Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^
Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

[AMV] Kuroko no Basket - Android

3 participantes

 :: No Anime :: Offtopic

Ir abajo

[AMV] Kuroko no Basket - Android Empty [AMV] Kuroko no Basket - Android

Missatge por 5454595 Dv 11 Oct - 17:32

nou amv d'una serie semblant a slam dunk , de molt curta durada (1:30 més o menys) avera que us sembla. Próxim amv d'inuyasha va ara si xD


5454595
Apranent
Apranent

Nombre de missatges : 31
Punts : 4888
Reputació : 21
Fecha de inscripción : 10/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

[AMV] Kuroko no Basket - Android Empty Re: [AMV] Kuroko no Basket - Android

Missatge por joan4647 Ds 12 Oct - 20:11

Ja soc aqui per fer la meva "critica constructiva" jajajaja
Començo dient que aquest és l'AMV teu que m'agrada més, poder m'equivoco però sembla que t'hi has passat molta estona, normalment ja es veu que estan treballats, però avui més, perquè:
1- Els moviments estan encara més ben cordinats amb la música que l'AMV anterior (la música que has triat en aquest AMV també ajuda amb aquest especte).
2- Poder em quedo una mica saturat amb els efectes igual que el dia anterior, però suposu que quan me'l miri per segona vegada ja no m'ho semblarà, l'exces d'efectes no és tant exegerat com l'AMV anterior, has posat molts de moviments però queden de conya, estan coordinadissims i fan que sigui un AMV molt interessant.
3- Avui no puc dir que al teu AMV li falti originalitat, (no sé si recordes quan et vaig dir aquelles petites tonteries que feia el Blastilonic en alguns AMV's), doncs crec que avui amb aquest començament tant marcat t'ho has currat, se'n veuen pocs de començaments així.
4- No només el començament està bé, sinó la resta de l'AMV està en la mateixa intensitat i en el mateix perfeccionisme, em quedava amb la boca oberta quan veia que empalmaves moviments d'una escena a l'altre, realment semblava que fos el mateix personatge que s'hagues treslladat de lloc jajajaja, genial!
5- Curt i intens, com sempre. Tot i que crec que m'ha l'hagues mirat 6 o 7 vegades més encara que hagues durat 5 minuts més jajajaja (en la mateixa intensitat perfeccionista en que t'has mantingut durant tot l'AMV evidenment), però això es difícil d'aconseguir no? jajaja, Aqui deixo un repte riure 

I en fi, poder algu opina que això de posa els openings queda lleig... Jo no estic 100% a favor d'això, jo intentaria posar sempre una altre escena abans que un opening, però no em desagrada quan ho veig en alguns AMV's i menys si està tant bé com aquest això és una tonteria!

No tinc critiques avui jajaja, espero que el d'Inuyasha sigui igual o millor que aquest! d\'acord
joan4647
joan4647
Simplement un usuari important
Simplement un usuari important

Nombre de missatges : 782
Punts : 6618
Reputació : 39
Fecha de inscripción : 02/03/2010
Edad : 34
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

[AMV] Kuroko no Basket - Android Empty Re: [AMV] Kuroko no Basket - Android

Missatge por 5454595 Ds 12 Oct - 21:46

joan4647 escrigué:Ja soc aqui per fer la meva "critica constructiva" jajajaja
Començo dient que aquest és l'AMV teu que m'agrada més, poder m'equivoco però sembla que t'hi has passat molta estona, normalment ja es veu que estan treballats, però avui més, perquè:
1- Els moviments estan encara més ben cordinats amb la música que l'AMV anterior (la música que has triat en aquest AMV també ajuda amb aquest especte).
2- Poder em quedo una mica saturat amb els efectes igual que el dia anterior, però suposu que quan me'l miri per segona vegada ja no m'ho semblarà, l'exces d'efectes no és tant exegerat com l'AMV anterior, has posat molts de moviments però queden de conya, estan coordinadissims i fan que sigui un AMV molt interessant.
3- Avui no puc dir que al teu AMV li falti originalitat, (no sé si recordes quan et vaig dir aquelles petites tonteries que feia el Blastilonic en alguns AMV's), doncs crec que avui amb aquest començament tant marcat t'ho has currat, se'n veuen pocs de començaments així.
4- No només el començament està bé, sinó la resta de l'AMV està en la mateixa intensitat i en el mateix perfeccionisme, em quedava amb la boca oberta quan veia que empalmaves moviments d'una escena a l'altre, realment semblava que fos el mateix personatge que s'hagues treslladat de lloc jajajaja, genial!
5- Curt i intens, com sempre. Tot i que crec que m'ha l'hagues mirat 6 o 7 vegades més encara que hagues durat 5 minuts més jajajaja (en la mateixa intensitat perfeccionista en que t'has mantingut durant tot l'AMV evidenment), però això es difícil d'aconseguir no? jajaja, Aqui deixo un repte riure 

I en fi, poder algu opina que això de posa els openings queda lleig... Jo no estic 100% a favor d'això, jo intentaria posar sempre una altre escena abans que un opening, però no em desagrada quan ho veig en alguns AMV's i menys si està tant bé com aquest això és una tonteria!

No tinc critiques avui jajaja, espero que el d'Inuyasha sigui igual o millor que aquest! d\'acord
hahaha gràcies ! Content, ja estic començant a descarregar els capítols pro en tinc per un temps ja que al torrent no hi són i cada 1 em tarda 20 minuts xD , i avera si puc fer-lo millor que els que he fet fins ara!

5454595
Apranent
Apranent

Nombre de missatges : 31
Punts : 4888
Reputació : 21
Fecha de inscripción : 10/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

[AMV] Kuroko no Basket - Android Empty Re: [AMV] Kuroko no Basket - Android

Missatge por Blastilonic Ds 12 Oct - 23:57

Jo també tinc ganes de veure el teu primer AMV, seguint una petició provinent del nostre fòrum! 
Habera que et diu el teu critic personal jajajaja i ja saps que si necessites episodis amb escenes d'acció/tristes/còmiques només cal que li diuguis al super fan d'Inuyasha rient
Blastilonic
Blastilonic
El Blastilonic Administrador
El Blastilonic Administrador

Nombre de missatges : 3379
Punts : 11628
Reputació : 125
Fecha de inscripción : 20/02/2010
Edad : 27
Ubicació : Girona

https://animesm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

[AMV] Kuroko no Basket - Android Empty Re: [AMV] Kuroko no Basket - Android

Missatge por joan4647 Dg 13 Oct - 15:54

Ah si! I espero que amb el d'Inuyasha sigui especialment original!
Pensa que això és el fòrum del Blastilonic
gràcia
joan4647
joan4647
Simplement un usuari important
Simplement un usuari important

Nombre de missatges : 782
Punts : 6618
Reputació : 39
Fecha de inscripción : 02/03/2010
Edad : 34
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

[AMV] Kuroko no Basket - Android Empty Re: [AMV] Kuroko no Basket - Android

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 :: No Anime :: Offtopic

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum