Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^
Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

La serie anime que per tu te els millors openings i endings

+2
NuryMaron
Nurietta
6 participantes

 :: No Anime :: Música

Ir abajo

La serie anime que per tu te els millors openings i endings Empty La serie anime que per tu te els millors openings i endings

Missatge por Nurietta Dg 17 Abr - 13:06

Hola, dons escric aquí perquè digeu quina es la sèrie que per vosaltres te els millors openings i endings, dona igual si esta en català, japonès o com volgueu, començo jo, m'encanten els openings i endigns d'inuyasha en català!
Nurietta
Nurietta
Amb tranquilitat, soc el millor
Amb tranquilitat, soc el millor

Nombre de missatges : 4748
Punts : 10649
Reputació : 118
Fecha de inscripción : 16/04/2011
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

La serie anime que per tu te els millors openings i endings Empty Re: La serie anime que per tu te els millors openings i endings

Missatge por NuryMaron Dg 17 Abr - 13:45

uff molt díficil escollir només una... Sailor Moon, Kimagure Orange Road, Fushigi Yugi, Sakura la caçadora de cartes... en català.
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17446
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

La serie anime que per tu te els millors openings i endings Empty Re: La serie anime que per tu te els millors openings i endings

Missatge por Blastilonic Dg 17 Abr - 22:17

Jo la veritat no hem voldria fer repetitiu però sailor moon i inuyasha en primer lloc
d'Inuyasha tinc bastantans CD's
i en segon sakura i aquell ending de doremi de la tercera temporada tant maco que li fan una festa sorpresa a la popi
a les nits les estrelles veig brillar
--- molt maca xd
La sabia tocar amb la guitarra vergonya
Blastilonic
Blastilonic
El Blastilonic Administrador
El Blastilonic Administrador

Nombre de missatges : 3379
Punts : 11640
Reputació : 125
Fecha de inscripción : 20/02/2010
Edad : 27
Ubicació : Girona

https://animesm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

La serie anime que per tu te els millors openings i endings Empty Re: La serie anime que per tu te els millors openings i endings

Missatge por llimona Dl 18 Abr - 0:31

Per mi les millors són les de Sailor Moon, això o tinc molt clar son del meu gust, les que magreden, més tot i que m'ha costat dessidirme prk les series que heu dit tmbé magraden molt les cançons, però cap delles ha fet més de 100 CD's esk en la marinera lluna puc triar varietat
i a més ara que el blastilonic inclou els edings i openings als episodis i canto la de
lalala no et rendeixis veso provant!!!
mencanta com em motivo cantantla vergonya
llimona
llimona
Simplement un usuari important
Simplement un usuari important

Nombre de missatges : 720
Punts : 5567
Reputació : 24
Fecha de inscripción : 25/03/2011
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

La serie anime que per tu te els millors openings i endings Empty Re: La serie anime que per tu te els millors openings i endings

Missatge por Nurietta Dl 18 Abr - 13:51

riure si jo sempre cantava els de Sailor Moon a tota veu i mons pares s'hem quedaven mirant jajaja
Nurietta
Nurietta
Amb tranquilitat, soc el millor
Amb tranquilitat, soc el millor

Nombre de missatges : 4748
Punts : 10649
Reputació : 118
Fecha de inscripción : 16/04/2011
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

La serie anime que per tu te els millors openings i endings Empty Re: La serie anime que per tu te els millors openings i endings

Missatge por Bunnyxsempre Dl 18 Abr - 14:09

puuff doncs es un tema una mica complicat perke hi ha moltes cansonns de molts animes k m'agraden moltisim xD
sailor moon, Inuyasha tb m'agraden moltisim, sakura, doremi, kimagure orange road, jeanne, ranma, utena, la de slam dunk, tb es molt maca: vull cridar, t'estim-ho amb coratge, efrontem el nostre futur, vull que sentis aquesta passió...
jeje
les de yu yu hackusho,love hina, detectiu conan,ona piece,fruits basket,ayashi no ceres, kare kano ... vaja dria k totes les k han emés en català xD
però suposo qu les que mes m'agraden son en primer lloc, les de Sailor, moon i les de Inuyasha xD
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14947
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

La serie anime que per tu te els millors openings i endings Empty Re: La serie anime que per tu te els millors openings i endings

Missatge por NuryMaron Dl 18 Abr - 14:35

llimona escrigué:Per mi les millors són les de Sailor Moon, això o tinc molt clar son del meu gust, les que magreden, més tot i que m'ha costat dessidirme prk les series que heu dit tmbé magraden molt les cançons, però cap delles ha fet més de 100 CD's esk en la marinera lluna puc triar varietat
i a més ara que el blastilonic inclou els edings i openings als episodis i canto la de
lalala no et rendeixis veso provant!!!
mencanta com em motivo cantantla :$

mes de 100 cd's sorpresas sorpresas buff! s'ho mereix jeje
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17446
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

La serie anime que per tu te els millors openings i endings Empty Re: La serie anime que per tu te els millors openings i endings

Missatge por Nurietta Dl 18 Abr - 17:24

nury escrigué:
llimona escrigué:Per mi les millors són les de Sailor Moon, això o tinc molt clar son del meu gust, les que magreden, més tot i que m'ha costat dessidirme prk les series que heu dit tmbé magraden molt les cançons, però cap delles ha fet més de 100 CD's esk en la marinera lluna puc triar varietat
i a més ara que el blastilonic inclou els edings i openings als episodis i canto la de
lalala no et rendeixis veso provant!!!
mencanta com em motivo cantantla :$

mes de 100 cd's sorpresas sorpresas buff! s'ho mereix jeje

I tant no ho sabia.. :O
Nurietta
Nurietta
Amb tranquilitat, soc el millor
Amb tranquilitat, soc el millor

Nombre de missatges : 4748
Punts : 10649
Reputació : 118
Fecha de inscripción : 16/04/2011
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

La serie anime que per tu te els millors openings i endings Empty Re: La serie anime que per tu te els millors openings i endings

Missatge por eljuan368 Dg 15 Maig - 15:45

Nurietta9 escrigué:Hola, dons escric aquí perquè digeu quina es la sèrie que per vosaltres te els millors openings i endings, dona igual si esta en català, japonès o com volgueu, començo jo, m'encanten els openings i endigns d'inuyasha en català!

coincidex amb tu nurietta9 fins i toto els duc al mp3 en catala i en japones
eljuan368
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 15608
Reputació : 93
Fecha de inscripción : 02/01/2011
Edad : 31
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Tornar a dalt Ir abajo

La serie anime que per tu te els millors openings i endings Empty Re: La serie anime que per tu te els millors openings i endings

Missatge por Nurietta Dg 15 Maig - 17:11

si m'encanten gaire bé tots :P
Nurietta
Nurietta
Amb tranquilitat, soc el millor
Amb tranquilitat, soc el millor

Nombre de missatges : 4748
Punts : 10649
Reputació : 118
Fecha de inscripción : 16/04/2011
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

La serie anime que per tu te els millors openings i endings Empty Re: La serie anime que per tu te els millors openings i endings

Missatge por eljuan368 Dg 15 Maig - 17:14

Nurietta9 escrigué:si m'encanten gaire bé tots :P

a mi igual
Content
eljuan368
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 15608
Reputació : 93
Fecha de inscripción : 02/01/2011
Edad : 31
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Tornar a dalt Ir abajo

La serie anime que per tu te els millors openings i endings Empty Re: La serie anime que per tu te els millors openings i endings

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 :: No Anime :: Música

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum