Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^
Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle

+3
llimona
Blastilonic
Nuriko
7 participantes

Ir abajo

EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle Empty EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle

Missatge por Nuriko Dj 14 Abr - 11:40

EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle Tsuba

Títol: Tsubasa Reservoir Chronicles
Títol original: Tsubasa Reservoir Chronicles
Autor: CLAMP
Revista: Shōnen Magazine
Número de tomos: 28 (finalitzada)
Editorial a Japó: Kōdansha
Editorial a Espanya: Norma Editorial
Data d'inici i finalització a Japó: 2003 - 2009
Data d'inici i finalització a Espanya: 2004 - 2010
Preu: 8€ (excepte l'último tomo 9€)

Fico l'argument en castellà que és el més complert que he trobat, si no es pugués ficar l'edito i el tradueixo.

La historia se situa en el país de Clow, donde Xiao Lang investiga las ruinas del desierto de dicho país. Su amiga de la infancia y princesa de dicho país, Sakura, queda poseída por esas ruinas y pierde todas sus plumas (recuerdos).
Xiao Lang, con la ayuda del sacerdote Yukito, acude a la tienda de Yuko para que le ayude a recuperar los recuerdos de su querida y más que amiga.
En el viaje a los mundos para recuperar las plumas de Sakura, se unen Fye, Kurogane y Mokona, que conocerán a multitud de personajes que no son los mismos pero tienen la misma alma.

A pesar de tener un argumento un poco inestable, ya que se pasan todo el manga viajando de mundo en mundo (unos más importantes que otros), es a partir del tomo 15, El País de Tokyo, donde la historia da un giro argumental brutal y es cuando la verdadera historia comienza...


Imatges de les portades dels tomos:
Spoiler:

---

La veritat és que no sé si podria recomanar o no aquest manga.... podriem dividir-lo en dues parts, la primera és la que més m'agrada i la segona em va resultar molt liosa, fosca i amb massa misteris que no acaba d'entendre. Per les opinions que he anat veient, normalment agrada més la primera part a la gent com jo jejei la segona a la gent que és moooolt fan de les CLAMP.

Llavors, va arribar un moment, cap al tomo 21 més o menys que entre que sortia cada 3 mesos i que no m'enterava de res vaig esperar a que estigués complerta per tornar-la a llegir.


Primera part: Fins al tomo 15 aproximadament

Spoiler:

Segona part: Del tomo 15 al 31
Spoiler:

Finalment, després de molt pensar-ho, vaig acabar venent el manga a una noia de Barcelona... i la veritat és que no me n'arrepenteixo... només em sap greu haver-la començat amb aquest tipus de desenvolupament que va acabar tenint.
Nuriko
Nuriko
Vigila que tampoc cal que creixis tant
Vigila que tampoc cal que creixis tant

Nombre de missatges : 98
Punts : 4897
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 12/04/2011

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle Empty Re: EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle

Missatge por Blastilonic Dj 14 Abr - 14:05

La veritat es que és un lio, però diria que no està acavada no?
xd, aquest estiu vaig buscar i el final no estava, mencanta a la OVA de l'anime quan apareix la sakura la caçadora de cartes!!!!!!!!!!!!!!
vergonya
Gracies per l'informació s'agreix que omplis els temes d'aquest fòrum de debó, esperut veure't més vegades d\'acord
A reveure!
Blastilonic
Blastilonic
El Blastilonic Administrador
El Blastilonic Administrador

Nombre de missatges : 3379
Punts : 11628
Reputació : 125
Fecha de inscripción : 20/02/2010
Edad : 27
Ubicació : Girona

https://animesm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle Empty Re: EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle

Missatge por llimona Dj 14 Abr - 14:07

A mi m'agraden els dos parts ^^
soc una super fan! riure
llimona
llimona
Simplement un usuari important
Simplement un usuari important

Nombre de missatges : 720
Punts : 5555
Reputació : 24
Fecha de inscripción : 25/03/2011
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle Empty Re: EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle

Missatge por NuryMaron Dj 14 Abr - 16:24

no l'he llegida mai ni m'atrau massa pel titol xd
el q m'agrada es q surtin la sakura i el shaoran de grans
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17434
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle Empty Re: EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle

Missatge por Nuriko Dj 14 Abr - 17:18

Si que està acabada i des de fa temps!! El que no està acabat encara és XXXholic i com que va la història una mica en paral·lel... potser amb el seu final s'entendrà una mica millor el manga de Tsubasa.

Home, el títol no té res de l'altre món però l'argument està wai... i, la veritat, el que més em va atreure a mi també va ser veure la Sakura i en Shaoran de grans... però no tenen res a veure amb els de CCSakura.+

PD: m'ho prendré al peu de lletra això de fer posts jeje
Nuriko
Nuriko
Vigila que tampoc cal que creixis tant
Vigila que tampoc cal que creixis tant

Nombre de missatges : 98
Punts : 4897
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 12/04/2011

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle Empty Re: EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle

Missatge por Blastilonic Dj 14 Abr - 18:56

Nuriko escrigué:Si que està acabada i des de fa temps!! El que no està acabat encara és XXXholic i com que va la història una mica en paral·lel... potser amb el seu final s'entendrà una mica millor el manga de Tsubasa.

Home, el títol no té res de l'altre món però l'argument està wai... i, la veritat, el que més em va atreure a mi també va ser veure la Sakura i en Shaoran de grans... però no tenen res a veure amb els de CCSakura.+

PD: m'ho prendré al peu de lletra això de fer posts jeje
si però en una ascena de la OVA surt la SAkura ccs
Blastilonic
Blastilonic
El Blastilonic Administrador
El Blastilonic Administrador

Nombre de missatges : 3379
Punts : 11628
Reputació : 125
Fecha de inscripción : 20/02/2010
Edad : 27
Ubicació : Girona

https://animesm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle Empty Re: EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle

Missatge por NuryMaron Dj 14 Abr - 19:03

Nuriko escrigué:Si que està acabada i des de fa temps!! El que no està acabat encara és XXXholic i com que va la història una mica en paral·lel... potser amb el seu final s'entendrà una mica millor el manga de Tsubasa.

Home, el títol no té res de l'altre món però l'argument està wai... i, la veritat, el que més em va atreure a mi també va ser veure la Sakura i en Shaoran de grans... però no tenen res a veure amb els de CCSakura.+

PD: m'ho prendré al peu de lletra això de fer posts jeje

si tinc temps la llegire aveure q tal... ja m'imagino qe no te res a veure amb c.c. sakura jeje
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17434
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle Empty Re: EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle

Missatge por Bunnyxsempre Dj 14 Abr - 22:15

jo el anime no el veia massa, el possava, però alguns dies no li prestava molta atenció que digam,
nose, no m'acabava de fer el pes, la Sakura C.C. si k m'encanta Content
el k m'agrada molt es la Mokona ejej ^^ es tan mona ^^
i el manga no le llegit, però be com i son aqui les dues, ja veuré mes endavant si ho mire Feliç
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14935
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle Empty Re: EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle

Missatge por Blastilonic Dj 14 Abr - 22:19

bunnypersempre escrigué:jo el anime no el veia massa, el possava, però alguns dies no li prestava molta atenció que digam,
nose, no m'acabava de fer el pes, la Sakura C.C. si k m'encanta Content
el k m'agrada molt es la Mokona ejej ^^ es tan mona ^^
i el manga no le llegit, però be com i son aqui les dues, ja veuré mes endavant si ho mire Feliç
Jo el principi pensava el mateix que tu pero sincerament las de mirar jo crec que si el mires episodi per episodi tagradarà, es molt way Content
Blastilonic
Blastilonic
El Blastilonic Administrador
El Blastilonic Administrador

Nombre de missatges : 3379
Punts : 11628
Reputació : 125
Fecha de inscripción : 20/02/2010
Edad : 27
Ubicació : Girona

https://animesm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle Empty Re: EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle

Missatge por Bunnyxsempre Dj 14 Abr - 22:28

potser si que serà això, perquè men vaig perdre bastants capitols de pel mig, mes k res vaig veure els primers,
de pel mig alguns dies, i els últims tb els vaig veure
si k la veuré però mes cap avant, perkè entre Sailor moon, i altres sèries k m'ha recomanat una amiga
no tinc temps per veure més coses al meu temps lliure jejej
Bunnyxsempre
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 14935
Reputació : 81
Fecha de inscripción : 21/10/2010
Edad : 33
Ubicació : València

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle Empty Re: EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle

Missatge por mimitgn Dt 19 Abr - 11:22

a mi emb va encantar la primera PART PERO QUAN VAIG VEURE ELS OVAS EMB VAG ENGANXAR COM UNA BOJA
el final m'encanta i jo la veritat ho vaig entendre encara k emb va costar una mica
i no te res a veura amb la sakura cc i en realitat en el manga la sakura cc no surt fins al final ja que al manga a tokyo no urt la sakuracc si no las animes mortes per culpa de la pluja i la guerra per l'aigua
mimitgn
mimitgn

Nombre de missatges : 1
Punts : 4962
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 26/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle Empty Re: EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle

Missatge por Blastilonic Dt 19 Abr - 11:49

mimitgn escrigué:a mi emb va encantar la primera PART PERO QUAN VAIG VEURE ELS OVAS EMB VAG ENGANXAR COM UNA BOJA
el final m'encanta i jo la veritat ho vaig entendre encara k emb va costar una mica
i no te res a veura amb la sakura cc i en realitat en el manga la sakura cc no surt fins al final ja que al manga a tokyo no urt la sakuracc si no las animes mortes per culpa de la pluja i la guerra per l'aigua
Ja però les de CLAM van afirmar que la nena que surtira a la OVA era la Sakura CCS, ns si te que tindre una explicació.
Blastilonic
Blastilonic
El Blastilonic Administrador
El Blastilonic Administrador

Nombre de missatges : 3379
Punts : 11628
Reputació : 125
Fecha de inscripción : 20/02/2010
Edad : 27
Ubicació : Girona

https://animesm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle Empty Re: EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle

Missatge por Nuriko Dt 19 Abr - 17:04

Jo no he vist l'anime però pel que tinc entés no tenen res a veure el manga i l'anime. L'anime és a partir de 7 anys, per tant, segurament el devien emetre pel club super 3 mentre que el manga està considerats per a adults.
Nuriko
Nuriko
Vigila que tampoc cal que creixis tant
Vigila que tampoc cal que creixis tant

Nombre de missatges : 98
Punts : 4897
Reputació : 23
Fecha de inscripción : 12/04/2011

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle Empty Re: EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle

Missatge por joan4647 Dv 22 Abr - 19:21

Ns pero estan fent moltes tonteries amb aquesta serie espero que passin lanime bé amb tantes OVES tot i que és molt maco perd
no magrada tant, suposu que això als que mes els hi agrada CLAM els hi deu encantar riure
joan4647
joan4647
Simplement un usuari important
Simplement un usuari important

Nombre de missatges : 782
Punts : 6618
Reputació : 39
Fecha de inscripción : 02/03/2010
Edad : 34
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle Empty Re: EL MANGA: Tsubasa reservoir chronicle

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum