Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^
Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

La Light Novel d'Ojamajo Doremi 16 ja és aquí

+11
Steering
chibichibi
Hotaru
omajodoremimomoco
orphen2005
Nurietta
yukiloba
meganmoonlight
aяinx
eljuan368
Blastilonic
15 participantes

Pàgina 4 de 4 Previ  1, 2, 3, 4

Ir abajo

La Light Novel d'Ojamajo Doremi 16 ja és aquí - Página 4 Empty La Light Novel d'Ojamajo Doremi 16 ja és aquí

Missatge por Blastilonic Dj 15 Des - 21:59

Recuerdo del primer mensaje :

Ojamajo Doremi 16!


Hola petits Blastilonics, m'alegra dir-vos que ja que és desembre ja ha arrivat la Light Novel d'Ojamajo Doremi 16!

Podeu comprar el primer volum aquí!
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] (evidenment miraré de posar algunes ilustracions si trobu el còmic online per algun lloc!)
La pàgina exacte i més recomanada per comprar-lo és aquesta: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
de moment només he vist aquestes dos imatges
La Light Novel d'Ojamajo Doremi 16 ja és aquí - Página 4 51wEGnE9m-L._SS400_ La Light Novel d'Ojamajo Doremi 16 ja és aquí - Página 4 51Midf-BQwL._SS400_

Us agrairia que hem poguessiu anar facilotant informació i jo aniré editant el post!
Avera si ho trobem!

Aquí teniu la informació que hem anat recollint entre nosaltres:

Imatges:
Spoiler:

Informació:
Spoiler:

Pàgines webs amb més informació:
Spoiler:



Editat per darrera vegada per Blastilonic el Dg 18 Des - 0:20, editat 1 cop en total
Blastilonic
Blastilonic
El Blastilonic Administrador
El Blastilonic Administrador

Nombre de missatges : 3379
Punts : 11628
Reputació : 125
Fecha de inscripción : 20/02/2010
Edad : 27
Ubicació : Girona

https://animesm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo


La Light Novel d'Ojamajo Doremi 16 ja és aquí - Página 4 Empty Re: La Light Novel d'Ojamajo Doremi 16 ja és aquí

Missatge por Bunnyxsempre Dj 10 Mar - 19:47

holaaa, siii es veritat, quina llàstima que ningú s'animi a comentar Trist

es podria convertir en un gran fòrum...

la llàstima també es per lo de les descàrregues, així potser més gent s'animaria..

per crt! Vas veure el comentari d'una noia que deia que havia estat al japó i que tenia alguns tomos de la Light Novel?? potser ella ens podria passar scans o informació si parles amb ella :/
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14935
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

La Light Novel d'Ojamajo Doremi 16 ja és aquí - Página 4 Empty Re: La Light Novel d'Ojamajo Doremi 16 ja és aquí

Missatge por joan4647 Dt 14 Feb - 1:15

Sabeu si es pot trobar la teaduccio daquesta light novel? Si fos aixi em miraria altre cop doremi nomes per la light movel despres jeje
joan4647
joan4647
Simplement un usuari important
Simplement un usuari important

Nombre de missatges : 782
Punts : 6618
Reputació : 39
Fecha de inscripción : 02/03/2010
Edad : 34
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

La Light Novel d'Ojamajo Doremi 16 ja és aquí - Página 4 Empty Re: La Light Novel d'Ojamajo Doremi 16 ja és aquí

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 4 de 4 Previ  1, 2, 3, 4

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum