Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^
Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Hijodelmundo94 - ☾Un mundo mágico a mi alrededor

+3
reina_serenitat
llimona
1 noi qualsevol de Itàlia
7 participantes

 :: No Anime :: Offtopic

Ir abajo

Hijodelmundo94 - ☾Un mundo mágico a mi alrededor Empty Hijodelmundo94 - ☾Un mundo mágico a mi alrededor

Missatge por 1 noi qualsevol de Itàlia Dg 20 Nov - 14:43

Hola! Com anem? Fa molt de temps que no passava per ací i per fi he pogut visitar-vos!! riure
Ara.. perquè aquest títol? "Hijodelmundo94" és el meu "nickname" al YouTube i "☾Un mundo mágico a mi alrededor" és el nom del meu canal! Way uiii uii
Vaig pujar i continuaré pujant clips de la Marinera Lluna (alias "Sailor Moon" o - com la diuen els castellans - "Guerrero Luna") en català, italià, grec... totes les llengües que més m'agraden! Sobre tot voldria que amb els meus vídeos, més persones coneguin el vostre idioma: que sàpiguen que a Espanya es parlen altres dialectes i llenguatges a més del castellà... i que també existeixen dibuixos animats i pel·lícules en aquests idiomes..

enlluarnat (Feu un cop d'ull al meu canal, si voleu: https://www.youtube.com/user/Hijodelmundo94?feature=mhee)

Aquest és l'últim vídeo que he fet.. Espero us agradi!
P.D.: Hi ha algú que em pugui fer un resum de tot el que ha passat fins ara al fòrum de.. la Reina Perill?! xD :muahahaha: (és que amb tots aquests apartats.. no entenc res! :enyy-makoto: ..)
1 noi qualsevol de Itàlia
1 noi qualsevol de Itàlia
Vigila que tampoc cal que creixis tant
Vigila que tampoc cal que creixis tant

Nombre de missatges : 76
Punts : 4814
Reputació : 22
Fecha de inscripción : 16/05/2011
Edad : 30
Ubicació : Campània, Itàlia

https://www.youtube.com/user/Hijodelmundo94

Tornar a dalt Ir abajo

Hijodelmundo94 - ☾Un mundo mágico a mi alrededor Empty Re: Hijodelmundo94 - ☾Un mundo mágico a mi alrededor

Missatge por llimona Dg 20 Nov - 15:36

interessant *_*
És veritat s'hi parlen molts idiomes, però estaria bé dir que hi ha gent dintre Catalunya que no s'ha sent Espanyola, amb això vull dir que tenim una cultura diferent en molt sentits i que no la volem perdre, igual que la llengua etc... (Cosa que ara que ens han posat el constitucional hem perdut molt els Catalans) Doncs això penso que estaria bé recordar els origens del català.
I gràcies per donar suport des del teu canal, que per cert és molt maco d\'acord
llimona
llimona
Simplement un usuari important
Simplement un usuari important

Nombre de missatges : 720
Punts : 5548
Reputació : 24
Fecha de inscripción : 25/03/2011
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Hijodelmundo94 - ☾Un mundo mágico a mi alrededor Empty Re: Hijodelmundo94 - ☾Un mundo mágico a mi alrededor

Missatge por reina_serenitat Dg 20 Nov - 15:46

Uoo un nou canal?
M'agrada M'agrada la idea, doncs merci per posar videos de Sailor Moon en català, els pots anar pujant aquí si vols, estic completament d'acord amb tu Llimona, no tothom a Catalunya es sent espanyol, la gent vol mentanir la cultura que encara que no tinguem tants habitants i parlants com els Francesos o els Castellans, mareixem un respecte i volem dessidir sobre nosaltres mateixos i que els diners que guanyi Catalunya no se'n vagin tots a Madrid i a sobre que després ens trapitxin la llengua com si res...
que repateixo encara que el nombre d'habitants no sigui tant elevvat, sóm d'aquí Catalunya i tenim una cultura a consevar.
PD: Catalans i Catalanes no us deixeu emmerdar el cap pels espanyolistes del PP que demanen el castellà a les escoles o a els d'intereconomia que diuen que el català és un idoma pigama a Catalunya, el CATALÀ ÉS I SERÀ UNA LLENGUA ACTIVA i per aconseguiro hem de consensiarnos nosaltres i no sentinos inferiors al català sinó sortir al carrer i parlar la nostre llengua com millor ho sabem fer, defensar els nostres drets com el cinema en català i lluitar perquè cada vegada hi hagi més parlants en català a catalunya i no deixar que els de Madrid que estan lluny d'aquí ens diguin (dessideixin ells) quin idioma hem d'utilitzar, perquè no us enredeu no som més persona o menys si parlem català o castellà, no sóm carques si volem mentenir la nostre llengua, si sou d'aquí no us emmerdeu el cap per el que us diguin els de fora com ara que volen imposar el castellà cm a llengua oficial per a catalunya, no serem més persona fent això ni parlarem un idiome més culta. Tot el contrari deixarem de tindre personalitat


Resumin que m'he enrotllat massa, el que vull dir es que hauriem de defensar el català sortint al carrer i parlan-lo i que no ens hauriem de convenser per els castellans i parlar nosaltres també castellà i ja que ells només volen que tot Espanya parli català perquè així els hi sigui més fàcil governar tota la peninsula i tinguin més poder i com que sempre que estiguem oficialment dintre d'Espanya mai ens deixaran de xinxar perquè parlem cada dia menys el català. Per mi que ens independitzem ja i proclamem catalunya estat d'Europa ll*ll i deixar clar que per fer això no necessitem el consentiment dels de Madrid SÓM UNA NACIÓ NOSALTRES DESSIDIM
reina_serenitat
reina_serenitat
Amb els 500 missatges tens el titol per ser Fan d'Inuyasha!
Amb els 500 missatges tens el titol per ser Fan d'Inuyasha!

Nombre de missatges : 512
Punts : 5342
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 04/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Hijodelmundo94 - ☾Un mundo mágico a mi alrededor Empty Re: Hijodelmundo94 - ☾Un mundo mágico a mi alrededor

Missatge por eljuan368 Dg 20 Nov - 15:53

me alegro molt que et tornis a passar per aqui en quant el video ya me el mirare no et precupis Content d\'acord
eljuan368
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 15589
Reputació : 93
Fecha de inscripción : 02/01/2011
Edad : 31
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Tornar a dalt Ir abajo

Hijodelmundo94 - ☾Un mundo mágico a mi alrededor Empty Re: Hijodelmundo94 - ☾Un mundo mágico a mi alrededor

Missatge por llimona Dg 20 Nov - 16:09

reina_perill escrigué:Uoo un nou canal?
M'agrada M'agrada la idea, doncs merci per posar videos de Sailor Moon en català, els pots anar pujant aquí si vols, estic completament d'acord amb tu Llimona, no tothom a Catalunya es sent espanyol, la gent vol mentanir la cultura que encara que no tinguem tants habitants i parlants com els Francesos o els Castellans, mareixem un respecte i volem dessidir sobre nosaltres mateixos i que els diners que guanyi Catalunya no se'n vagin tots a Madrid i a sobre que després ens trapitxin la llengua com si res...
que repateixo encara que el nombre d'habitants no sigui tant elevvat, sóm d'aquí Catalunya i tenim una cultura a consevar.
PD: Catalans i Catalanes no us deixeu emmerdar el cap pels espanyolistes del PP que demanen el castellà a les escoles o a els d'intereconomia que diuen que el català és un idoma pigama a Catalunya, el CATALÀ ÉS I SERÀ UNA LLENGUA ACTIVA i per aconseguiro hem de consensiarnos nosaltres i no sentinos inferiors al català sinó sortir al carrer i parlar la nostre llengua com millor ho sabem fer, defensar els nostres drets com el cinema en català i lluitar perquè cada vegada hi hagi més parlants en català a catalunya i no deixar que els de Madrid que estan lluny d'aquí ens diguin (dessideixin ells) quin idioma hem d'utilitzar, perquè no us enredeu no som més persona o menys si parlem català o castellà, no sóm carques si volem mentenir la nostre llengua, si sou d'aquí no us emmerdeu el cap per el que us diguin els de fora com ara que volen imposar el castellà cm a llengua oficial per a catalunya, no serem més persona fent això ni parlarem un idiome més culta. Tot el contrari deixarem de tindre personalitat


Resumin que m'he enrotllat massa, el que vull dir es que hauriem de defensar el català sortint al carrer i parlan-lo i que no ens hauriem de convenser per els castellans i parlar nosaltres també castellà i ja que ells només volen que tot Espanya parli català perquè així els hi sigui més fàcil governar tota la peninsula i tinguin més poder i com que sempre que estiguem oficialment dintre d'Espanya mai ens deixaran de xinxar perquè parlem cada dia menys el català. Per mi que ens independitzem ja i proclamem catalunya estat d'Europa ll*ll i deixar clar que per fer això no necessitem el consentiment dels de Madrid SÓM UNA NACIÓ NOSALTRES DESSIDIM
d'acordisssim amb tu
llimona
llimona
Simplement un usuari important
Simplement un usuari important

Nombre de missatges : 720
Punts : 5548
Reputació : 24
Fecha de inscripción : 25/03/2011
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Hijodelmundo94 - ☾Un mundo mágico a mi alrededor Empty Re: Hijodelmundo94 - ☾Un mundo mágico a mi alrededor

Missatge por NuryMaron Dg 20 Nov - 16:19

M'alegra que hagis tornat!! El teu canal és molt interessant, m'agrada sentir les veus de les marineres en diferents idiomes.
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17427
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Hijodelmundo94 - ☾Un mundo mágico a mi alrededor Empty Re: Hijodelmundo94 - ☾Un mundo mágico a mi alrededor

Missatge por Nurietta Dg 20 Nov - 17:43

m'agrada que hagis tornat! se't troabava a faltar!
Nurietta
Nurietta
Amb tranquilitat, soc el millor
Amb tranquilitat, soc el millor

Nombre de missatges : 4748
Punts : 10630
Reputació : 118
Fecha de inscripción : 16/04/2011
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Hijodelmundo94 - ☾Un mundo mágico a mi alrededor Empty Re: Hijodelmundo94 - ☾Un mundo mágico a mi alrededor

Missatge por aяinx Dg 20 Nov - 20:33

m'alegra veuret per aqui una altre cop !! Content
aяinx
aяinx
En Chiaki està amb tu, pots arribar als 3000 al fòrum t'estima!
En Chiaki està amb tu, pots arribar als 3000 al fòrum t'estima!

Nombre de missatges : 2997
Punts : 8105
Reputació : 87
Fecha de inscripción : 17/04/2011
Edad : 25
Ubicació : Barna

https://www.youtube.com/user/xXJeanneCatalaXx?feature=mhee

Tornar a dalt Ir abajo

Hijodelmundo94 - ☾Un mundo mágico a mi alrededor Empty Re: Hijodelmundo94 - ☾Un mundo mágico a mi alrededor

Missatge por 1 noi qualsevol de Itàlia Dl 21 Nov - 17:42

Moltes gràcies pel vostre afecte! ooh
Sigui com sigui, estic d'acord amb el vostre crit: sempre donaré suport als que tenen somnis per acomplir i volen defendre la seva llibertat d'expressió.
Us envejo molt, perquè, no obstant les dificultats que esteu vivint, teniu la possibilitat d'escriure el vostre dialecte, el vostre idioma.. mentre ací, a Itàlia, nosaltres - els napolitans, els sicilians, els venecians, els sards.. - no podem fer-ho.. Heu tingut sort.. i espero que continuï així: sempre visca Catalunya.. sempre visca la llibertat! Content
1 noi qualsevol de Itàlia
1 noi qualsevol de Itàlia
Vigila que tampoc cal que creixis tant
Vigila que tampoc cal que creixis tant

Nombre de missatges : 76
Punts : 4814
Reputació : 22
Fecha de inscripción : 16/05/2011
Edad : 30
Ubicació : Campània, Itàlia

https://www.youtube.com/user/Hijodelmundo94

Tornar a dalt Ir abajo

Hijodelmundo94 - ☾Un mundo mágico a mi alrededor Empty Re: Hijodelmundo94 - ☾Un mundo mágico a mi alrededor

Missatge por NuryMaron Dl 21 Nov - 21:11

I com és que no podeu? Surpres
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17427
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Hijodelmundo94 - ☾Un mundo mágico a mi alrededor Empty Re: Hijodelmundo94 - ☾Un mundo mágico a mi alrededor

Missatge por reina_serenitat Dl 21 Nov - 22:12

·Nuяy· ღ escrigué:I com és que no podeu? Surpres
Alguna dictadura devian posar suposu
reina_serenitat
reina_serenitat
Amb els 500 missatges tens el titol per ser Fan d'Inuyasha!
Amb els 500 missatges tens el titol per ser Fan d'Inuyasha!

Nombre de missatges : 512
Punts : 5342
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 04/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Hijodelmundo94 - ☾Un mundo mágico a mi alrededor Empty Re: Hijodelmundo94 - ☾Un mundo mágico a mi alrededor

Missatge por 1 noi qualsevol de Itàlia Dt 22 Nov - 15:15

reina_perill escrigué:
·Nuяy· ღ escrigué:I com és que no podeu? Surpres
Alguna dictadura devian posar suposu

No, simplement l'estat no dóna molta importància a aquestes coses.. :$
1 noi qualsevol de Itàlia
1 noi qualsevol de Itàlia
Vigila que tampoc cal que creixis tant
Vigila que tampoc cal que creixis tant

Nombre de missatges : 76
Punts : 4814
Reputació : 22
Fecha de inscripción : 16/05/2011
Edad : 30
Ubicació : Campània, Itàlia

https://www.youtube.com/user/Hijodelmundo94

Tornar a dalt Ir abajo

Hijodelmundo94 - ☾Un mundo mágico a mi alrededor Empty Re: Hijodelmundo94 - ☾Un mundo mágico a mi alrededor

Missatge por NuryMaron Dt 22 Nov - 15:30

hmmm :/
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17427
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Hijodelmundo94 - ☾Un mundo mágico a mi alrededor Empty Re: Hijodelmundo94 - ☾Un mundo mágico a mi alrededor

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 :: No Anime :: Offtopic

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum