Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^
Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD

5 participantes

 :: No Anime :: Offtopic

Ir abajo

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Empty LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD

Missatge por Castalia Dj 29 Nov - 0:51

DOLLFIE:

Les dollfie són un tipus de nines originàries del Japó nascudes de la mà de Akihiro Enku com a regal a la seva esposa. Aquest artista es va inspirar en el sistema de cordes i articulacions de les nines de porcellana del segle XIX per a la creació d'aquest tipus de nines de resina totalment articulades i personalitzables. El seu nom procedeix de la fusió de "doll" (nina) i "figure" (figura).

Pensades com a objecte de col · leccionista estan dirigides a un públic especialitzat i adult. Són altament personalitzables ja que permeten el canvi d'ulls i cabell i fins i tot, d'algunes parts del cos amb gran facilitat. A més donen la possibilitat de ser maquillades repetides vegades amb
aquarel · les, pastissos i pintures acríliques.

Aquest tipus de nines van començar a comercialitzar el 1998 per Volks, una empresa japonesa amb tres dècades d'experiència en la creació de figures de resina i maquetes, que li va proposar a Akihiro Enku comercialitzar el seu canell. Pocs anys després van aparèixer altres empreses (majoritàriament coreanes) que van començar a vendre nines similars.


MATERIAL:

Aquestes nines solen ser de resina de polyuretano que produeix el tacte de porcellana i duresa de plàstic, encara que també poden trobar d'altres materials.

PREU:

Les Super Dollfie són relativament cares i el seu preu depèn de la marca, la mida i el tiratge d'aquestes. El preu de les nines no limitades ronda entre els 300 euros (les d'escala 1/6-40cm-) i els 600 euros (les d'escala 1/3-60cm-). Les nines limitades poden adquirir preus desorbitats a les subhastes d'internet segons la seva demanda i exclusivisme

dir que "BJD" significa "ball jointed dolls", és a dir "nines amb sistema de boles / juntura de boles", que és ni més ni menys el tema de genolls, colzes, etc ^ ^ En realitat aquest és més aviat de les Dollfies (és a dir, les nines de plàstic, no de resina). És una mica mig-incorrecte cridar Dollfies a les
nines de resina, però molta gent les anomena així per pura generalització (com algú les dirà dolls, o kekas, o simplement nines ^ ^).

QUE FA LA GENT AMB UNA DOLLFIE:

Per norma general la gent compra les Dolls a les botigues virtuals com (Luts, Blue Fairy, Dream Of Doll, DollZone ... entre moltes altres aquestes són les més conegudes ... almenys per a mi XD, a més dins de les cases/tendes virtuals les faccions dels rostres de les nines i aspectes físics es separen per noms de motlles ...) i un cop els han ahi gent que les deixa tal qual esl arriben de la tenda perque ja esl i agrada, però altres les customizan a boluntad donant l'aspecte que més els agradi i de vegades arriben a fer els cosplay de personatges d'anime per exemple ...

Spoiler:

També cal tenir en compte de les mides de cada un d'ells.

PUKIPUKI són els dolls mes petits de tots entre amb els que la gent sol fer fades, nans y daltres criatures mitiques.
YO-SD són els dolls petits que semblen nenets solen mesurar de 20-25 cm segons la casa.
MSD són els dolls de 40 a 50 cm (com els que actualment tinc)
SD són els més grans de 60 a 70 cm i ara els estan traient de 80 cm d'alçada.

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD 27mayo10
En aquesta imatge es veu un SD de 60cm amb un MSD de 45cm i una JO-SD de 25 cm

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD When_we_were_younger___better_by_R727
Dos ninots dollzone un mesura SD = 1/3 (o sigui 70cm més que un SD normal) i un altre MSD = 1/4 (45cm)
Yuu-2 + Meigi son els noms corresponents als seus motlles a la web de dollzon (és una burrada de diferència la alsada de cada escun)

BJD's RECAST - Que son?

1) Què és un recast, fake, pirata BJD?

Es diu recast a la còpia xinesa d'un ninot BJD original. La qualitat normalment és similar a la d'un original (no sol passar però de vegades pot ser una mica inferior a l'original, després de tot no deixa de ser una còpia a un preu molt inferior).

Una cosa important per aclarir és que la possessió d'aquests ninots recast està molt mal vista en alguns sectors (abitualmente fòrums del món) per la qual cosa algunes persones opten per amagar que tenen un. Podem posar com exemple una de les comunitats de BJD que existeixen actualment, el fòrum Den of Angels. En aquest fòrum està absolutament prohibit parlar de còpies i molt menys posar fotos o intentar comerciar amb elles i fins i tot s'han donat casos d'assetjament fora del fòrum a propietàries de BJD s recast.


2) Per què la gent recorre a ells? (Els BJD-R)

La gent recorre a ells per la diferència de preu que hi ha entre aquests i els originals. Un recast normalment et costarà menys del doble que costaria un original però compte amb la qualitat, que normalment és més baixa, i cura a qui li fas la compra.


3) Hi ha el ninot que a mi m'agrada en versió recast?

Abitualmente tenen recasteados gairebé tots els motlles de la casa japonesa Volks, entre d'altres de cases populars com Iplehouse, Luts ... etc ... Però ahi cases amb BJD s que també són molt bonics i de preus desbordants que no estan, has de mirar bé la web abans de res perquè és possible que si el tinguin però no el tinguin en foto exposat, i hagis de preguntar per mail. Molts recasteadores no posen tots els motlles de què disposen però en la web et afegeixen que pots preguntar per motlles diferents.

És possible que no el tingui el que tu vols en concret sempre hi aquesta possibilitat, però sempre pots enviar un correu al xinès recasteador i preguntar que demana per recastear aquest motlle. Avitualmente demana que se li faci una comanda mínim de 10 unitats d'aquest mateix doll. Vasta amb reunir a 10 interessades en algun fòrum i fer la comanda entre aquestes 10 interessades paguariais el que és l'original que el xinès recastearia després i cadascuna rebria la còpia realitzada l'original.

L'última opció és estalviar i comprar la teva l'original i evitar-problemes però deixar el teu compte vancaria vajo mínims amb aquesta compra U_U '

4) On es compren?

Podem comprar en Taobao (una mena de ebay xinès) o directament al venedor (a través de correu electrònic o msn). Si optem per la oció de Taobao necessitarem un Intermediari.

I fins aquí la informació per ara ^ ^ si voleu preguntar qualsevol cosa, si la se estare encantada de respondre-la. ^ ^


Editat per darrera vegada per Castalia el Dj 29 Nov - 17:54, editat 1 cop en total
Castalia
Castalia
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!

Nombre de missatges : 283
Punts : 4477
Reputació : 26
Fecha de inscripción : 04/11/2012
Edad : 37
Ubicació : Santuari D'Athena

http://CastaliaDoragon.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Empty Re: LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD

Missatge por Bunnyxsempre Dj 29 Nov - 10:14

caram!! mare meva quantes coses sobre les dollfie! i jo k no en sabie gaire re d tot aixo, ajaj ni ha algunes precioses k m'han encantat, com x exemple, la de sakura kinomoto, es geniaal ^^ la de lady oscar tb esta molt xula, alde la petita serenity es molt mona jiji i bueno moltes mes m'han encantat, totes enrealitat riure xD
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14906
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Empty Re: LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD

Missatge por NuryMaron Dj 29 Nov - 17:14

està bé el tema, és interessant assabentar-se de temes que no coneixies gaire Feliç que maques les que imiten a personatges anime *_* alguna d'aquestes és teva?
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17405
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Empty Re: LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD

Missatge por Castalia Dj 29 Nov - 17:22

De les fotos que e posat, cap es meva, pero si en voleu puc presentarvos la meva familia resinosa ^^
E editat amb informacio sobre els BJD's Recast, que son les copies pirates a bon preu.
Castalia
Castalia
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!

Nombre de missatges : 283
Punts : 4477
Reputació : 26
Fecha de inscripción : 04/11/2012
Edad : 37
Ubicació : Santuari D'Athena

http://CastaliaDoragon.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Empty Re: LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD

Missatge por NuryMaron Dj 29 Nov - 21:10

ahh d'acord, fes-ho si vols ^^
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17405
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Empty Mi Familia resinosa (by:Castalia)

Missatge por Castalia Dv 30 Nov - 0:57

Doncs aquí us presento la meva família resinosa actual. ^ ^ (Encara que en poc m'arriba un nen nou que haurem de presentar més endavant XD)

Ire en l'ordre en què els fuy comprant ...
El primer i més especial per a mi, el que més vull de tots és igual quants compri ... és el meu petit Aioria.

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Aioria_doragon_bjd_ficha_by_castaliadoragon-d5mnjsk

Despres va arribar la petita Athena-chan, que es la parella de Aioria.

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Athena_chan_bjd_ficha_by_castaliadoragon-d5mnjvo

Shungekkou (Shun per els amics) es el germanastre de Athena-chan.

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Shungekkou_bjd_ficha_by_castaliadoragon-d5mnk0v

Falcon el fill den Shun ^^

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Falcon_bjd_ficha_by_castaliadoragon-d5mnk5o

Ameria y Narein son un silfo i una Silfide que van arriba sensa teni lloc a les meves histories els vaig comprar perque eren bofons i res mes, pero despres van tindre joc a una de les meves histories.

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Narein_bjd_ficha_by_castaliadoragon-d5mnkgd

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Ameria_bjd_ficha_by_castaliadoragon-d5mnkw6

Kaori es la dona den Shun y la mara den Falcon ^^

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Kaori_bjd_ficha_by_castaliadoragon-d5mnk8v

Nasha es la meva petita nena fantasma ^^ una Yokai de una de les meves histories que sortira publicada al meu fanzine al proper salo del manga de Barcelona.

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Nasha_bjd_ficha_by_castaliadoragon-d5mnkcf

Kyoko es la germana petita d'Aioria.

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Kyoko_bjd_ficha_by_castaliadoragon-d5mnl5p

Black Jack el vaig fer perque mencanta el personatge, encara em falten alguns detalls pero esta quedant prou be ^^ i esta maquillat per unes amigues meves que o fan genial. (poso que la data es el seu naixement per a completacio del personatge perque el cap mel va regalar una amiga y el cos el vaig conseguir temps despres, per aixo vaig decidir que la data de naixement, en comptes de l'arribada, seria el dia que el vaig completa.)

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Black_jack_bjd_ficha_by_castaliadoragon-d5mnl8d

Liorick es el nen Yokai que acompañara a Nasha a les seves aventures ^^

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Liorick_bjd_ficha_by_castaliadoragon-d5mnlct

Vaig triga moltisim a seleccionar un model que magrades per a fer a Castalia y per fi la vaig trobar ^^

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Castalia_bjd_ficha_by_castaliadoragon-d5mnlfy

Y per ultim, en Hyoga el Dollfie amb el que estic fen al cavalle del cigne de Saint Seiya que es la parella de Castalia y el para de Lion-junior (que es el nino que te que arribar), d'Aioria y de la petita Kyoko.

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Hyoga_bjd_ficha_by_castaliadoragon-d5mnli1
Castalia
Castalia
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!

Nombre de missatges : 283
Punts : 4477
Reputació : 26
Fecha de inscripción : 04/11/2012
Edad : 37
Ubicació : Santuari D'Athena

http://CastaliaDoragon.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Empty Re: LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD

Missatge por eljuan368 Dv 30 Nov - 9:54

merci per posarlos castalia LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD 364988687
eljuan368
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 15567
Reputació : 93
Fecha de inscripción : 02/01/2011
Edad : 31
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Tornar a dalt Ir abajo

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Empty Re: LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD

Missatge por Bunnyxsempre Dv 30 Nov - 10:32

gràcies per posaro castalia m'ha agradat molt veureu, es molt interesant i a mes molt maquisims, m'han agradat tots molt de debò Content
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14906
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Empty Re: LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD

Missatge por Bunnyxsempre Dv 30 Nov - 10:34

x cert, m'he perdut xD, quina es la nova informacio k has posat?? jajaj xDD
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14906
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Empty Re: LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD

Missatge por Castalia Dv 30 Nov - 11:46

Malegro de que os agradin els meus fills de resina ^^
La informacio nova es la de sota de la foto dels dos nanos de diferentes alsadas.
Castalia
Castalia
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!

Nombre de missatges : 283
Punts : 4477
Reputació : 26
Fecha de inscripción : 04/11/2012
Edad : 37
Ubicació : Santuari D'Athena

http://CastaliaDoragon.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Empty Re: LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD

Missatge por Bunnyxsempre Dv 30 Nov - 12:39

aaah ok gràciees ^^ ja ho he llegit i es molt interessant Content llàstima k costin tants diners... així k ho veig dificil k mai en tingui cap Trist
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14906
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Empty Re: LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD

Missatge por Castalia Dv 30 Nov - 13:32

Mirat les fiches dels meus nens... El que es diu Liorick es un Recast y em va costa 36€ mes enviament... Uns 48/50€ nomes... Si els agafes recast son mes asequiples y son igual de macos.

Per exemple Kyoko es una original, dalsada medeix el mateix que an Liorick 25cm pro la Kyoko per se una Luts Original costa la fredolera de 300€
Sent de la mateixa mida.
Castalia
Castalia
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!

Nombre de missatges : 283
Punts : 4477
Reputació : 26
Fecha de inscripción : 04/11/2012
Edad : 37
Ubicació : Santuari D'Athena

http://CastaliaDoragon.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Empty Re: LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD

Missatge por NuryMaron Dv 30 Nov - 16:54

Com t'ho curres, es nota que t'entusiasmen els dollfie/bdj! m'he entretingut bastant jeje.. alguns fan com por >.<
i el maquillatje com se'ls fa?
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17405
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Empty Re: LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD

Missatge por Bunnyxsempre Ds 1 Des - 13:03

aaah jeje si k havia llegit la fitxa pero x damunt damunt xD riure

Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14906
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Empty Re: LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD

Missatge por Castalia Ds 1 Des - 16:11

Mes que llegirtrles bunny era que miresis la foto de cada escun dels dos que et deia que el recast es igual de maco que loriginal i es mes asequiple.

Nuri el maquillatge es pot fer am molts materials llapisos de colors, acuareles, acrilics, rotuladors... Pastisos... Amb el material que mes tagradi treballar. Despres es fixa amb un barnis especial per resina que es diu MSC i llestos.
Castalia
Castalia
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!

Nombre de missatges : 283
Punts : 4477
Reputació : 26
Fecha de inscripción : 04/11/2012
Edad : 37
Ubicació : Santuari D'Athena

http://CastaliaDoragon.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Empty Re: LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD

Missatge por Kammikaze Ds 1 Des - 19:39

ostres dona! t'ho has currat:3, riure

sincerament em sembla molt interessant,però això de que tinguin noms diferents segons alçades i segons les peces és molt lio, nose com et pots aclarir gràcia
I amés totes els Dollfies que tens són mooooooooolt macos! l'última que has posat m'agradat molt! però t'hauràs gastat una bona pasta amb tot això, noÖ? es nota que et fascina!
Kammikaze
Kammikaze
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!

Nombre de missatges : 273
Punts : 4562
Reputació : 30
Fecha de inscripción : 15/07/2012
Edad : 25
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Empty Re: LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD

Missatge por Castalia Ds 1 Des - 19:53

Jejejeje... La veritat no vuy ni pensar el dineral.que me deixat amb ells... Perque no es nomes la nina... Tambe son els acsesoris... Perruques... Sabates... Ulls... Roba... Gaire ve tot es compra apart.

Hian nines que en venen amb roba cuan la compres pero si no es la roba que bols acabas comoranli unaltre o fensela tu matrix que tambe as de gastar an teles o as de inverti en algu que en fasi la roba. Jo no en se gaire de cosi i per aixo busco noies que fan roba per a les dollfies per encarrec.

Per exemple el vestit de la castalia esta fet per una amiga meva que es diu Diana perque com que el vaig disenyar jo es un vestit que no es pot compar.

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD 576907_10151185005983360_360462415_n

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Flotandoentrenubesbycas


Editat per darrera vegada per Castalia el Ds 1 Des - 23:32, editat 1 cop en total
Castalia
Castalia
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!

Nombre de missatges : 283
Punts : 4477
Reputació : 26
Fecha de inscripción : 04/11/2012
Edad : 37
Ubicació : Santuari D'Athena

http://CastaliaDoragon.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Empty Re: LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD

Missatge por NuryMaron Ds 1 Des - 19:58

ahh okey, merci per la info :3
senzill però maco el vestit
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17405
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Empty Re: LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD

Missatge por Castalia Dg 2 Des - 1:03

E editat el post anterior aquet perque no mavia donat compte de que la foto era masa grosa al pujarla directament desde el movil.

I ja que estic posada us deixo unes cuantes fotos de la sesio que li vaig fer a Castalia i Hyoga aquell dia a casa del meu cosi Lluis.

Primer de tot explicar una cosa.

Molts es pregunten, després de comprar-les i de transformar-les en el que vols ... que fas amb elles? les tens només per fer bonic a l'habitació?

Doncs no, per norma general es fan quedades sovint, gairebé sempre en diumenge amb noies i nois que també tenen aquest tipus de nines de resina i se'ls fan múltiples sessions de fotos, i fins i tot foto històries.

Moltes de les persones d'aquest món, s'entrellacen les històries dels seus dolls amb les dels dolls de les seves amigues per fer històries i fotos relacionades amb la història quan s'ajunten entre elles.

A la foto sessió que us vaig a mostrar només surten els meus dos dolls Hyoga y Castalia. Però més endavant posaré per aquí alguna sessió amb dolls d'altres amigues ^ ^
Si us agraden els Vampirs una de les meves amigues seves dolls és una preciosa família vampírica.

Castalia sola:

Spoiler:

Hyoga Sol (dell sol, nian menys U_U' em vaig sentra mes en les fotos de parella):

Spoiler:

Fotos de Parella:

Spoiler:
Castalia
Castalia
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!

Nombre de missatges : 283
Punts : 4477
Reputació : 26
Fecha de inscripción : 04/11/2012
Edad : 37
Ubicació : Santuari D'Athena

http://CastaliaDoragon.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Empty Re: LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD

Missatge por Bunnyxsempre Dg 2 Des - 11:40

son maquisimes les fotos castalia, m'encanten totees ^^ d\'acord
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14906
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Empty Re: LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD

Missatge por NuryMaron Dg 2 Des - 11:55

és tot un món! força bones les fotos i les perspectives, semblen de veritat en algunes riure
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17405
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Empty Re: LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD

Missatge por eljuan368 Dg 2 Des - 16:23

molt maques les imatges castalia
eljuan368
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 15567
Reputació : 93
Fecha de inscripción : 02/01/2011
Edad : 31
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Tornar a dalt Ir abajo

LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD Empty Re: LA PREGUNTA DEL MILIÓ QUE ÉS UN DOLLFIE O UN BJD

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 :: No Anime :: Offtopic

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum