Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^
Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Productes Sailor Moon Crystal

+9
Bunnyxsempre
dr_tomoe
chibichibi
conilleta
eugeal
Mizu
Hotaru
llimona
eljuan368
13 participantes

Pàgina 14 de 14 Previ  1 ... 8 ... 12, 13, 14

Ir abajo

Productes Sailor Moon Crystal - Página 14 Empty Productes Sailor Moon Crystal

Missatge por dr_tomoe Ds 5 Jul - 13:41

Recuerdo del primer mensaje :

dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6674
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo


Productes Sailor Moon Crystal - Página 14 Empty Re: Productes Sailor Moon Crystal

Missatge por NuryMaron Dg 17 Abr - 23:59

Súper cute!
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17396
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Productes Sailor Moon Crystal - Página 14 Empty Re: Productes Sailor Moon Crystal

Missatge por Bunnyxsempre Dc 29 Jun - 12:05

com moles les fundes ^^

ja podrien fer-ne per a més telèfons i no només per l' iphone ¬¬  

lo de posar tots els productes al primer post es podría fer, però hi ha moltíssims productes i trigariem molt riure
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14897
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

Productes Sailor Moon Crystal - Página 14 Empty Re: Productes Sailor Moon Crystal

Missatge por Blastilonic Dc 29 Jun - 18:58

exacte a tot
Blastilonic
Blastilonic
El Blastilonic Administrador
El Blastilonic Administrador

Nombre de missatges : 3379
Punts : 11590
Reputació : 125
Fecha de inscripción : 20/02/2010
Edad : 27
Ubicació : Girona

https://animesm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Productes Sailor Moon Crystal - Página 14 Empty Re: Productes Sailor Moon Crystal

Missatge por Bunnyxsempre Dj 11 Ago - 12:15

Twinkle Dolly Sailor Moon Special setembre
Al novembre podrem gaudir d'aquest set especial compost per 3 Twikle Dolly: Chibiusa amb la clau de l'espai-temps, Sailor Moon amb el seu primer fermall i a Tuxedo Mask assegut al Star Locket.
Les poses de Chibiusa i Sailor Moon estaven en un anterior set de Twinkle Dolly (si ens fixem bé), però Tuxedo Mask mai, així que alguns aprofitaran per tenir-lo en la seva col·lecció.
Aquesta vegada, seran boletes daurades que pengin d'ells en comptes d'un strap, així que seran més uns penjolls per a bosses i motxilles, que penjolls per al mòbil (que donava la possibilitat del strap). El caramel serà de gust de iogurt de nabius. Per ser també una edició especial, les caixes tindran una aparença diferent.
Aquest set costarà uns 2000 iens.

Productes Sailor Moon Crystal - Página 14 13901307_1039170636182050_2541213221468848456_n
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14897
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

Productes Sailor Moon Crystal - Página 14 Empty Re: Productes Sailor Moon Crystal

Missatge por NuryMaron Dv 12 Ago - 22:04

Sí que em sonen sí! iogurt de nabius, que curiós riure
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17396
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Productes Sailor Moon Crystal - Página 14 Empty Re: Productes Sailor Moon Crystal

Missatge por Umikolove Dl 15 Ago - 21:15

Que chachi enamorada  :DDD ho compraria tot TTuTT ( pero... no money plorant ) per cert algú ha compra't alguna cosa de Sailor Moon? :DDD i un altre cosa sabeu si faran la serie en dvd en català i castellà? owo 


Pd: crec que soc gafe XDDD, perque no veig algunes imatges... q.q es aixi o nomes em passa a mi? XDDD  ... crec que si ... dec ser gafe owou
Umikolove
Umikolove
Apranent
Apranent

Nombre de missatges : 24
Punts : 3198
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 18/02/2016
Edad : 28

Tornar a dalt Ir abajo

Productes Sailor Moon Crystal - Página 14 Empty Re: Productes Sailor Moon Crystal

Missatge por Blastilonic Dt 16 Ago - 2:15

Umikolove escrigué:Que chachi enamorada  :DDD ho compraria tot TTuTT ( pero... no money plorant ) per cert algú ha compra't alguna cosa de Sailor Moon? :DDD i un altre cosa sabeu si faran la serie en dvd en català i castellà? owo 


Pd: crec que soc gafe XDDD, perque no veig algunes imatges... q.q es aixi o nomes em passa a mi? XDDD  ... crec que si ... dec ser gafe owou
A mi em passava fa uns mesos, en quines imatges en passa?
Jo he comprat varies figures petites de Sailor Moon, els comics de Sailor V i algun de Sailor Moon i poca cosa més.
La veritat que tinc molts més productes d'Inuyasha XD
I si, teoricament la serie s'estrenarà en DVD/BD català/castellà/japonès en breus per selecta vision --> de que depen que s'estreni l'anime? De que a la creadora Naoko li doni la gana... Basicament esperen la seva resposta i pel que sembla no vol que es vengui aqui.
Blastilonic
Blastilonic
El Blastilonic Administrador
El Blastilonic Administrador

Nombre de missatges : 3379
Punts : 11590
Reputació : 125
Fecha de inscripción : 20/02/2010
Edad : 27
Ubicació : Girona

https://animesm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Productes Sailor Moon Crystal - Página 14 Empty Re: Productes Sailor Moon Crystal

Missatge por Blastilonic Dg 11 Set - 21:18

Productes Sailor Moon Crystal - Página 14 Shfcrystalmoon_670b

Us agrada la nova figura oficial que han tret de la Sm versió Crystal???
És del tercer arc!! no petiu que no es dels primers!!
Blastilonic
Blastilonic
El Blastilonic Administrador
El Blastilonic Administrador

Nombre de missatges : 3379
Punts : 11590
Reputació : 125
Fecha de inscripción : 20/02/2010
Edad : 27
Ubicació : Girona

https://animesm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Productes Sailor Moon Crystal - Página 14 Empty Re: Productes Sailor Moon Crystal

Missatge por joan4647 Ds 12 Nov - 12:48

Jan han sortit gairebé totes les Inner Senshi de Sailor Moon Crystal en figures per coleccionistes! 
S'ho estan currant molt aquesta vegada
joan4647
joan4647
Simplement un usuari important
Simplement un usuari important

Nombre de missatges : 782
Punts : 6580
Reputació : 39
Fecha de inscripción : 02/03/2010
Edad : 33
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Productes Sailor Moon Crystal - Página 14 Empty Re: Productes Sailor Moon Crystal

Missatge por Bunnyxsempre Dt 15 Nov - 19:33

siii son molt maqueeeees! Content


doooooncs jo tinc coses! Content

tinc un peluix de sailor moon, dos de la gata Lluna, un gran i un petit, la figura shfiguarts de sailor moon i sailor venus, figuretes petites de totes les inners, tots els manga de SM i Sailor V, i... no recorde ara si alguna cosa més xD
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14897
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

Productes Sailor Moon Crystal - Página 14 Empty Re: Productes Sailor Moon Crystal

Missatge por NuryMaron Dg 4 Des - 16:43

Bunnyxsempre escrigué:siii son molt maqueeeees! Content


doooooncs jo tinc coses! Content

tinc un peluix de sailor moon, dos de la gata Lluna, un gran i un petit, la figura shfiguarts de sailor moon i sailor venus, figuretes petites de totes les inners, tots els manga de SM i Sailor V, i... no recorde ara si alguna cosa més xD


uoo si pots ensenya'ns :P
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17396
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Productes Sailor Moon Crystal - Página 14 Empty Re: Productes Sailor Moon Crystal

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 14 de 14 Previ  1 ... 8 ... 12, 13, 14

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum