Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^
Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood

+3
dr_tomoe
eugeal
NuryMaron
7 participantes

Ir abajo

Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood Empty Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood

Missatge por Bunnyxsempre Ds 12 Set - 20:10

Full Metal Alchemist 
Full Metal Alchemist: Brotherhood
Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood 3512718-fullmetalalchemistbrotherhood-group-picture


Autora: Hiromu Arakawa

Génere: Aventura, Acción, Fantasía, Steampunk, shonen

Historia

L'Edward i l'Alphonse Elric són dos germans alquimistes que cerquen la llegendària pedra filosofal, un objecte poderós que els permetrà recuperar els seus cossos. Nascuts al poble de Reisembul del país fictici d'Amestris (アメストリス , Amesutorisu?), els dos germans van viure allà amb la seva mare Trisha Elric. El seu pare, Van Hohenheim, va marxar de casa per raons desconegudes i anys més tard, la Trisha va morir degut a una malaltia terminal, deixant els germans Elric sols. Després de la mort de la seva mare, l'Edward va decidir que la faria reviure fent ús de l'alquímia, una ciència avançada on els objectes es poden crear a partir de materials purs. Els germans van documentar-se sobre la transmutació humana, una art prohibida on s'intenta crear o modificar un humà. No obstant això, l'intent els germans va fracassar i va comportar la pèrdua de la cama esquerra de l'Edward i el cos complert de l'Alphonse. En un esforç desesperat per salvar el seu germà, l'Edward va sacrificar el seu braç dret per fixar l'ànima de l'Alphonse en una armadura. Uns dies més tard, un alquimista anomenat Roy Mustang visita els germans Elric, i els proposa que l'Edward sigui un membre de l'exèrcit nacional d'Amestris a canvi d'obtenir més material de recerca per aconseguir trobar la manera de recuperar els seus cossos originals. Després d'això, la cama esquerra i el braç dret de l'Edward van ser substituïts per un automail, un tipus de pròtesi avançada construïda per la seva amiga de la infància Winry Rockbell i l'àvia de la Winry, la Pinako.


Llavors, l'Edward es converteix en Alquimista Nacional (国家錬金術師 , Kokka Renkinjutsushi?), un alquimista contractat per l'Exèrcit Nacional d'Amestris, que infamement van aniquilar la majoria d'individus de la raça d'Ishval en la passada dècada. El fet de convertir-se en Alquimista Nacional permet a l'Edward utilitzar els amplis recursos disponibles d'altres Alquimistes Nacionals. Els germans partiren a la recerca de la pedra filosofal com un mitjà per tornar als seus cossos originals.


Diferències entre el manga, el primer anime i el segon anime:
El manga de Full Metal Alchemist, consta de 108 capitols recopilats en 27 tomos, a españa ha estat publicat per la editorial Norma Editorial.

El primer anime de Full Metal Alhcemist, segueix la història del manga fins a l'episodi 25, encara que des del principi es noten algunes diferències. Aquest animme consta de 51 episodis. Mes tart es va crear la película Fullmetal Alchemist: Conquistador de Shamballa, la cual va ser una secuela on es va concloure l'historia del anime.



Diferències del manga al primer anime, no llegir si no us voleu fer spoilers xD:



A causa d'aquestes diferències es va crear una segona sèrie d'anime, Full Metal Alchemist: Brotherhood, la qual ha estat més fidel a la història del manga.



Full Metal Alchemist: Brotherhood, el segon anime.
Aquest segon anime es molt més fidel al manga, ja que es va fer expresament després de que el manga conlcuira per a que la serie sencera fos mes fidel al manga, i no com el primer anime que té moltes diferències respecte al manga.
Aquest segon anime consta de 64 episodis.
A més aquest anime conste d'altres episodis especials de curta duració:


-Una animació original anomenada "L'alquimista cec" (盲目 の 錬 金 術 師 Momoku no Renkinjutsushi?), la qual és una espècie de gaiden. 
-Una segona animació, Gent senzilla (シ ン プ ル な 人 々 Shinpuru na Hitobito?)
-La tercera animació original, Història d'un mestre (師 匠 物語 Shishō Monogatari?)


Pelicules:
Hi ha dues pel·lícules pertanyents a la franquícia Fullmetal Alchemist.

-Fullmetal Alchemist: Conqueridor de Shamballa, llançada en 2005, la qual és el final del primer anime de Fullmetal.
-Fullmetal Alchemist: l'estrella sagrada de Milos, pel·lícula de 2011, posterior a l'anime de Brotherhood.


També existeix un munt de merchanysing, com pot ser art books, cd drama, videojocs, novel.les, guies, cd's banda sonora, i un llarg etcètera.

Personatges principals:


Spoiler:


Openings i endigns:


Spoiler:

Videos:

Us pose el el primer opening i el primer ending de cadascun dels animes per si els voleu escoltar 


Full Metal Alchemist Opening i Ending 1




Full Metal Alchemist: Brotherhood, Opening i ending 1





Editat per darrera vegada per Bunnyxsempre el Ds 12 Set - 20:34, editat 3 cops en total
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14907
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood Empty Re: Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood

Missatge por Bunnyxsempre Ds 12 Set - 20:16

Per mi aquesta sèrie es molt bona i la recomano a tots Feliç

Recomane que veieu Full Metal Brotherhood que es la segona i la mes fidel al manga.

Vaig començar a llegir el manga fa anys, i la primera serie l' havia vist algun capitol fa anys per la sexta, però ho feien molt mati i no havia vist masa, i feia anys k volia veure la serie, i fa poc em vaig assabentar que hi havia una serie que era mes fidel al manga, la de Full metal brotherhood, una amiga me la va passar, i en un no res me l'he vist sencera, m'ha enganxat, sobre haver llegit el manga veia un capito rere l'altre.

Aixi que en la meva opinió es una molt bona sèrie i la recomane, almenys la brotherhood, la primera encara no l'he vist, pero la tinc descarregada ipendent per veure Feliç
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14907
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood Empty Re: Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood

Missatge por NuryMaron Dg 13 Set - 13:58

No em crida gaire estèticament i temàticament però he escoltat bones opinions!
El brotherhood és com la versió de sm crsytal pel que veig jeje
ELs ops-ends m'han agradat, com no ^^
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17406
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood Empty Re: Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood

Missatge por Bunnyxsempre Dg 13 Set - 19:44

Bueno cadascú te els seus gustos ^^ d\'acord

però ja et dic que tampoc es el meu tipus i a mi m'ha agradat molt ^^
el manga el vaig llegir perque sel comprava la meva amiga, si no no crec k l'havera llegit riure 

i els opening i endings m'agraden molt tots, tant del primer anime com del segon Content
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14907
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood Empty Re: Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood

Missatge por eugeal Dl 14 Set - 18:51

Uaaau doncs em sembla genial el tema Feliç
La veritat que he sentit a parlar moltíssim d'aquest anime, de fet va tenir un any molt important en la industria del MANGA sobretot (l'anime no va cuallar tan tan fort)
No en tenia ni idea que hi haguessin dos animes, jo aquesta serie la vaig descobrir amb la MINAMI aquella revista perquè venia un DVD amb els openings i amb uns jocs de la serie pel PC, després un amic del meu pare que va anar al japo em va comprar un comic en japonès d'aquesta serie del salo del manga d'allà al Japo (que està obert tot l'any, podriem dir que es com un barri dedicat al manga i l'anime -tot el mon otaku-), era el primer volum i em va dir que en aquell moment era l'anime més venut del japó durant aquell any.
eugeal
eugeal
Aquí començen els genis
Aquí començen els genis

Nombre de missatges : 116
Punts : 3539
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 14/12/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood Empty Re: Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood

Missatge por Bunnyxsempre Ds 26 Set - 12:26

waaa k guaaay ^^

molta gent em diu k te un conegut que ha anat al japó :O que guaaayyyy jo tambée vull anaaaar >.<

doncs si aquesta sèrie es bastant coneguda

jo no recorde com la vaig coneixer però em sembla que va ser perque la meva millor amiga es va comprar els comics, però potser la vam veure per la revista Minami o la Dokan, que nosaltres també compravem aquests tipus de revistes de tan en tan.

a mi aquesta sèrie m'agrada bastant, te aventures, lluites, misteris, també te una mica de comedia, una mica d' amor, encara k molt poc, te situacions molt fortes i series, pero també en te bastants de divertides jejej ^^ Feliç
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14907
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood Empty Re: Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood

Missatge por dr_tomoe Ds 26 Set - 12:48

Bunnyxsempre escrigué:waaa k guaaay ^^

molta gent em diu k te un conegut que ha anat al japó :O que guaaayyyy jo tambée vull anaaaar >.<

doncs si aquesta sèrie es bastant coneguda

jo no recorde com la vaig coneixer però em sembla que va ser perque la meva millor amiga es va comprar els comics, però potser la vam veure per la revista Minami o la Dokan, que nosaltres també compravem aquests tipus de revistes de tan en tan.

a mi aquesta sèrie m'agrada bastant, te aventures, lluites, misteris, també te una mica de comedia, una mica d' amor, encara k molt poc, te situacions molt fortes i series, pero també en te bastants de divertides jejej ^^ Feliç
Quina de les dos series aconselles que vegi?
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6684
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood Empty Re: Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood

Missatge por Bunnyxsempre Ds 26 Set - 13:14

Jo de moment només he vist la Brotherhood, que es el segon anime que van fer i diuen que es el més fidel al manga, no puc compararlo amb el altre perque no l'he vist, però he llegit en diverses pagines web comentaris i tots diuen que la Brotherhood es més fidel, hi ha gent a la que li agrada més la primera i hi ha gent que li agrada més la brotherhood... normalment a la gent que ha llegit el manga li agrada més la brotherhood...

En la meva opinio la Brotherhood mola molt ^^

vull veure el primer anime però més endavant... veure uns altres i ja més endavant aquest Feliç
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14907
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood Empty Re: Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood

Missatge por Legand Dv 14 Oct - 9:10

Bunnyxsempre escrigué:Jo de moment només he vist la Brotherhood, que es el segon anime que van fer i diuen que es el més fidel al manga, no puc compararlo amb el altre perque no l'he vist, però he llegit en diverses pagines web comentaris i tots diuen que la Brotherhood es més fidel, hi ha gent a la que li agrada més la primera i hi ha gent que li agrada més la brotherhood... normalment a la gent que ha llegit el manga li agrada més la brotherhood...

En la meva opinio la Brotherhood mola molt ^^

vull veure el primer anime però més endavant... veure uns altres i ja més endavant aquest Feliç
Perdó per anar fent tornar cadàvers però Fullmetal Alchemist m'agrada massa i vull possar el meu grà de sorra al tema, doncs a mi em passa lo contrari: M'he vist el primer anime i llegit el manga, però no el segón anime (Això si en aquest temps no t'ho has vist jajaja)

He de dir des-de'l meu punt de vista què tal vegada el primer anime, ja sigui pel doblatge què varen fer en castellà per a mi fou bastant superb, o per l'argument, em va pareixer més emotiu i tal vegada l'història es trobava un pel més interconnectada entre si. 

Anant cap al món concret he de dir que: 
Spoilers a granel Content:

No hi dic tot lo diferent que no vull fer massa totxo, però així em faig notar  d\'acord
Legand
Legand
Vigila que tampoc cal que creixis tant
Vigila que tampoc cal que creixis tant

Nombre de missatges : 88
Punts : 3006
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 07/06/2016
Edad : 26
Ubicació : A la lluna perduda

Tornar a dalt Ir abajo

Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood Empty Re: Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood

Missatge por Blastilonic Dv 14 Oct - 9:44

jo l'estic veient ara i mola MOLT!
Blastilonic
Blastilonic
El Blastilonic Administrador
El Blastilonic Administrador

Nombre de missatges : 3379
Punts : 11600
Reputació : 125
Fecha de inscripción : 20/02/2010
Edad : 27
Ubicació : Girona

https://animesm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood Empty Re: Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood

Missatge por Legand Dv 14 Oct - 13:49

Blastilonic escrigué:jo l'estic veient ara i mola MOLT!
Mola massa, oi que si?? Jo fa poc que vaig terminar el manga i com ja he dit abans, vaig feure ja fa bastant temps el primer anime. Qualque dia m'animaré a veure el segon!!! enlluarnat
Legand
Legand
Vigila que tampoc cal que creixis tant
Vigila que tampoc cal que creixis tant

Nombre de missatges : 88
Punts : 3006
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 07/06/2016
Edad : 26
Ubicació : A la lluna perduda

Tornar a dalt Ir abajo

Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood Empty Re: Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood

Missatge por joan4647 Ds 12 Nov - 12:22

Jo he vist les dos paralelament. 
M'han molat les dos, una és més fidel al manga i poder sense tanta palla i el primer anime és més divertit i està més adaptat a la tv no creieu?
Passa una mica com Sailor Moon riure
joan4647
joan4647
Simplement un usuari important
Simplement un usuari important

Nombre de missatges : 782
Punts : 6590
Reputació : 39
Fecha de inscripción : 02/03/2010
Edad : 33
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood Empty Re: Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood

Missatge por Bunnyxsempre Dt 15 Nov - 18:06

holaaaaa! Doncs no, encara no he pogut veure el primer anime de Full Metal jajaja pro a mi m'encanta FMA Content  el manga em va agradar molt, i el segon anime també, del primer anime vaig veure algun episodi quan ho feien a la tv, pro com que ho feien de matinada ho vaig veure molt poc, nomes 2 o 3 episodis i no seguits, pro la els openings i endings fa anys que els escolte perque mels vaig descarregar xD
i la veritat, no se perque vaig decidir veure el segon anime abans k el primer jajaj potser xk sabia que era més fidel al manga que el primer, no se, la veritat, va anar així i ja esta riure xD

pro si k el vull veure el primer anime quan tinga temps d\'acord  

per cert Legand, molt bona explicació Content ja ho sabia pro, perquè m'ho va explicar la meva millor amiga i perquè vaig buscar informació jajaj pro bueno

Blastiii l'estas veient llavors?? i per on vas?? Content si vols k en parlem ja saps, per privat quan vulguis d\'acord 

ja tinc ganes de tornarlo a veure només de parlarne jajajaja riure 

els op i end sempre els escolte quan puc, al mvl o al cotxe xD
soc una frikassa, ho sé jajajajajaja riure
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14907
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood Empty Re: Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood

Missatge por Blastilonic Dt 15 Nov - 20:14

JAJAJA 
Si voleu aniré creant temes per parlar d'aquest anime, no em fa res, i menys ara que ho estic veient al moment.
Vaig per la meitat dels dos animes Feliç
Blastilonic
Blastilonic
El Blastilonic Administrador
El Blastilonic Administrador

Nombre de missatges : 3379
Punts : 11600
Reputació : 125
Fecha de inscripción : 20/02/2010
Edad : 27
Ubicació : Girona

https://animesm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood Empty Re: Full metal Alchemist i Full Metal Alchemist: Brotherhood

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum