Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^
Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Quines veus escollirieu pels protagonistes d'un anime no emés encara en català?

3 participantes

Ir abajo

Quines veus escollirieu pels protagonistes d'un anime no emés encara en català? Empty Quines veus escollirieu pels protagonistes d'un anime no emés encara en català?

Missatge por Legand Dt 11 Oct - 17:38

Uep, començo aquest tema per poder obrir les nostres ments a la imaginació i a la fantasia si demà mateix ens diguessin de poder escollir les veus principals de qualsevol anime que volguesim veure en català, les que més ens agradaria a nosaltres d'escoltar, ignorant si al japonés tenen exactament el mateix tó de veu o aquests tecnicismes.

Com un repartiment es massa gran per imaginar tots els personatges només hauriem d'escollir les veus dels protagonistes, i en cas d'haver-hi molts ja anirà per gust de qui t'agrada més.

Respecte les veus, jo almenys intentaré escollir aquelles que encara treballin per fer-ho més facil per aquells que els hi costi reconeixer 

En el meu cas escolliria:

Fullmetal Alchemist: Per Edward Elric n'Aleix Estadella (la veu d'en Trunks del futur de Bola de Drac Z) i per Alphonse Elric en catalá no trobo la meva veu perfecta, n'Elena Palacios ho feia massa bé en castellà, però tal vegada na Maria Padrós (segona veu del Goku petit) o Isabel Valls (l'Ogin "ull de Peix" de Shin chan)

SAO: Per Kirito posaria la mà al foc per n'Hernan Fernández (el nostre Àrtemis) i per n'Asuna na Nuria Trifol (Ran Mouri de Detectiu Conan) o n'Iris Lago (Orihime de Bleach)

A veure com va això!!!
Legand
Legand
Vigila que tampoc cal que creixis tant
Vigila que tampoc cal que creixis tant

Nombre de missatges : 88
Punts : 3005
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 07/06/2016
Edad : 26
Ubicació : A la lluna perduda

Tornar a dalt Ir abajo

Quines veus escollirieu pels protagonistes d'un anime no emés encara en català? Empty Re: Quines veus escollirieu pels protagonistes d'un anime no emés encara en català?

Missatge por Blastilonic Dc 12 Oct - 22:21

MADOKA!
Quines veus escollirieu pels protagonistes d'un anime no emés encara en català? Latest?cb=20160320145100
Obvi, Marta Ullod

Quines veus escollirieu pels protagonistes d'un anime no emés encara en català? 27867-madoka_in_albuquerque_header
Geni Rey (feia de Kero i Lluna en català)

Quines veus escollirieu pels protagonistes d'un anime no emés encara en català? Sayaka-miki-anime-puella-magi-madoka-magica
Carmen Ambrós (feia d'Aiko a la Màgica Doremi en català)
Blastilonic
Blastilonic
El Blastilonic Administrador
El Blastilonic Administrador

Nombre de missatges : 3379
Punts : 11599
Reputació : 125
Fecha de inscripción : 20/02/2010
Edad : 27
Ubicació : Girona

https://animesm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Quines veus escollirieu pels protagonistes d'un anime no emés encara en català? Empty Re: Quines veus escollirieu pels protagonistes d'un anime no emés encara en català?

Missatge por Legand Dj 13 Oct - 7:04

Blastilonic escrigué:MADOKA!
Quines veus escollirieu pels protagonistes d'un anime no emés encara en català? Latest?cb=20160320145100
Obvi, Marta Ullod

Quines veus escollirieu pels protagonistes d'un anime no emés encara en català? 27867-madoka_in_albuquerque_header
Geni Rey (feia de Kero i Lluna en català)

Quines veus escollirieu pels protagonistes d'un anime no emés encara en català? Sayaka-miki-anime-puella-magi-madoka-magica
Carmen Ambrós (feia d'Aiko a la Màgica Doremi en català)
Company, estic 100% amb tú en les veus escollides!!!
Legand
Legand
Vigila que tampoc cal que creixis tant
Vigila que tampoc cal que creixis tant

Nombre de missatges : 88
Punts : 3005
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 07/06/2016
Edad : 26
Ubicació : A la lluna perduda

Tornar a dalt Ir abajo

Quines veus escollirieu pels protagonistes d'un anime no emés encara en català? Empty Re: Quines veus escollirieu pels protagonistes d'un anime no emés encara en català?

Missatge por joan4647 Ds 12 Nov - 12:47

Jo m'ho hauria de pensar... 
Quines veus escollirieu pels protagonistes d'un anime no emés encara en català? 670?cb=20140620031209&path-prefix=es

En el cas de Mirai Nikki penso que en el cas d'el Yukki està més que clar GENI REI (veu de Nobita i Shipo en català) i en el cas de la noia doncs me'n venen diferents al cap... Vicky Marinez (Sailor Jupiter) ¡ el que més em ve a la ment... La dobladora de l'Arale i la Floreta jajajaja ANNA MARIA CAMPS
joan4647
joan4647
Simplement un usuari important
Simplement un usuari important

Nombre de missatges : 782
Punts : 6589
Reputació : 39
Fecha de inscripción : 02/03/2010
Edad : 33
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Quines veus escollirieu pels protagonistes d'un anime no emés encara en català? Empty Re: Quines veus escollirieu pels protagonistes d'un anime no emés encara en català?

Missatge por Legand Ds 12 Nov - 16:43

joan4647 escrigué:Jo m'ho hauria de pensar... 
Quines veus escollirieu pels protagonistes d'un anime no emés encara en català? 670?cb=20140620031209&path-prefix=es

En el cas de Mirai Nikki penso que en el cas d'el Yukki està més que clar GENI REI (veu de Nobita i Shipo en català) i en el cas de la noia doncs me'n venen diferents al cap... Vicky Marinez (Sailor Jupiter) ¡ el que més em ve a la ment... La dobladora de l'Arale i la Floreta jajajaja ANNA MARIA CAMPS
No está gens malament el doblatge escollit la veritat! En el meu cas tal vegada et diria de posar a na Vicky com la veu d'en Yukki, per no fer-ne una veu aguda i no massa adient amb el seu cos i edat, o la veu de na Lourdes López (Marinera Urà i el prota de FuriKuri), i per na Yuno tal vegada na Nuria Trifol (Ran de Detectiu Conan), Berta Cortés (la veu de na Nabiki Tendo) i tal vegada en un tó de veu una mica diferent na Marta Barbará (Shampoo de Ranma) o la veu de na Madoka Ayukawa de Kimagure Orange Road(ara no m'enrecordo del nom)


Editat per darrera vegada per Legand el Dg 13 Nov - 9:04, editat 1 cop en total
Legand
Legand
Vigila que tampoc cal que creixis tant
Vigila que tampoc cal que creixis tant

Nombre de missatges : 88
Punts : 3005
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 07/06/2016
Edad : 26
Ubicació : A la lluna perduda

Tornar a dalt Ir abajo

Quines veus escollirieu pels protagonistes d'un anime no emés encara en català? Empty Re: Quines veus escollirieu pels protagonistes d'un anime no emés encara en català?

Missatge por Blastilonic Ds 12 Nov - 22:25

Heu vist Mirai Nikki? A mi em ca encantar!
Blastilonic
Blastilonic
El Blastilonic Administrador
El Blastilonic Administrador

Nombre de missatges : 3379
Punts : 11599
Reputació : 125
Fecha de inscripción : 20/02/2010
Edad : 27
Ubicació : Girona

https://animesm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Quines veus escollirieu pels protagonistes d'un anime no emés encara en català? Empty Re: Quines veus escollirieu pels protagonistes d'un anime no emés encara en català?

Missatge por Legand Dg 13 Nov - 9:08

Blastilonic escrigué:Heu vist Mirai Nikki? A mi em ca encantar!
Vista, compartida amb la xicota i actualment penedit d'això, ara ella coneix el que són les yanderes  plorant ploraaant plorant
Ara en serio, molt bon anime encara que els protagonistes meitat princeses al dalt d'una torre no em van,d'aquells figaflors
Legand
Legand
Vigila que tampoc cal que creixis tant
Vigila que tampoc cal que creixis tant

Nombre de missatges : 88
Punts : 3005
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 07/06/2016
Edad : 26
Ubicació : A la lluna perduda

Tornar a dalt Ir abajo

Quines veus escollirieu pels protagonistes d'un anime no emés encara en català? Empty Re: Quines veus escollirieu pels protagonistes d'un anime no emés encara en català?

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum