Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^
Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Secretos del corazón, de Kotomi Aoki

5 participantes

Ir abajo

Secretos del corazón, de Kotomi Aoki Empty Secretos del corazón, de Kotomi Aoki

Missatge por Nuriko Dt 9 Ago - 23:56

Secretos del corazón, de Kotomi Aoki Bokukimi6_l

Títol: Secretos del corazón
Títol original: Boku no Hatsukoi wo Kimi ni Sasagu
Autora: Kotomi Aoki
Categoria: Shojo
Revista: Sho-comi
Número de tomos: 12 (finalitzada)
Editorial a Japó: Shogakukan
Editorial a Espanya: Ivrea
Data d'inici a Japó: ---
Data d'inici a Espanya: Febrer 2008
Preu en Espanya: 7,50€ i 8€ (a partir del tomo 6)
Altres: El 21 d'Abril de 2010 es va posar a la venda la pel·lícula d'actors reals basada en el manga. Deixo la imatge de la portada, si us hi fixeu, és equivalent a la portada del tomo 10 del manga. https://2img.net/h/oi45.tinypic.com/27ywpl4.jpg


Takuma es un niño de 8 años que esta enfermo del corazon, como consecuencia se pasa el dia en el hospital y es alli donde conoce a la hija de su medico, Mayu, poco a poco el cariño se transforma en amor y Takuma le hace a Mayu una promesa que quiza no pueda cumplir...

---

Bones!!

Aquest manga tracta de tota la vida d'en Takuma i la Mayu, des de que són petits (8 anys) fins a vora els 20 (crec). És a dir, que es veu tota l'evolució, de com ells es fan grans, dels sentiments que tenen en cada un dels moments segons l'etapa on es troben, de com maduren, de l'evolució de la malaltia del Takuma i de les tonteries que arriben a fer de tan que s'estimen.

És, crec, amb un dels primers mangues que he arribat a plorar.... És tan bonica aquesta història, tan tendra, amb un dibuix tan precís... I té un final que segur que no deixarà indiferent a cap dels lectors.

Tampoc s'ha d'oblidar els grans secundaris que té aquest manga, tan el Gran Kou com la Teru, inclús els pares dels protagonites, tenen un paper molt important dins aquesta història...


Editat per darrera vegada per Nuriko el Dc 10 Ago - 0:06, editat 2 cops en total
Nuriko
Nuriko
Vigila que tampoc cal que creixis tant
Vigila que tampoc cal que creixis tant

Nombre de missatges : 98
Punts : 4909
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 12/04/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Secretos del corazón, de Kotomi Aoki Empty Re: Secretos del corazón, de Kotomi Aoki

Missatge por Nuriko Dc 10 Ago - 0:00

Secretos del corazón, de Kotomi Aoki Secretosdelcorazon01_01g Secretos del corazón, de Kotomi Aoki Secretosdelcorazon02_01g Secretos del corazón, de Kotomi Aoki Secretosdelcorazon03_01g

Secretos del corazón, de Kotomi Aoki Secretosdelcorazon04_01g Secretos del corazón, de Kotomi Aoki Secretosdelcorazon05_01g Secretos del corazón, de Kotomi Aoki Secretosdelcorazon06_01g

Secretos del corazón, de Kotomi Aoki Secretosdelcorazon07_01g Secretos del corazón, de Kotomi Aoki Secretosdelcorazon08_01g Secretos del corazón, de Kotomi Aoki Secretosdelcorazon09_01g

Secretos del corazón, de Kotomi Aoki Secretosdelcorazon10_01g Secretos del corazón, de Kotomi Aoki Secretosdelcorazon11_01g Secretos del corazón, de Kotomi Aoki Secretosdelcorazon12_01g

Nuriko
Nuriko
Vigila que tampoc cal que creixis tant
Vigila que tampoc cal que creixis tant

Nombre de missatges : 98
Punts : 4909
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 12/04/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Secretos del corazón, de Kotomi Aoki Empty Re: Secretos del corazón, de Kotomi Aoki

Missatge por NuryMaron Dc 10 Ago - 0:45

ooh té molt bona pintaa! l'evolució d'una relació amorosa de tants anys enlluarnat i si fa plorar crec que és del tipus que m'agraden
moltes gràcies! la buscaré i donaré un cop d'ull
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17446
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Secretos del corazón, de Kotomi Aoki Empty Re: Secretos del corazón, de Kotomi Aoki

Missatge por meganmoonlight Dg 30 Set - 16:56

Secretos del corazón, de Kotomi Aoki 738431593 A mi m'encanta akest manga!!! mel vai comprar el nadal pasat i no vai parar de llegir els comics fins ke mels vai acabar

la recomano 100% es super emotiva sobretot en alguns tomos no vai poder evitar plorar jajaja tot i aixó es una historia super maca
meganmoonlight
meganmoonlight
210 missatges (poder de Mercuri Acció)

Nombre de missatges : 226
Punts : 4876
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Secretos del corazón, de Kotomi Aoki Empty Re: Secretos del corazón, de Kotomi Aoki

Missatge por NuryMaron Dg 30 Set - 19:32

merci per la opinió, m'agradaria llegir-la, a veure si la trobo
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17446
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Secretos del corazón, de Kotomi Aoki Empty Re: Secretos del corazón, de Kotomi Aoki

Missatge por Kammikaze Dg 30 Set - 20:32

oooooooostres! no sabia que existia aquest tema!Ö
jo me'l vaig llegir per internet, i em va fascinar! i ara la vull comprar, és molt maca, com la meganmoonlight diu, la RECOMANO 100%!

enlluarnat
Kammikaze
Kammikaze
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!

Nombre de missatges : 273
Punts : 4603
Reputació : 30
Fecha de inscripción : 15/07/2012
Edad : 26
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Secretos del corazón, de Kotomi Aoki Empty Re: Secretos del corazón, de Kotomi Aoki

Missatge por NuryMaron Dg 30 Set - 23:46

ja m'he l'he baixada d'internet, aniré llegint-me-la a estones, que m'atrau força, a veure que tal
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17446
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Secretos del corazón, de Kotomi Aoki Empty Re: Secretos del corazón, de Kotomi Aoki

Missatge por Bunnyxsempre Dl 1 Oct - 12:22

ostres!! Aquest tema jo tampoc l'havia vist Surpres

de debò aquest fòrum cada 2x3 hem sorprén amb coses noves k poseu i d'altres k tornen a surtir a la llum i ni saboa k estiguessin riure

m'alegro d'havero vist, ara li faré una ullada al k heu posat a veure de k va Content
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14947
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

Secretos del corazón, de Kotomi Aoki Empty Re: Secretos del corazón, de Kotomi Aoki

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum