Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^
Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Another

3 participantes

Ir abajo

Another       Empty Another

Missatge por Nanaa Dl 23 Nov - 12:04

Another       150px-Novel_Another_%28%E3%82%A2%E3%83%8A%E3%82%B6%E3%83%BC%29_logo.svg



Another       4NNt:22L3rnTYI.drCtst.ps32L3rnT2t4sNsY2zHREEEEE2&CsN4TZ-rCL3T-GsFTZY-Zt-zHRjzzRl-HPwE-HEuE.1tn

Bon dia a tots!
Us presento una sèrie que potser us agradarà, me la va recomanar en maxkaiser96!

Es diu "Another" i és de misteri, suspens i en alguns moments de terror (he de reconèixer que mirar segons quines escenes per la nit no és una bona idea jajaja)
Tot i això el que predomina és el misteri de la trama, així que no patiu els que sigueu més porucs rient



Fitxa tècnica
Idioma: Japonès subtitulat
Episodis: 12 + 1 OVA (anime)
             4 volums història principal + 1 volum història secundària [Another Zero] (manga)
             (També hi ha una novel·la i una adaptació "live action")



Argument
És 1998, un estudiant de novè curs (Kōichi Sakakibara) es trasllada de Tokio a un poblet anomenat Yomiyama, la ciutat natal de la seva difunta mare, ja que el seu pare ha anat a treballar temporalment a l'estranger. Just quan ha de reincorporar-se al curs escolar a la nova escola és hospitalitzat a causa d'una malaltia respiratòria i per tant comença el curs una mica més tard. Aquest fet farà que es desencadenin una sèrie de successos misteriosos.
Koichi millora de salut i es reincorpora a les classes intentant adaptar-se però no pot evitar notar un comportament estrany en els seus companys.
Una noia misteriosa li crida l'atenció, ja que aquesta és ignorada completament no només per els companys de classe, sinó també per tots els treballadors i professors de l'escola, com si no poguessin veure-la, com si no existís.
Sembla ser que la seva nova classe té un fosc secret que ningun dels seus companys s'atreveix a revelar.



Personatges principals


Kōichi Sakakibara, protagonista de la serie. 
Another       Koichi-Sakakibara-another-34325983-518-340


Mei Misaki, la companya de classe misteriosa.
Another       Another__misaki_mei_by_ayu999pl-d4qwfzp


Izumi Akazawa, encarregada del que la classe anomena "contramesures".


Naoya Teshigawara (també conegut com Sakaki)


Yuuya Mochizuki 


Tomohiko Kazami, delegat de la classe


Yukari Sakuragi, delegada de la classe.


Tatsuji Chibikiel bibliotecari.



Reiko Mikami, tieta d'en Koichi.






Alerta! No busqueu imatges o informació (rollo wikipedia, etc.) si no voleu un bombardeig d'spoilers!






I per acabar us deixo un link on podeu mirar l'anime online (tot i que també és molt fàcil trobar-la per altres vies com youtube, etc.)
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]



Espero que us agradi! A mi de veritat que la seva trama i el misteri que amaga em va enganxar molt!!! enamorada
Nanaa
Nanaa
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!

Nombre de missatges : 284
Punts : 6184
Reputació : 31
Fecha de inscripción : 30/07/2011
Edad : 27
Ubicació : Girona

https://www.youtube.com/user/zelda525?feature=mhee

Tornar a dalt Ir abajo

Another       Empty Re: Another

Missatge por Màgic Tars Dl 23 Nov - 16:26

Oh!!!!!!!!!! ooh Mare meva! Another m'encanta!!!

Vaig veure el primer capítol en japonès i subtitulat en anglès i la cosa era molt confosa, però era genial! 

I ara fa poc em vaig començar a comprar els manga. En tinc els dos primers volums i aviat aniré a comprar-me el tercer.
Nomalment si es tracta d'animes nous (amb els quals vaig del tot a cegues) miro de trobar-los a la biblioteca abans de comprar-los directament. Tanmateix, amb Another vaig fer una excepció (encara que no hi són, a la biblioteca, em sembla...).

Un dia, tot investigant per la internet a veure si trobava alguna sèrie Gore interessant (per començar amb el gènere), vaig topar amb un dibuix de la Mei Misaki. I em vaig quedar completament enamorada d'aquests dibuixos. Trobo que són molt elegants i bonics. Què en penseu?

Another no és ni de lluny Gore (tot i que us la podeu trobar en algunes llistes Gore), és de terror i d'intriga. És una història de fantasmes, per dir-ho així. Però igualment em vaig quedar amb aquesta sèrie i ni tan sols vaig seguir cercant. Perquè, repeteixo, els dibuixos em va enamorar del tot: estan tan cuidats... No ho sé, m'encanten... gràcia

I no us imagineu la meva eufòria que vaig tenir en veure aquella noia disfressada de Mei Misaki al saló del manga, com vaig comentar a l'altre tema!

La llàstima és que els manga te'ls has d'empassar en castellà (perquè... si existeix en català, que no ho crec, agrairia que m'ho diguéssiu).


Mercès per l'enllaç als vídeos de l'anime subtitulat, [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]. Me'l miraré!!

Ah! I tens tota la raó amb això dels spoilers... he... he... he... Passota

L'anime no s'ha doblat al català, oi que no? Si som gaire gent, podríem pensar a demanar-ne el doblatge ^^ Com ho veieu?


Madame Tars
Màgic Tars
Màgic Tars
Aquest és l'inici d'una llarga aventura!
Aquest és l'inici d'una llarga aventura!

Nombre de missatges : 18
Punts : 3329
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 13/05/2015

Tornar a dalt Ir abajo

Another       Empty Re: Another

Missatge por Nanaa Dl 23 Nov - 18:31

Madame Tars escrigué:Oh!!!!!!!!!! ooh Mare meva! Another m'encanta!!!

Vaig veure el primer capítol en japonès i subtitulat en anglès i la cosa era molt confosa, però era genial! 

I ara fa poc em vaig començar a comprar els manga. En tinc els dos primers volums i aviat aniré a comprar-me el tercer.
Nomalment si es tracta d'animes nous (amb els quals vaig del tot a cegues) miro de trobar-los a la biblioteca abans de comprar-los directament. Tanmateix, amb Another vaig fer una excepció (encara que no hi són, a la biblioteca, em sembla...).

Un dia, tot investigant per la internet a veure si trobava alguna sèrie Gore interessant (per començar amb el gènere), vaig topar amb un dibuix de la Mei Misaki. I em vaig quedar completament enamorada d'aquests dibuixos. Trobo que són molt elegants i bonics. Què en penseu?

Another no és ni de lluny Gore (tot i que us la podeu trobar en algunes llistes Gore), és de terror i d'intriga. És una història de fantasmes, per dir-ho així. Però igualment em vaig quedar amb aquesta sèrie i ni tan sols vaig seguir cercant. Perquè, repeteixo, els dibuixos em va enamorar del tot: estan tan cuidats... No ho sé, m'encanten... gràcia

I no us imagineu la meva eufòria que vaig tenir en veure aquella noia disfressada de Mei Misaki al saló del manga, com vaig comentar a l'altre tema!

La llàstima és que els manga te'ls has d'empassar en castellà (perquè... si existeix en català, que no ho crec, agrairia que m'ho diguéssiu).


Mercès per l'enllaç als vídeos de l'anime subtitulat, [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]. Me'l miraré!!

Ah! I tens tota la raó amb això dels spoilers... he... he... he... Passota

L'anime no s'ha doblat al català, oi que no? Si som gaire gent, podríem pensar a demanar-ne el doblatge ^^ Com ho veieu?


Madame Tars


Jajajaj ostreees, m'hagues agradat trobarme una Misaki Mei al saló  enamorada!!!

Doncs crec que no, no està pas doblat en català l'anime, almenys jo no l'he trobat... com a molt el pots trobar subtitulat al castellà... enfí, algo és algo!


de res pels enllaços!  Feliç
Nanaa
Nanaa
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!

Nombre de missatges : 284
Punts : 6184
Reputació : 31
Fecha de inscripción : 30/07/2011
Edad : 27
Ubicació : Girona

https://www.youtube.com/user/zelda525?feature=mhee

Tornar a dalt Ir abajo

Another       Empty Re: Another

Missatge por dr_tomoe Ds 5 Des - 0:12

Vaig per l'episodi 9 de 12! M'està encantant la veritat Feliç
Poder un dels millors anime d'aquest any, juntament amb parasyte 
sens dubte el més terrorific que he vist mai
m'encanta, ajunta l'anime amb pelicules de terror, el que més magrada en aquest mon  enamorat

La banda sonora també és super clau, em recorda molt al resplandor!

La meva teoria era que el prota estava mort, que ha mort a l'hopital i ara la seva anima està dins aquest poble, perquè si us hi fixeu quan marxen del poble i sen van a la platja en cap moment parlen ni veuen a ningu més que ells, és raro això...
De totes formes ara que he arribat a l'episodi 9 penso que ni el prota ni l'altra noia estan morts... em fa dubtar molt però tot plegat, a veure com acaba Surpres
Quan vaig veure la mort del paraigues em vaig cagar molt -la Nanaa ja em va avisar de que després venia el pitjor i no me la vaig creure, com faig sempre jeejje  rient- les seguents morts van estar a l'altura també, però quan vaig veure la mort del professor quan entrava a classe...  sorpresas sorpresas sorpresas sorpresas em vaig cagar moltísssssssssim! esgarrapada


PD: L'anime està doblat en japonès i ja està!  Passota a veure si hi ha sort, però ho dubto molt, fa segles que no es fa anime en català... una pena  plorant plorant
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6713
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Another       Empty Re: Another

Missatge por Màgic Tars Dt 5 Abr - 15:20

Quan vaig veure la mort del paraigues em vaig cagar molt -la Nanaa ja em va avisar de que després venia el pitjor i no me la vaig creure, com faig sempre jeejje  Another       2420332898- les seguents morts van estar a l'altura també, però quan vaig veure la mort del professor quan entrava a classe...  Another       1118436394 Another       1118436394 Another       1118436394 Another       1118436394 em vaig cagar moltísssssssssim!

riure Sí!!!! Aquí la gent mor de totes les maneres macabres que et puguis imaginar!! huhuhuuu 

PD: L'anime està doblat en japonès i ja està!  Another       3812496721 a veure si hi ha sort, però ho dubto molt, fa segles que no es fa anime en català... una pena  Another       1824423808 Another       3703408307
tancar ulls Hi hauríem de fer alguna cosa...

El proper saló, fem un míting!!!! plorant 



uiii uii És broma xD

Madame Tars
Màgic Tars
Màgic Tars
Aquest és l'inici d'una llarga aventura!
Aquest és l'inici d'una llarga aventura!

Nombre de missatges : 18
Punts : 3329
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 13/05/2015

Tornar a dalt Ir abajo

Another       Empty Re: Another

Missatge por dr_tomoe Dc 6 Abr - 18:39

Una quedada al proper saló no estaria malament home!
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6713
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Another       Empty Re: Another

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum