Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^
Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA!

+2
NuryMaron
dr_tomoe
6 participantes

 :: No Anime :: Offtopic

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA! Empty LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA!

Missatge por dr_tomoe Dl 7 Jul - 15:37

Documental de doblatje molt interessant (surt la dobladora de la Bunny!)

http://vimeo.com/96810439
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6712
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA! Empty Re: LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA!

Missatge por dr_tomoe Dl 7 Jul - 15:52

Ara que l'estic mirant... Aishh... M'ha fet mal que la Marta Ullod digues que el seu personatge preferit era la Sakura Trist
Quan estava responen la pregunta, ja estava pensant siusplau! que digui la Bunny! (però una veu dins meu ja em deia... dirà la sakura) ajajajaj que hi farem
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6712
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA! Empty Re: LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA!

Missatge por NuryMaron Dl 7 Jul - 15:59

Aww que super interessant sembla Content  més tard m'el miro
Gràcies!
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17434
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA! Empty Re: LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA!

Missatge por dr_tomoe Dl 7 Jul - 16:59

Marc Zani: "Quan envies correus a TV3 dient, volem bola de drac, som si fossis una gota malaia, al final això te efecte"
Ho vam aconseguir Blastilonics d\'acord
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6712
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA! Empty Re: LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA!

Missatge por dr_tomoe Dl 7 Jul - 17:33

Per fi, noia ja era hora!!!!! estava patint.... Han parlar de totes les sèries, com sempre han deixat a Bola de Drac per sobre del bé i del mal (cansa una mica al final, tant de reconeixament cap aquesta sèrie i ja està) però al final la Marta ha reconegut que pel carrer el que li demanaven era que fes la veu de ................................  de.................... com es deia............................ ah si! Bunny, de la Sailor Moon (M'ha fet mal que tardes tant a dir el nom, realment no sabia com es deia TT joooooooooooo....)
Ho diu al minut 1:32:20 Just al final cita el seu nom


EDIT: Casi moro, diu PODEEEEEEER DEL PRISMA DE LA LLUNA TRANSFORMACIÓ!
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6712
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA! Empty Re: LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA!

Missatge por llimona Dl 7 Jul - 23:24

Després el miro
No en sé res de la Marta, la dobladora de Sailor Moon, m'agradarà saber-ne més coses
llimona
llimona
Simplement un usuari important
Simplement un usuari important

Nombre de missatges : 720
Punts : 5555
Reputació : 24
Fecha de inscripción : 25/03/2011
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA! Empty Re: LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA!

Missatge por NuryMaron Dt 8 Jul - 1:06

Ja m'he l'he vist, gran documental!! Ha sigut molt amè i interessant, les anècdotes t'emocionen Feliç
S'han centrat una mica massa en bola de drac, m'hagués agradat que toquéssin curiositats de més sèries, òbviament de sailor moon jeje. I voldria que la dobladora de la Maron sortís! (Assumpta Navascués)

Les frases finals molt emotives i el moment Bunny  enlluarnat
En definitiva molt bon treball, tan de bo torni una època daurada de l'anime!

Escolteu jeje

https://soundcloud.com/les-veus-de-l-nima/marta-ullod-a-les-veus-de-l

ho tret d'aquí, però no sé com insertar-ho per a que pogueu donar-li al play aquí mateix http://lesveusdelanima.cat/2014/03/12/diari-de-rodatge-iv-lentrevista-amb-mark-i-marta-ullod/
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17434
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA! Empty Re: LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA!

Missatge por Carles25 Dc 9 Jul - 14:30

Ops no l'habia vist jo es que l'he vist anunciat al Facebook voltant per allá i dic vaig a donar-li veu jeje.

El documental molt bo ho clavant tots.

Per cert no penseu que la Núria Trifol i la Ran mouri es semblen una mica? Quina casualitat :P

Sobre Assumpta Navascués són d'aquells actors que han passat desaparçebudes degut que ha fet poc ánime i doblatge en general (2000-2005)

Azuki , Primera veu de Nobita d'en Doraemon , la veu d'en la Jeanne el lladre que jo recordi .

Deu ser l'edat ha fet mal a molts actors

El mateix passa Meritxell Ané veu que va ser substituida per alla principis de quasi tots els animes .
Carles25
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Nombre de missatges : 422
Punts : 5371
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 29/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA! Empty Re: LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA!

Missatge por NuryMaron Dc 9 Jul - 15:06

Només en el pentinat xd
Sii.. quina llàstima! Recordo que també doblaba a la Sabrina, a la correctora Yui i a la prota de ferros a les dents..
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17434
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA! Empty Re: LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA!

Missatge por dr_tomoe Dc 9 Jul - 15:09

ah si?
M'encanta AZUKIIIIIIIIIIII i jeanne evidenment, m'alegra molt saber que ho ha doblat la mateixa persona

Sabeu si la dobladora de Doraemoon que surt en aquets programa és la que continua doblant els nous episodis?
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6712
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA! Empty Re: LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA!

Missatge por Carles25 Dc 9 Jul - 18:50

la veu d'en Doraemon va ser substituida fa temps per Eduart Itchart l'actual és aquesta.




No sé el temps exacta però crec que no va dura molt fent de Doraemon encara que va segui doblant alguna cosa al principi dels animes va existir diversos estudis de doblatge i molts canvis i en Doraemon va "Sufrir-ho molt"

Per exemple la veu d'en Suneo ha tingut tres diferent , la veu d'en Shizuka que feia Meritxell d'ané anecdótica aposta del doblatge encara que després la vem veure per el cor de la ciutat.

És que el món del doblatge porta moltes voltes que mai no sap el motiu personal , salud o perque han apostat pel Teatre y series de TV.
Carles25
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Nombre de missatges : 422
Punts : 5371
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 29/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA! Empty Re: LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA!

Missatge por dr_tomoe Dc 9 Jul - 22:01

que dius ara?  Trist
Molt interessant el video, jo ja patia perquè em sonava de que la veu de la dona de l'entrevista era l'anterior i que ara n'hi havia una de nova, doncs em sap molt de greu per la dona, m'hagues agredat que hagues continuat fent la veu, tot i que no em desagrada gens l'altre. Crec que la dona va fer aquells episodisw tant vellets de doraemoon.
Que FOOOOOOOOOORT! Això de que els dos dobladors es trobin i comentin junts la seva feina ^^ Ho he trobat molt maco, m'ha emocionat molt, està molt bé que els dobladors del japó donin importancia al doblatje fet a Catalunya ja que és un dels més fiels al japó i que intente imitar-los millor!!!!!!!


Que fort, la antiga dobladora també imitava en Doraermoon dabant dels amics de la seva filla tal i com diu a l'entrevista
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6712
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA! Empty Re: LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA!

Missatge por Bunnyxsempre Dj 10 Jul - 0:54

MOltíssimes gràcies per posar tot això. de veritat nois, m'interessa molt aquest tema, sempre m'han agradat molt el tema dels doblatges i les veus, sem dona bé reconèixer la veu d' algú de dir, mira te la mateixa veu k tal o cual

a l'altre tema he posat més coses

https://animesm.forocatalan.com/t1159-gran-documental-sobre-actors-de-doblatge#48118

i estic d'acord en moltes coses que heu posat ^^

que guay i quina gràcia ha estat veure com feia de la bunny, m'ha passat igual k a tu, k ja empensava k no diria res més, i tb amb lo altre de Bola de drac, la veritat que es un anime que ha repercutit molt en aquest món de l'anime, va ser una gran espenta perquè en portessin més i tal i sempre a tots llocs parlen molt d'ell, no pots anar a algún lloc que sigui de manga o anime sense trobarte alguna cosa de dragon ball, o en llocs k no son d'anime sino de series o pelicules en general gairebé sempre et trobes alguna cosa, o inclús en llocs k no t'ho esperaries et trobes alguna coseta, encara k sigui fake, sempre hi ha algo de DB jejej
però sí, hauría estat bé que diguessin més coses d'altres animes, m'hauria agradat k parlessin una mica més de SM obviament jejej i tan de bo de la Jeanne ....
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14935
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA! Empty Re: LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA!

Missatge por dr_tomoe Dj 10 Jul - 1:27

Sailor Moon i BD son considerades EPIQUES, ja està bé de menysprear a SM només por ser una sèrie de públic femení... TT 

I Jeanne... clar!!! Buff!!! Han anat passant els anys i ha quedta com, oblidada, tot i que no em cansaria mai de tornar-la a veure mai va quedar com epica. Sakura CC en canvi shi va acostar una mica
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6712
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA! Empty Re: LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA!

Missatge por Carles25 Dj 10 Jul - 2:04

El problema per desgracia no els hi surt rentable actualmente per desgracia si ho mirem desde el manga i si pensem que l'ánime és més car que el manga.

Cada llibre 5-8€ solen esta la majoria dels mangues  i amb la crisis com és normal poques editores editen manga i si ho fan ho fan de manera trimestral i segons demanda van fent si té aceptació  següeixent sinó és queda com experiencia .

En resum  els hi costa seguir per A o B no hi ha el suficient públic. o sempre tens la sort que hi hagí alguns exemplar per l'ocasió pel Salo del Manga però després ja no fan molt més fin el pròxim any o trimestral.


També Una cosa que ha fet molt molt de mal és la llei nova de doblatge en català als cinemes que un % elevat de còpies han de ser en català sense poder d'elecció.

Això és un error perque no saps l'acceptació que pot tenir per les empreses de producción de les pel·licules .

- No hi ha opció la opció 3D activada en algunes pel·licules en Català
- Han deixat de doblar a estudis d'aquí Catalunya .
- Estudis com Sonoblok ha tancat dels pocs que quedaven de qualitat a Barcelona i era un estudi del 1969 i únic en so.


La Núria trifol es va queixar que per doblar Toy story 3 va tenir que anar a un Estudi de Madrid perque Disney no volía aceptar la normativa impusada a la força i es queixen amb tota la raó del món. 

Si pots doblar amb diversos idiomes i que el públic agafi amb l'idioma que li agradi   molt millor que no quedarte en una sola llengua  i arrisgar-te a tenir perdues .
Carles25
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Nombre de missatges : 422
Punts : 5371
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 29/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA! Empty Re: LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA!

Missatge por NuryMaron Dj 10 Jul - 2:14

Ja deia jo que recordava fa uns anys al super3 em va semblar veure que qui doblava el doraemon era un home, gràcies pel vídeo confirmant-ho. Aiss que m'agradava k3 ;D
Mol bonic com diu el dr.. normal això que tothom els hi demanin que facin la veu ^^ La deuen forçar molt per doblar? no és deu ressentir la gola?
Desgraciadament no s'aposta ni té el mateix reconeixement el shojo que el shonen >.< Sakura si que trobo que també és èpica, i anys endarrere l'emetien gairebé cada estiu i la seguia veient Content em conec força bé els episodis i m'encantaa!
Per mi jeanne també és de les millors a nivell personal ^^ cadascú té les seves.

Sempre aportes informació interessant Carles Surpres  en conclusió, els diners gairebé sempre estan darrere de tot. Quina llàstima això de l'estudi sonoblock.. també això de les descàrregues online ha perjudicat, la crisi, elevats preus, etc..
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17434
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA! Empty Re: LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA!

Missatge por Carles25 Dj 10 Jul - 2:45

Un altre sector que ha fet mal en part ha sigut la gent que preferix la V.O Amb subtítols que que a la fi  o no el mercat és un mercat menys que fa 20 anys aquesta información no estava disponible arxius en japonés i la existencia de fansub al ritme de japó traduïts al català o castella.

Pero com esta en la actualitat el doblatge perilla molt no en català sino en general ja sigui per A , B , C , D.

Sempre hi ha un motiu que no arriva de funcionar i anem a capa caiguda.

Això és de l'any passat.

La firma de doblaje Sonoblok presenta concurso de acreedores con deudas de nueve millones de euros. Ha participado en la postproducción de ‘Lo Imposible’ y ‘Pa Negre’.
Cierra sus puertas otra empresa histórica del sector audiovisual catalán. Sonoblok ha presentado concurso voluntario de acreedores en el Juzgado Mecantil número 7 de Barcelona tras años en números rojos

si amb superproduccions de cine com Lo imposible i Pa Negre no aconsegueixes  axecar cap però pel vist ja portava anys en "Vermell".
Carles25
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Nombre de missatges : 422
Punts : 5371
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 29/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA! Empty Re: LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA!

Missatge por dr_tomoe Dj 10 Jul - 11:18

al final tots els somnis acaben amb la paraula CRISI, jope... quina pena!
Ara s'enten millor el poc doblatje d'anime actual i això em fa patir, creus que SMC es doablarà mai al català? 

Respecte si és epica o no, em refereixo sempre a les ventes, Bola de drac juntament amb Sailor Moon son uns dels animes que han venut més i que encara ara es recorden constanment. 

Per gustos colors això si, ja sabeu que jo respecto totes les sèries, ja m'agradaria que doremi, sakura o azuki també fossin epiques, però clar... XD 

Jeanne la veritat és que és una sèrie de molta qualitat, m'hagues agradat que l'haguessin fet més llarga i respecte a Sakura, doncs ja dic que s'hi acosta, però crec que no es pot posar al mateix nivell que SM i DB :/ (respecte a l'exit mundial que ha tingut vull dir)
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6712
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA! Empty Re: LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA!

Missatge por Carles25 Dj 10 Jul - 12:49

El doblatge no ajuda molt en aquest moments si hi ha gent en contra
Gabilondo propone debatir la eliminación del doblaje para mejorar el nivel de inglés
 
Pero Espera les pel·lícules que no estiguin en Anglès D'òrigen  també matem el doblatge en anglès ? és una cosa que no entenc espero que no ho aprovin mai.
 
Jo si vull millora un idioma vaig a una Escola d'idiomes o Escola de Audiovisual internacional de doblatge Anglès , Francès o Alemàn i japonès també hi ha.
 
En quan a Sailor moon té moltes més provabilitats de ser doblada al ser d'un públic més adoslescent
 
Tenim en compte com Doraemon segueixen compran episodis nous i sailor moon per la mainada petita també té el seu públic no dupto que TV3 comprarà els drets ara quan? no ho se.

En quan el manga a veure si té aceptació i ho editen també encara que sigui en tirades curtes fins aconseguir-ho fins al final degut als alt costos. 

A mi m'agradaria que tot anés bé per totes les sèries però després de la situación de Empreses grans com Sonoblok en la ruina nosé qui ens salvarà d'això .

No sóc optimista ara  Trist
Carles25
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Nombre de missatges : 422
Punts : 5371
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 29/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA! Empty Re: LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA!

Missatge por dr_tomoe Dj 10 Jul - 13:05

si noi, l'optimisme ara és cosa de passat Trist
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6712
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA! Empty Re: LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA!

Missatge por Carles25 Dj 10 Jul - 13:52

Entre no l'òptimisme i la nostàlgia tot fa molt que ens agradaría però la realitat és un altra
Espero que ens donin una sorpresa mai se sap i es comporten.

Per cert la Marta Ullod té 42 anys Ô_Ö en gran part la majora dels personatge ronden els 40 cap amunt.

A excepció d'algunes veu que ja deuen ronda els 50-60
Carles25
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Nombre de missatges : 422
Punts : 5371
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 29/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA! Empty Re: LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA!

Missatge por dr_tomoe Dj 10 Jul - 13:53

en té 42??? és molt maca la veritat, m'agradaria saber més coses d'ella  ooh
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6712
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA! Empty Re: LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA!

Missatge por Carles25 Dj 10 Jul - 13:55

LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA! 1900000_10203436234173196_411572197_n

Una foto del seu Face   Surpres
Carles25
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Nombre de missatges : 422
Punts : 5371
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 29/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA! Empty Re: LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA!

Missatge por dr_tomoe Dj 10 Jul - 14:29

és preciosa!!!!
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6712
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA! Empty Re: LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA!

Missatge por Carles25 Dj 10 Jul - 14:47

Doncs ja saps cap a Ulella a veure a ella i el seu germa Mark ullod jejejje ^^ xd
Carles25
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Nombre de missatges : 422
Punts : 5371
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 29/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA! Empty Re: LES VEUS DE L’ÀNIMA: ESTRENA!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt


 :: No Anime :: Offtopic

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum