Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^
Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

AO HARU RIDE

3 participantes

Ir abajo

AO HARU RIDE Empty AO HARU RIDE

Missatge por Bunnyxsempre Dl 4 Gen - 20:28

AO HARU RIDE

AO HARU RIDE 232275



ARGUMENT:
Futaba Yoshioka vol "reiniciar" la seva vida. A secundària, les nenes li excloïen per la seva popularitat entre els nois. L'únic noi que li agradava, Kou Tanaka, es va mudar abans que ella pogués dir-li el que sentia. Ara a preparatòria, està decidida a ser tot el impropi d'una dama perquè les seves noves amigues no tinguin gelosia d'ella. Mentre viu la seva nova vida, es retroba amb Kou, només que ara fa servir el nom de Kou Mabuchi i té una actitud freda. Ell li diu que sentia el mateix per ella a secundària, però que no poden tornar al que va ser. Ella es troba perduda entre els records de l'antic Kou amb l'actual, divagant quals són els seus sentiments actuals.

Informació:
Estil: Shojo
Idioma: Japonés
L'anime consta de 13 capitols i una pel.lícula
El manga consta de 13 tomos
La novela ligera consta de 5 tomos
 


PERSONATGES PRINCIPALS:
Spoiler:

Opening:

Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14935
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

AO HARU RIDE Empty Re: AO HARU RIDE

Missatge por UkiHana Dc 6 Gen - 22:15

A mi em va encantar!! Jo també us la recomano moltíssim si no l'heu vist, segur que no us decebrà! És un shojo típic de tota la vida, però té moltes coses que no t'esperes i que el fan especial!!

A mi em van encantar els personatges, els problemes que tots ells tenien i com s'enfrontaven amb ells i, sobretot, el que em va agradar més, va ser l'animació! Personalment crec que els colors són una passada i que està molt ben adaptada!!

El manga l'està editant Norma ara mateix, per si us fa ganes pegar-li una ullada! Crec que van ja pel tom 7!! Crec que l'autora la va acabar fa poc, així que si us poseu amb el manga, sabreu com acaba tot plegat!! 

Neeeeeee, oshieteeeee  riure

AO HARU RIDE 2a7bf7331af3348d2f60c7734024988e
UkiHana
UkiHana
Aquest és l'inici d'una llarga aventura!
Aquest és l'inici d'una llarga aventura!

Nombre de missatges : 7
Punts : 3059
Reputació : 21
Fecha de inscripción : 27/12/2015

http://tadaima.cat

Tornar a dalt Ir abajo

AO HARU RIDE Empty Re: AO HARU RIDE

Missatge por dr_tomoe Dj 7 Gen - 0:05

doncs me l'heu venut força bé! riure si dius que val la pena me la miraré, amés em molen motl els shojos i més si estan cuidats i son molt pastel ^^
A l'opening he vist la Lluna de SM tancar ulls tancar ulls tancar ulls tancar ulls tancar ulls tancar ulls tancar ulls

s'ha colat!
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6712
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

AO HARU RIDE Empty Re: AO HARU RIDE

Missatge por Bunnyxsempre Dv 8 Gen - 10:48

jajajaj sii la sèrie està molt bé la veritat, opine igual que tu ^^
és el típic, però mola molt Feliç el opening es molt bonic i el dibuix i els colors, com ja has dit, son molt macos ^^
jo ara m'estic llegint el manga i m'està agradant molt també ^^
la pena del anime es k no acaba... es sap si hi haurá més capitols?
perquè he buscat per internet i a cada lloc diuen una cosa -.-'

quina gràcia lo de la Lluna al opening jajaja , no ho havia pensat xD
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14935
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

AO HARU RIDE Empty Re: AO HARU RIDE

Missatge por dr_tomoe Dv 8 Gen - 15:15

Bunnyxsempre escrigué:jajajaj sii la sèrie està molt bé la veritat, opine igual que tu ^^
és el típic, però mola molt Feliç el opening es molt bonic i el dibuix i els colors, com ja has dit, son molt macos ^^
jo ara m'estic llegint el manga i m'està agradant molt també ^^
la pena del anime es k no acaba... es sap si hi haurá més capitols?
perquè he buscat per internet i a cada lloc diuen una cosa -.-'

quina gràcia lo de la Lluna al opening jajaja , no ho havia pensat xD
Jo no entenc la mania aquesta de no acabar els animes... és de molt mal fer
Igual que amb Tsubasa
dr_tomoe
dr_tomoe
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 6712
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 06/12/2013

Tornar a dalt Ir abajo

AO HARU RIDE Empty Re: AO HARU RIDE

Missatge por Bunnyxsempre Ds 9 Gen - 11:06

dr_tomoe escrigué:
Bunnyxsempre escrigué:jajajaj sii la sèrie està molt bé la veritat, opine igual que tu ^^
és el típic, però mola molt Feliç el opening es molt bonic i el dibuix i els colors, com ja has dit, son molt macos ^^
jo ara m'estic llegint el manga i m'està agradant molt també ^^
la pena del anime es k no acaba... es sap si hi haurá més capitols?
perquè he buscat per internet i a cada lloc diuen una cosa -.-'

quina gràcia lo de la Lluna al opening jajaja , no ho havia pensat xD
Jo no entenc la mania aquesta de no acabar els animes... és de molt mal fer
Igual que amb Tsubasa

Sii jo tampoc ho entenc la veritat... es una caca -.-'
però aquesta sèrie es bastant nova, es del 2014, així que potser si que en farán de nous...
no se sap la veritat, vaig buscar informació i tot el k em sortia eren comentaris de gent, alguns deien que si, altres que no ho sabien cert..
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14935
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

AO HARU RIDE Empty Re: AO HARU RIDE

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum