Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^
Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

SWORD ART ONLINE (SAO)

2 participantes

Ir abajo

SWORD ART ONLINE (SAO) Empty SWORD ART ONLINE (SAO)

Missatge por Bunnyxsempre Ds 12 Des - 12:45

SWORD ART ONLINE (SAO)


SWORD ART ONLINE (SAO) SAO-app-game


SWORD ART ONLINE (SAO) Sword_art_online_by_ryshin-d5gnqrd


TRAMA: A l'Any 2.022, S'ha llançat Sword Art Online, el primer joc VRMMORPG (Videojoc de Realitat Virtual de Rol Multijugador Massiu en Línia) per a la consola de jocs de realitat virtual Nerve-Gear. Aquest joc és el primer en el seu gènere on el jugador pot submergir els 5 sentits en el món virtual on controlen els seus personatges com si fossin els seus cossos reals. En el Dia de la seva estrena mundial es troben connectats més de 10.000 persones provant el joc per primera vegada. El nostre protagonista, Kirito, per casualitat s'adona que no pot fer Log-Out (Sortir del Joc) i després és informat per part del creador del joc, Kayaba Akihiko, que Kirito al costat de la resta dels 10.000 jugadors han estat tancats dins del joc i que l'única manera de sortir és completar el joc i arribar al Pis 100 on han de derrotar a l'últim Final-Boss. Però amb una gran dificultat, si mors dins del joc també el teu cos real morirà.

CAPITOLS:
Temporada 1; 25
Temporada 2; 24 + un especial


PERSONATGES PRINCIPALS:

KIRITO: SWORD ART ONLINE (SAO) Latest?cb=20120809063811

ASUNA:
SWORD ART ONLINE (SAO) 1859c84f4cb5dabfcf878efa538c07c4


Més informació::


Més endavant posaré més informació d\'acord
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14928
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

SWORD ART ONLINE (SAO) Empty Re: SWORD ART ONLINE (SAO)

Missatge por dr_tomoe Ds 12 Des - 16:00

Uoo! Doncs jo l'he vist aquets estiu (la primera temporada), en castellà -selecta vision la va doblar-. Suposo que tu també l'has vist doblada no?
Ara estic esperant que doblinn SAO2? Ja l'has vist tu subtitulada? :O
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6705
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

SWORD ART ONLINE (SAO) Empty Re: SWORD ART ONLINE (SAO)

Missatge por Bunnyxsempre Dt 15 Des - 10:26

Nooo, jo l'he vist en japonés! jajajaj Content 

es estrany k vegi algun en castellà....

si no l'he vist ja de petita o no tinc més remei prefereixo veurela en VO o si està en català, si k la veig en català jajaja riure
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14928
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

SWORD ART ONLINE (SAO) Empty Re: SWORD ART ONLINE (SAO)

Missatge por dr_tomoe Dt 15 Des - 19:41

oooh! Jo es que hi ha dies que tinc fatiga i no vull llegir XD
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6705
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

SWORD ART ONLINE (SAO) Empty Re: SWORD ART ONLINE (SAO)

Missatge por Bunnyxsempre Dl 4 Gen - 19:35

jajajaj la veritat k ni he probat a veure-ho en castellà... xD

la vaig veure directament en japonés k es com estic mirant ultimament els animes i mola molt
m'agrada molt com s'expressen en japonés
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14928
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

SWORD ART ONLINE (SAO) Empty Re: SWORD ART ONLINE (SAO)

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum