor Terada.
Però en el manga també queda clar que els sentiments de la Rika són corresposts pel seu professor i mantenen una relació sentimental. Al final d'un capítol, ell fins i tot li regala un anell de compromís. Això no es veu en l'anime.
Es veu que la relació alumne-professor no és res estrany en la ficció japonesa. S'interpreta com a molt romàntic que una noia jove segueixi i admiri un home gran amb afany d'aprenent i d'admiració, i que al final acabin per enamorar-se.


-



Nadeshiko Amamiya - Fujitaka Kinomoto

Aquesta relació és ben evident. Són els pares de la Sakura i d'en Toya. Es van conèixer quan ella era molt jove i ell amb prou feines s'acabava de graduar com a professor. Un dia que ell prova de tornar un moixó al seu niu, es trenca una branca de l'arbre (la Nadeshiko era d'allò més poca-traça) i cau justament a sobre d'en Fujitaka Kinomoto. En aquell precís instant queden enamorats a primera vista.

La considerable diferència d'edat que existia entre els dos (la Nadeshiko amb prou feines tenia setze anys quan van decidir casar-se), va provocar que les dues famílies deixessin de tenir contacte. Tant a l'avi de la Nadeshiko (Misaki Amamiya) com a la seva cosina (Sonomi Daidouji) no aprovaven aquesta relació. El fet que la Nadeshiko morís tan jove (tenia vint-i-set anys) va fer que encara s'accentués la tírria que la Sonomi tenia a en Fujitaka (vegeu apartat Sonomi-Nadeshiko ). I les famílies tampoc no es van reconciliar després de la seva mort.

La relació entre en Fujitaka i la Nadeshiko és ben autèntica i sincera. És un dels exemples de relació criticada a causa de la notable diferència d'edat, per ser una relació alumne-professor i per ser nascut en un sol primer encontre.



-



Sonomi Daidouji - Nadeshiko Amamiya


La Sakura coneix la mare de la Tomoyo quan aquesta la convida a casa seva (a la seva gran mansió, ja que són molt rics). La Sonomi (la mare de la Tomoyo) es mostra encantadora amb la Sakura, i d'allò més servicial. Alhora, parla del pare de la Sakura amb cert recel (encara que ressalta les seves bones qualitats perquè sap que és un bon home i en el fons li està agraïda per fer feliç la Nadeshiko) perquè en certa manera li va arrabassar la seva estimada Nadeshiko.

La Sonomi trasllada aquest sentiment d'estimació que tenia per la Nadeshiko a la Sakura. La mare de la Tomoyo tracta el pare de la Sakura com una mena d'enemic (de contrincant) i la Sakura com una princesa.

Així, a la mansió dels Daidouji, la Sakura és tractada amb la màxima amabilitat, atenció i devoció pels seus membres. N'és sempre una convidada estrella.

Com que se'ns diu que la Nadeshiko i la Sonomi eren cosines, es fa un xic estrany de parlar de sentiments romàntics de la Sonomi per la Nadeshiko, atès que no queda del tot clar si la seva estimació era merament fraternal i familiar o hi havia alguna cosa més profunda i d'una naturalesa més romàntica i amorosa.



-



Meilin Li - Shaoran Li


La Meiling Li és un personatge que únicament apareix a l'anime de la sèrie i no pas al manga, arran del fet que es va ampliar considerablement el paper d'en Shaoran Li. La Meilin és la cosina (encara que no sabem si es tracta d'una cosina directa o d'una manera de dir que eren parents) d'en Shaoran i la seva promesa.
La Meilin estima en Shaoran i n'està enamorada des que eren petits. Li agrada des que en Shaoran va rescatar un moixó de la Meilin i el va tornar al niu, i ella el va obligar a prometre's amb ella. Aquest compromís duraria fins que, si era el cas, ell s'enamorés de debò d'una altra persona. I certament això succeeix amb la Sakura. El personatge de la Meilin havia d'actuar com una mena de rival per a la Sakura en el camp de la conquesta d'en Shaoran, però no acaba sent ben bé així. I és que, quan s'adona que en Shaoran i la Sakura s'estimen l'un a l'altre de debò, decideix ajudar-los a acabar junts. Fa una treva amb la mateixa Tomoyo per ajudar que la seva relació es consumeixi d'una vegada. L'Eriol i la Kaho també hi posen el seu granet de sorra.
De la mateixa manera que la Tomoyo continua enamorada de la Sakura, la Meilin també n'està molt d'en Shaoran. Tanmateix, totes dues treballen juntes per tal que els seus respectius amors puguin ser feliços junts. Aquest és un acte molt noble que totes dues van està disposades a fer per la persona que estimen, sacrificant els seus propis sentiments.


-



Eriol Hiragizawa - Kaho Mizuki


Així com la relació entre en Toya i en Yukito, o els veritables sentiments de la Tomoyo per la seva millor amiga, la relació entre l'Eriol i la Kaho pot ser que no quedi del tot clara a l'anime, per no dir que gens. La professora Mizuki coneixia l'Eriol abans que la resta dels personatges, de quan estudiaven a l'Anglaterra, i n'està enamorada. I l'Eriol correspon aquest amor.

En el manga, queda entès que la persona més important per a l'Eriol és la Kaho Mizuki, però en l'anime no és tan evident. Els comentaris amables de l'Eriol sobre la professora Mizuki fan que la Tomoyo s'adoni de l'afecte mutu d'aquests dos personatges. En una ocasió molt especial, la Kaho li diu a l'Eriol: «Si tu sents el mateix que jo, estic segura que tindrà un final feliç».



-




Chiharu Mihara - Takashi Yamazaki



La Chiharu i en Yamazaki són companys de classe de la Sakura, i formen part del seu grup d'amics. En Yamazaki acostuma fer broma i a explicar històries inventades amb la màxima naturalitat del món (en Shaoran i la Sakura sempre s'empassen totes les bajanades que els diu). La Chiharu sempre sap quan en Yamazaki menteix, i tendeix a “escanyar-lo” teatralment. Ella amaga els seus veritables sentiments per a ell. Però quan els vol demostrar, en Yamazaki sempre li aixafa la guitarra amb les seves mentides i relats inversemblants. Tot i així, ella no deixa pas d'estimar-lo per això. Quan parla, es nota molt que es preocupa per ell.

Quan la Chiharu fa un ós de peluix, li dóna a en Takashi Yamazaki, esperant que aquest li posi el nom d'ella (per seguir la tradició esmentada a l'apartat Rika-Professor Terada). Tanmateix, ell li posa un altre nom amb expressió juganera. La Chiharu procedeix a “escanyar-lo” de nou, però s'entén que és una altra de les bromes d'en Yamazaki.

Encara que en l'anime que no se'ls veu en una relació de parella explícitament, es nota que es tenen un gran afecte. Sabem, per un comentari de la Tomoyo, que tots dos es coneixen des de la llar d'infants. La Chiharu i en Yamazaki solen sortir junts fora de l'escola.

De fet, els seus sentiments mutus ens són confirmats en el capítol 46, el del Judici Final. En aquest episodi, quan la Sakura és transformada al món on tothom oblida dels seus sentiments per la persona que més estima. La Sakura testimonia una conversa molt formal i distant entre en Takashi i la Chiharu. En aquesta conversa, én Yamazaki es dirigeix a la Chiharu amb el tractament de «Mihara-san» (molt formal). Quan la Sakura li pregunta a la Chiharu si ell sempre l'ha anomenada pel cognom i amb aquest tractament, ella li diu: «Sí, és que mai no hem tingut gaire relació, saps?». Aquest canvi radical indica que ells s'estimen.



-


Nahoko Yanagisawa - ((la seva relació a llarga distància))

Em sembla que en algun moment (segurament fora de la sèrie, probablement en alguna entrevista) s'esmenta que la Nahoko, una de les companyes i amigues de la Sakura, té nòvio. Tot el que en sabem és que es tracta d'una relació a distància. Però diria que no en sabem res més...


-



Toya Kinomoto - Kaho Mizuki



Es coneixen quan ell fa vuitè a la secundària, i ella al cap de poc farà pràctiques de professor. Des d'aleshores que es fan amics i, segurament arran de la incomprensió i soledat que tots dos senten a causa dels poders màgics que tenen en comú, esdevenen molt més que amics. Fins que arriben a tenir una relació de parella que dura si fa no fa un any. Ho presenciem en el capítol de la carta del retorn, i la Sakura viatja al passat.

Ella li diu sota l'arbre del temple, el lloc on es van conèixer, que se n'ha d'anar a l'estranger a estudiar i que per això s'han de separar. Li diu que es tornaran a veure més endavant, però que aleshores cadascú estarà enamorat d'una altra persona (més endavant, sabem que es tracta d'en Yukito per a en Toya; i l'Eriol per a la Kaho). Quan es retroben, la seva relació és de profunda amistat.



-




Carta Clow/Sakura The Mirror - Toya Kinomoto



La Carta del Reflex és una de les cartes que té més protagonisme. I és que aquesta Carta pot representar còpies exactes d'objectes i de persones, a banda de bloquejar o de reflectir atacs (cosa que resulta molt útil a la Sakura al llarg de la sèrie). Aquesta carta, a més, desenvolupa sentiments amorosos per en Toya.

Les Cartes de Clow tenen ocasionalment sentiments humans. El seu amor per en Toya neix quan aquest l'ajuda a cercar una cosa sense rendir-se, tot i haver-s'hi lesionat. Quan ell es fa mal, ella es disculpa. En un altre capítol, veiem que en Toya li fa un obsequi: li regala unes cintes pels cabells. A més, li agraeix que cuidi la Sakura i li felicita les festes de Nadal. Quan la Carta torna a la seva forma original, en Kero i la Sakura veuen que porta posades les cintes, regal d'en Toya.


No es veu que tinguin cap relació més enllà d'això. Però, encara que en Toya no correspongui els sentiments romàntics de la Carta, ella sí que està enamorada d'ell. És una relació bonica, perquè se'ns mostra que fins i tot una Carta de Clow pot arribar a tenir sentiments tan humans com ho és l'amor.


------------------




La Sakura i els personatges femenins (normalment de més edat)


Les relacions que té la Sakura amb una sèrie de dones de la sèrie (com ara la professora Mizuki, la mare d'en Shaoran, la mare de la Tomoyo...) són semblants en els sentit que hi ha una atracció mútua. La Sakura se sent fascinada per elles i elles senten un efecte molt especial per la Sakura.

Amb la mare d'en Shaoran (Ieran Li) i amb la professora Mizuki, segurament l'atracció mútua es deu als poders màgics que posseeixen totes dues bandes. La relació amb la mare de la Tomoyo neix de l'estimació que la mateixa Sonomi tenia per la Nadeshiko, la mare de la Sakura. Cal apuntar que la relació que la Sakura amb aquestes dones no és romàntica, sinó que es tracta d'un afecte amistós i espiritual.



Relacions cícliques

Es diu que les relacions a la Sakura són cícliques perquè n'hi ha que sembla que es repeteixin. L'enamorament de la Tomoyo per la Sakura és com el que va tenir la mare de la Tomoyo per la mare de la Sakura. La relació entre la Rika i el professor Terada és com la que tenien la Nadeshiko i el professor Kinomoto.

També és curiós veure les semblances físiques dels personatges al llarg del temps. En Shaoran s'assembla a en Toya quan era petit. La Tomoyo s'assembla a la Nadeshiko quan aquesta segona era petita. L'Eriol s'assembla a en Clow Reed, etc.




------------------


Tinc ganes que hi digueu LA VOSTRA!!!
   enlluarnat

Madame Tars
Màgic Tars
Màgic Tars
Aquest és l'inici d'una llarga aventura!
Aquest és l'inici d'una llarga aventura!

Nombre de missatges : 18
Punts : 3321
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 13/05/2015

Tornar a dalt Ir abajo

Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS! Empty Re: Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS!

Missatge por dr_tomoe Ds 25 Jul - 17:02

Estic una mica sense paraules i tinc que organitzar una mica tot el que vull dir perquè hi ha masses coses. En primer lloc estic impresionat i amb moltes ganes de comentar un dels millors temes que s'ha fet en aquest fòrum durant tot el seu recorregut. 

M'ho he llegit tot amb calma i per això he tardat a contestar, he fet promoció del tema a la pàgina del facebook i si no et fa res durant aquesta setmana aniré penjant publicacions al facebook amb una foto de la relació i l'explicació que hi has fet tu a sota. 

Em fa molta il·lusió que hagis fet aquest tema perquè la veritat, les relacions varies d'aquest anime eren una cosa que ja haviem comentat aquí feia molts anys i que tenia ganes de tornar-ne a parlar. 

A partir de la llista de relacions del tema principal aniré comentant.

LLISTA de les relacions:


Tomoyo Daidouji - Sakura Kinomoto: La veritat, aquesta relació la vaig trobar descaradíssima riure de petit em feia molta gràcia la devoció que sentia la Tomoyo cap a la Sakura. Perquè veia que no era correspos i flipava amb les evidències que deixava anar la Tomoyo sobre els seus sentiments. Per altre banda s'ha de dir tot, OLE PEL SEU COMPORTAMENT, veient que el seu amor no és correspos intenta que aquella persona sigui feliç amb qui sigui -no té perquè ser ella la persona que la faci feliç-. Molt maco la veritat.

Shaoran Li - Sakura Kinomoto: Aquesta relació és molt dolça i agredable, res a dir! 

Sakura Kinomoto - Yukito Tsukishiro: A mi aquesta relació mai em va agredar, trobava a la Sakura super obsessionada amb ell i preferia mil vegades més a en Shaoran riure

Shaoran Li - Yukito Tsukishiro: Aquests de CLAMP son súper atrevits, la veritat és que m'encantava aquesta relació i si no fos perquè volia que en Shaoran acabes amb la Sakura, m'hagues encantat que fos correspos.

Toya - Yukito Tsukishiro: Aquesta encara és més atrevida que l'anterior perquè és clarament corresposa. Penso que els dos s'agraden i que algun rollo tenien -al ser per nens més petits poder no ho van voler deixar sortir a la llum- però a tsubasa continuen tenint un rollete guapo guapo jajajajajaj. La veritat, penso que CLAMP sabia que el shojo tenia un col·lectiu (( paraula sensurada )) molt clar i gran i volia profitar-ho això per reivindicar-ho. Jo crec que aquesta relació va ser real i me'n alegro  esperant petó

Rika Sasaki - Yoshiyuki Terada: Aquesta la vam comentar molt anys enrera, però clar! no ens haviem llegit el manga. Tu si pel que veig no? Jo creia que el manga era super fidel a l'anime, ara m'has trencat els esquemes Surpres

Nadeshiko Amamiya - Fujitaka Konomoto: Res a dir la veritat.

Sonomi Daidouji -Nadeshiko Amamiya: Tinc certs dubtes la veritat, penso que només era amistat el que tenien i sentien una per l'altre. Però clar es pot veure de moltes formes no sé XD

Meilin Li - Shaoran Li: Fan de la Meilin quan es posa en plan Drama Queen total a plorar amb la Tomoyo. Adoro a la Meilin!!!!! I em fa molta peneta. Però li tenim que dir la veritat: Meilin ho sentim molt però molestaves a la relació principal de la sèrie  marejat Feliç

Eriol Hiragizawa - Kaho Mizuki: Res a dir aquí la veritat, ni ho havia notat XD

Chiharu Mihara - Takashi Yamazaki: Soc fan d'aquest nano i les seves historietes, em va fer molta gràcia a l'OVA que es reien perquè sempre tenia els ulls tancats jajajajajajajajajaa Penso que son la parella més comica de l'anime i la més casual :p


Nahoko Yanagisawa - ((la seva relació a llarga distància)): Absolutament res a dir aquí, em ve molt de nou.


Toya Kinomoto - Kaho Mizuki: Sort que aquesta relació es va acabar, com bé deia; es tenien que enamorar d'algú altre.


Carta Clow/Sakura The Mirror - Toya Kinomoto: Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh! que ploraré Trist Recordeu aquell episodi del precipici??? i que després igualment en un altre episodi ajuda a en Toya o algu per l'estil i que en Toya li diu que ja sap que no és la Sakura, de petit em vaig quedar TAAAAAAAAAAAAAAAAANT xocat aquí. per què clar no ho entenia això de que en toya tenia poders i sabia que la sakura tramava algu tmb, jo veia que en toya sabia coses però no entenia del tot que passava TT
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6705
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS! Empty Re: Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS!

Missatge por NuryMaron Ds 25 Jul - 23:02

Com t'ho has currat noia!! Content
Em sembla interesantíssim tot el que has explicat, i es nota que t'apassiona Sakura, la caçadora de cartes. M'ha encantat la teva impressió i m'ha portat records de quan veia l'anime, m'adonava de la majoria de relacions però no m'escandalitzaven massa. Realment C.C.Sakura és una sèrie on ho fan tot molt bonic i adorable sense resultar infantil.

Donaré una mica d'opinió:

Sakura - Tomoyo
Sincerament mai he vist la Tomoyo com a lesbiana riure em costa pensar així, ho veig com a devoció per la seva amiguíssima.. perquè al cap i a la fi tenen només 10 anys! Són massa cutes les dues <3


Shaoran Li - Sakura Kinomoto
És una mica extranya la seva relació ja que no s'agraden des del principi com a la majoria d'animes. Sincerament tampoc els hi veia gaire complicitat i preferia la Sakura amb en Yukito :P

Sakura Kinomoto - Yukito Tsukishiro
Doncs el dit abans, fa gràcia com s'emociona la Sakura amb ell quan li tirava caramelets :;$:


Shaoran Li - Yukito Tsukishiro
Em semblava fort que li agradés riure. Feia aquesta cara  :$  . Això de que era per ser en Yue em xoca i no li veig molt de sentit però bé...


Toya - Yukito Tsukishiro
D'aquesta relació no en vaig ser molt conscient, i és que ho amagen força bé. Amb l'anàlisi que has fet m'adono que gairebé tots els personatges van tenint diversos amors. En Yukito és súper amable amb tothom. Segur que els fans han fet molts doujinshis sobre ells XD .


Rika Sasaki - Yoshiyuki Terada
Aahh  eñ   no tenia ni idea d'axò que l'amor de la Rika és correspost al manga i li dóna un anell, que fort! Me l'hauré de llegir...


Nadeshiko Amamiya - Fujitaka Konomoto
Em sembla una relació molt maca i el fet que no l'acceptéssin és trist... quants anys tenia la Sakura quan va morir la Nadesiko? No ho recordo.. era acabada de néixer?

Sonomi Daidouji -Nadeshiko Amamiya
Opino que era més aviat un amor com si fos la seva germana, i que potser van viure l'infantesa juntes i buscava protegir-la dels 'perills' d'estar amb algú més gran.
Menys mal que segons avança la sèrie, la Sonomi acava sent amable amb el pare de la Sakura feliç .


Meilin Li - Shaoran Li
Llavors al manga deu ser molt més fàcil la relació Shaoran-Sakura sense la Meiling, oi?! M'alegra que la creéssin per l'anime, és un personatge carismàtic i divertit.
Fa gràcia que l'obligués a prometre's amb ella i a la vegada estava disposada a renunciar-hi si li agradés algú altre Feliç .


Eriol Hiragizawa - Kaho Mizuki
sorpresas Surpres
Ostres aquesta parella si que no la tenia en ment, cert que no s'aprecia gaire a l'anime... m'agrada més la parella Kaho-Toya!!

Chiharu Mihara - Takashi Yamazaki
Aquesta parella és evident i molt còmica gràcia


Nahoko Yanagisawa - ((la seva relació a llarga distància))
Ni idea o.O (creia que el seu nom s'escrivia com el de l'autora de sailor moon, Naoko).


Toya Kinomoto - Kaho Mizuki
Com he dit abans, fan molt bona parella i llàstima que la Kaho sapigués el futur... Ja és la tercera relació alumne-profe de la sèrie!!!


Carta Clow/Sakura The Mirror - Toya Kinomoto
Que macoo quan li regala els llacets jeje, en Toya detecta ràpidament que no és la Sakura en aquell dia de febre

Això que dius de les dones de més edat, també passa amb el seu avi, adora  a la seva néta ^-^

L'Eriol és en Clow reed versió nen, no? Surpres
Waa és cert, s'assemblen força aquests personatges!! El de la Tomoyo-Nadesiko si que l'havia pensat, semblen més aviat que siguin elles mare i filla.

I què dius de la relació Nakuru-Toya?


Editat per darrera vegada per NuryMaron el Ds 25 Jul - 23:13, editat 1 cop en total
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17427
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS! Empty Re: Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS!

Missatge por NuryMaron Ds 25 Jul - 23:12

@dr_tomoe ara llegeixo el teu comentari i veig que surt una paraula censurada, ho fa automàticament el fòrum? XD

Pensant més, CCSakura i Sailor moon són pràcticament de la mateixa època i ambdues amb un èxit impressionant i  a més a més molt atrevida amb les relacions! Que guay.
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17427
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS! Empty Re: Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS!

Missatge por dr_tomoe Dg 26 Jul - 14:23

Ja està! censura del fòrum treta riure
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6705
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS! Empty Re: Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS!

Missatge por dr_tomoe Dc 5 Ago - 12:36

No trobeu a faltar cap relacio??? Li podrien haver buscat una xicota a en Kero XD
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6705
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS! Empty Re: Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS!

Missatge por NuryMaron Dc 5 Ago - 22:46

siii, per semblança hauria estat bé amb l'Spinny o algo així riure  la 'mascota' de l'Eriol
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17427
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS! Empty Re: Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS!

Missatge por dr_tomoe Dj 6 Ago - 0:25

NuryMaron escrigué:siii, per semblança hauria estat bé amb l'Spinny o algo així riure  la 'mascota' de l'Eriol
Siii! semrpe son a temps de continuar Tsubasa i fer alguna relació kero-Mokona
que en penseu? XD
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6705
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS! Empty Re: Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS!

Missatge por NuryMaron Dj 6 Ago - 14:07

Oi tant!
Però no he vist Tsubasa... encara que surtin la Sakura i Shaoran, no té gaire a veure amb la història original de les cartes, cert?
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17427
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS! Empty Re: Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS!

Missatge por Màgic Tars Dl 28 Set - 19:20

Holaaaa!!!

Perdoneu que hagi estat tan absent... És que entre les vacances i el setembre (que és un mes ple de maldecap que cal posar en ordre...)  gràcia . M'hauré de posar al dia... De moment, vinc a contestar el post que us vaig deixar per aquí (el meu primer post seriós i mira quina fantàstica rebuda!! Encara que només hàgiu contestat dues persones...), tafanejar altres temes i a veure si teniu aviat un altre post nou!

-----
Estic una mica sense paraules i tinc que organitzar una mica tot el que vull dir perquè hi ha masses coses. En primer lloc estic impresionat i amb moltes ganes de comentar un dels millors temes que s'ha fet en aquest fòrum durant tot el seu recorregut.
Oh!! Mercès per tot el que em dius, @dr_tomoeM'alegro molt que el trobis tan impressionant! Jo també m'ho vaig passar molt bé investigant i redactant-lo!


M'ho he llegit tot amb calma i per això he tardat a contestar, he fet promoció del tema a la pàgina del facebook i si no et fa res durant aquesta setmana aniré penjant publicacions al facebook amb una foto de la relació i l'explicació que hi has fet tu a sota.

Ben al contrari! És tot un honor que se me n'hagi fet promoció! Era el meu primer post seriós i sembla que ha agradat molt! ooh

Em fa molta il·lusió que hagis fet aquest tema perquè la veritat, les relacions varies d'aquest anime eren una cosa que ja haviem comentat aquí feia molts anys i que tenia ganes de tornar-ne a parlar.
Vaja, ja n'havíeu parlat? A quin tema?


Tomoyo Daidouji - Sakura Kinomoto: La veritat, aquesta relació la vaig trobar descaradíssima  de petit em feia molta gràcia la devoció que sentia la Tomoyo cap a la Sakura. Perquè veia que no era correspos i flipava amb les evidències que deixava anar la Tomoyo sobre els seus sentiments.
Per mi també era molt evident. A mi m'agradava molt. La Tomoyo és un dels meus personatges preferits!! Però sí que em deixava força tocada que no se n'amagués gens... Potser era que al Japó no resultaria tan estrany, però amb la meva innocència sabia que allò al meu voltant no hauria estat benvingut... plorant I suposo que aquest és un dels motius pels quals cal agrair que tinguéssim sèries així.


Sakura Kinomoto - Yukito Tsukishiro: A mi aquesta relació mai em va agredar, trobava a la Sakura super obsessionada amb ell i preferia mil vegades més a en Shaoran
hahahaa Doncs a mi el personatge d'en Yukito m'agradava molt i pensava que la Sakura tenia un comportament perfectament comprensible; en Yukito és molt maco.


Shaoran Li - Yukito Tsukishiro: Aquests de CLAMP son súper atrevits, la veritat és que m'encantava aquesta relació i si no fos perquè volia que en Shaoran acabes amb la Sakura, m'hagues encantat que fos correspos.
Jo trobava que era una relació molt còmica!!



Toya - Yukito Tsukishiro: Aquesta encara és més atrevida que l'anterior perquè és clarament corresposa
No comprenc per què (o en quin sentit) dius que són “atrevides”?


Penso que els dos s'agraden i que algun rollo tenien -al ser per nens més petits poder no ho van voler deixar sortir a la llum- però a tsubasa continuen tenint un rollete guapo guapo jajajajajaj. La veritat, penso que CLAMP sabia que el shojo tenia un col·lectiu (( paraula sensurada )) molt clar i gran i volia profitar-ho això per reivindicar-ho. Jo crec que aquesta relació va ser real i me'n alegro
Ui ui ui! Explica'm això del “rollete guapo guapo” xD hahahahahahaaa interessada No estic gaire familiaritzada amb tot això... Tsubasa i CLAMP. Explica-m'ho una mica.
Voldria saber què era això de la (( paraula sensurada )) (no m'apareix)

Rika Sasaki - Yoshiyuki Terada: Aquesta la vam comentar molt anys enrera, però clar! no ens haviem llegit el manga. Tu si pel que veig no? Jo creia que el manga era super fidel a l'anime, ara m'has trencat els esquemes
Uoo! I on para aquest tema? M'agrada molt, aquesta parella!
La veritat és que sí que m'he llegit alguns trossos del manga, però no sencer, alguns capítols. Sí que es veu que tenen una relació. La major part dels que us he escrit (gairebé tot) és collita pròpia i vaig traient les meves pròpies conclusions, però això de la relació Rikka-Terada del manga també ho he llegit en una altra banda. Allò de la relació a distància de la Nahoko, ho vaig llegir també, però fa temps (crec que era una entrevista).


Sonomi Daidouji -Nadeshiko Amamiya: Tinc certs dubtes la veritat, penso que només era amistat el que tenien i sentien una per l'altre. Però clar es pot veure de moltes formes no sé
No sé si hi havia res més, com deixo caure... Però sí que és evident que la Sonomi veu el pare de la Sakura com un “enemic”, no?


Meilin Li - Shaoran Li: Fan de la Meilin quan es posa en plan Drama Queen total a plorar amb la Tomoyo. Adoro a la Meilin!!!!! I em fa molta peneta. Però li tenim que dir la veritat: Meilin ho sentim molt però molestaves a la relació principal de la sèrie  Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS! 2210914680 Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS! 4275145257
hahahahaaaa Tens raó!!! Aquest DramaQueen m'ha fet molta gràcia!


Chiharu Mihara - Takashi Yamazaki: Soc fan d'aquest nano i les seves historietes, em va fer molta gràcia a l'OVA que es reien perquè sempre tenia els ulls tancats jajajajajajajajajaa Penso que son la parella més comica de l'anime i la més casual :p
Sí!!! A mi en Yamazaki també m'agrada molt!! Sobretot quan els altres s'empassen els seus rotllos hahahaa És més que res una parella còmica...


Recordeu aquell episodi del precipici??? i que després igualment en un altre episodi ajuda a en Toya o algu per l'estil i que en Toya li diu que ja sap que no és la Sakura, de petit em vaig quedar TAAAAAAAAAAAAAAAAANT xocat aquí. per què clar no ho entenia això de que en toya tenia poders i sabia que la sakura tramava algu tmb, jo veia que en toya sabia coses però no entenia del tot que passava TT
hahaha A mi també em passava!! Em va costar molt de captar que en Toya ho sabia tot i que tenia poders! Sempre m'ho havia semblat, però com que solc veure fantasmes allà on no n'hi ha doncs em convencia que eren coses meves i que en Toya només era per allà amb alguna de les seves interminables feines! riure

Com t'ho has currat noia!! Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS! 364988687
Em sembla interesantíssim tot el que has explicat, i es nota que t'apassiona Sakura, la caçadora de cartes. M'ha encantat la teva impressió i m'ha portat records de quan veia l'anime, m'adonava de la majoria de relacions però no m'escandalitzaven massa. Realment C.C.Sakura és una sèrie on ho fan tot molt bonic i adorable sense resultar infantil.
Mercès, @NuryMaron!! ^^ La veritat és que feia temps que volia comentar i parlar de tot això de les relacions a la sèrie de Sakura. Amb el fòrum em vaig decidir a realitzar-ho d'una vegada. I estic encantada de la rabuda que ha tingut!


Sakura - Tomoyo
Sincerament mai he vist la Tomoyo com a lesbiana Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS! 2574105487 em costa pensar així, ho veig com a devoció per la seva amiguíssima.. perquè al cap i a la fi tenen només 10 anys! Són massa cutes les dues <3
Ostres, doncs jo sempre ^^ La Tomoyo és una icona claríssima. La veritat és que quan mirava la sèrie no era un pensament seriós, però sempre he notat que estava esamorada de la Sakura i que és lesbiana. Sí!! Són molt cute, totes dues!!
riure

Shaoran Li - Sakura Kinomoto
És una mica extranya la seva relació ja que no s'agraden des del principi com a la majoria d'animes. Sincerament tampoc els hi veia gaire complicitat i preferia la Sakura amb en Yukito :P
Estic amb tu! :P Sobretot al principi, si m'haguessin dit que la Sakura i en Shaoran acabarien junts, potser no m'ho hauria cregut... La Sakura i en Yukito m'agradava més. Però és cert que no els veia com una parella com a tal, sinó (per molt estrany i irreal que soni) que em veia la seva relació eternament immutable. Sempre igual: la Sakura amb “oi, en Yukito” (Yukito aquí, Yukito allà) i en Yukito amb els seus “Hola, Sakura” serens, animats i càlids de sempre...


Però la història havia d'avançar!! I després ja vaig començar a acceptar en Shaoran. M'agradava molt el seu personatge, però em feia cosa que la Sakura canviés el que sentia per en Yukito i ho traslladés a en Shaoran. A mi ja m'agradava que sortís furtivament i és fes el milhomes heheee Després ja veus que el personatge de la Sakura evoluciona i la seva relació amb en Shaoran ja no em molestava tant xD

Shaoran Li - Yukito Tsukishiro
Em semblava fort que li agradés Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS! 2574105487. Feia aquesta cara  :$  . Això de que era per ser en Yue em xoca i no li veig molt de sentit però bé...
Bé... A la sèrie, se suposa que la gent que té poder s'atrau. Llavors l'atracció que sentia en Shaoran era per la màgia no per la seva persona... Ho hem d'entendre així.


Segur que els fans han fet molts doujinshis sobre ells
Vaja, no coneixia aquesta paraula. L'he cercada. He vist que són com FanFictions (FanArt), oi? (corregiu-me si no és així). M'ha agradat molt de saber.

Sí! Segurament que n'hi deu haver! interessada



Nadeshiko Amamiya - Fujitaka Konomoto
Em sembla una relació molt maca i el fet que no l'acceptéssin és trist... quants anys tenia la Sakura quan va morir la Nadesiko? No ho recordo.. era acabada de néixer?
Em sembla que va morir quan era tenia amb prou feines tres anys.


Meilin Li - Shaoran Li(...) Fa gràcia que l'obligués a prometre's amb ella i a la vegada estava disposada a renunciar-hi si li agradés algú altre

Jo ho trobo bonic. Perquè no li demana que renunciï a res. Li agrada, però posa per davant el que ell vulgui. En Shaoran és lliure de trencar el compromís si resulta que hi ha algú altre que el pot fer feliç. És molt bonic que, ja de nena, la Meilin comptés amb això.



Nahoko Yanagisawa - ((la seva relació a llarga distància))
Ni idea o.O (creia que el seu nom s'escrivia com el de l'autora de sailor moon, Naoko).
Doncs no ho sé... Ho he mirat i l'he vist escrit de les dues maneres... La lletra hac la deuen posar per marcar-hi un hiat... Però, pensant-ho bé, potser la transcripció per Naoko és millor; crec que en Japonès no sona cap hac aspirada, oi?


Toya Kinomoto - Kaho Mizuki
Com he dit abans, fan molt bona parella i llàstima que la Kaho sapigués el futur... Ja és la tercera relació alumne-profe de la sèrie!!!
M'encanten les relacions alumne-profe!! ^^ I aquesta parella també, tot i que em sembla que ella encara no era professora.

Sembla que a la professora Mizuki li agraden jovenets xDD rient



Això que dius de les dones de més edat, també passa amb el seu avi, adora  a la seva néta ^-^
Ui! És cert! Potser hauria d'haver titulat aquest apartat: «Tothom adora la Sakura» hahahahaaaa



I què dius de la relació Nakuru-Toya?
Uostres!!!! Saps que ni recordava aquest personatge?? sorpresas Suposava que apareixia cap el últims capítols i que per això no em sonava (encara que els hagi vist, com més avança la sèrie i augmenta la informació se'm va difícil que no em quedi difuminat), però he trobat que apareix per primer cop ja al capítol 27.

N'he cercat informació (és especial com la de la carta de Clow, perquè no és humana del tot, sinó que és la contrapartida d'en Yue, oi? És un dels guardians de l'Eriol) i crec que has fet una aportació molt important!!!! També és molt ambigua, perquè hi ha moments que no s'està segur si està enamorada d'en Toya o nomé vol adquirir els seus poders.

M'estic replantejant si l'hauria d'afegir... Ho hauria de fer, no???

És un personatge molt interessant. A més, es veu que no té gènere (encara que es presenti com a dona) i segueix aquesta línia natural i panromàntica de la sèrie.


Pensant més, CCSakura i Sailor moon són pràcticament de la mateixa època i ambdues amb un èxit impressionant i  a més a més molt atrevida amb les relacions! Que guay.
Sí!! Hem d'estar molt agraïts que tinguéssim aquestes sèries!



No trobeu a faltar cap relacio??? Li podrien haver buscat una xicota a en Kero

siii, per semblança hauria estat bé amb l'Spinny o algo així Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS! 2574105487  la 'mascota' de l'Eriol
Teniu raó, pobret Kero!! Però l'Spinny és massa orgulló... (Bé en Kero també xD)



Siii! semrpe son a temps de continuar Tsubasa i fer alguna relació kero-Mokona
que en penseu?
Surpres Qui és Mokona?


-----------
Crec que això és tot!! A veure si vinc més sovint!! No pot ser, això de desaparèixer tant de temps!!  que dius?

Madame Tars
PD: feliç tinc la sospita que les cites no es fan així... Però ja m'he barallat prou amb l'editor Passota ... Com es fa? xDDD
Màgic Tars
Màgic Tars
Aquest és l'inici d'una llarga aventura!
Aquest és l'inici d'una llarga aventura!

Nombre de missatges : 18
Punts : 3321
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 13/05/2015

Tornar a dalt Ir abajo

Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS! Empty Re: Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS!

Missatge por dr_tomoe Dt 29 Set - 18:07

jaajajajaj juraria que les cites els fas "bé" faltaria que poses el nom de la persona, jo normalment faig una multicita i després clico a respondre, nosé si t'anirà millor així
moltes gràcies epr la dedicació per respondre, la veritat és que hi han hagut poques respostes per la magnitud del tema, però en visites va genial!
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6705
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS! Empty Re: Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS!

Missatge por NuryMaron Dv 23 Oct - 15:58

Sii, has de passar més per aquí Madame Tars ^^

Jo tampoc recordava que aparegués tan aviat la Nakuru Surpres  vols dir que no és més endavant?
Afegeix-la si et ve de gust, quedarà més complet el tema Feliç
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17427
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS! Empty Re: Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS!

Missatge por Steering Dv 23 Oct - 16:15

Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS! 198378_1236290404993_full

Si la Nakuru és la de la foto, jo pel que tinc entes és que surt quan comença a sortir l'Eliol no?
Steering
Steering
Aquest és l'inici d'una llarga aventura!
Aquest és l'inici d'una llarga aventura!

Nombre de missatges : 9
Punts : 3156
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 07/09/2015

Tornar a dalt Ir abajo

Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS! Empty Re: Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS!

Missatge por Màgic Tars Dv 20 Nov - 10:33

Hola!!!!  enlluarnat


dr_tomoe escrigué:la veritat és que hi han hagut poques respostes per la magnitud del tema, però en visites va genial!

Com es poden veure les visites que té?


NuryMaron escrigué:Sii, has de passar més per aquí Madame Tars ^^

Jo tampoc recordava que aparegués tan aviat la Nakuru Surpres  vols dir que no és més endavant?
Afegeix-la si et ve de gust, quedarà més complet el tema Feliç

Sí, tens tota la raó: He d'aparèixer més! feliç Sí que vinc i llegeixo cosetes, però la veritat és que no he tingut gaire temps per poder respondre (a banda que m'acabo esbarallant sempre massa amb l'editor xD) i aquí em tens responent coses a molts temes que tenia pendents!
Doncs sí que l'afegiré, però no sé ben bé què posar-hi, en la descripció. Algun detall de la seva relació?


Hola, @Steering! Em sembla que encara no ens havíem vist per aquí, oi?  Feliç Mercès per la imatge! I sobre el que dius que comença a sortir a l'Eriol... Sí, segurament tens tota la raó i és de molt endavant (i més si es tracta d'un dels guardians de l'Eriol, oi?). És que pensa que la vaig cercar per la internet i deia això de la seva primera aparició al capítol 27. I podria ben bé ser que fos del manga i no pas de l'anime o que jo ho hagués llegit malament.
Hauré de seguir endavant amb la sèrie! Els primers capítols, els tinc molt controlats, però ja més endavant la cosa es difumina! xD

Fins aviat!


Madame Tars
Màgic Tars
Màgic Tars
Aquest és l'inici d'una llarga aventura!
Aquest és l'inici d'una llarga aventura!

Nombre de missatges : 18
Punts : 3321
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 13/05/2015

Tornar a dalt Ir abajo

Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS! Empty Re: Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS!

Missatge por dr_tomoe Ds 21 Nov - 12:38

Jo l'anime el vaig veure sencer quan era petit.
Ara però després de molts anys l'he tornat a veure via Animelliure i en Bluray, em falten 15 episodis per acabar-la
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6705
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS! Empty Re: Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS!

Missatge por llimona Ds 5 Des - 0:33

M'ha encantat recordar casi totes les relacions esmentades al llarg del tema, no me l'he llegit tot perquè era molt llarg però quan tingui temps ho faré
llimona
llimona
Simplement un usuari important
Simplement un usuari important

Nombre de missatges : 720
Punts : 5548
Reputació : 24
Fecha de inscripción : 25/03/2011
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS! Empty Re: Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS!

Missatge por Màgic Tars Dt 5 Abr - 15:21

@llimona
M'ha encantat recordar casi totes les relacions esmentades al llarg del tema, no me l'he llegit tot perquè era molt llarg però quan tingui temps ho faré
Sí ^^ Que m'agradaria que em diguessis què et va semblar el post! Feliç 

Madame Tars
Màgic Tars
Màgic Tars
Aquest és l'inici d'una llarga aventura!
Aquest és l'inici d'una llarga aventura!

Nombre de missatges : 18
Punts : 3321
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 13/05/2015

Tornar a dalt Ir abajo

Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS! Empty Re: Les Relacions a Sakura: Cícliques, Ambigües, Interessants i APASSIONANTS!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum