Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^
Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Draket Tenebris Somnia [FITXA PERSONATGE]

5 participantes

Ir abajo

Draket Tenebris Somnia [FITXA PERSONATGE] Empty Draket Tenebris Somnia [FITXA PERSONATGE]

Missatge por Drake Tenebris Somnia Dj 19 Jul - 23:49

1- El sexe: Noi


2-Descriu el teu personatge:

-Nom: Drake Tenebris Somnia

-Edat:17 anys aparents (reals 1150)

-Poder: Força, velocitat, inmortalitat, gran capacitat auditiva, el fet de poder-se recuperar ràpidament de les ferides. i poder de controlar la ment dels humans.

En Drake és un vampir i com tots sabem, són molt més ràpids i molt mes forts que els humans. Tenen una gran capacitat auditiva i una velocitat de vertigen. Són immortals tret que els ataquin al seu cor amb una estaca de fusta o que els doni la llum del sol. Són capaços de percebre l'olor d'un licantrop i així poder defensar-se de l'atac d'un d'ells. Un altre dels poders és el poder-se recuperar ràpidament de les ferides.. A més Drake també posseeix el poder de controlar la ment dels humans, obligant a oblidar allò que desitgin.

-Aspecte físic: Bon cos, fort, moreno, cabell curt, mirada penetrant.
No és que practiqui cap tipus d'esport, simplement es tracta de cuidar. La seva mirada una mica picant, pot enganyar, pot donar aparença de noi dolent, però .. realment ho és? Li agrada vestir bé, per no cridar molt l'atenció cosa que descuida a l'hora de caminar, ja que té un aire una mica prepotent. Malgrat la seva edat, no representa cap tipus d'envelliment a la cara ni en cap altra part del seu cos. El seu cabell negre com l'atzabeja i una mica despentinat, acompanya els seus caminar augmentant així aquesta imatge de xulo.

-Caràcter:És un ésser egoista, simplement es preocupa per si mateix, no li importa en què puguin repercutir els seus actes. Potser no ho pensi, però sí s'adona després del que a fet, però rares vegades sol penedir. Té una actitud una mica prepotent i manipuladora, això és per per tot el sofert amb el pas del temps però en el fons es preocupa pel que li interessi o succeeixi a la persona per la qual s'enamori. En l'amor, és molt diferent, és apassionat, romàntic, protector etc ... És capaç de donar la seva vida per aquella persona a la que s'hagi fixat. És molt desconfiat, li costa molt integrar-se amb més éssers a causa d'aquest petit detall. Això el porta a no voler escoltar consells de la gent que potser vulgui o pugui ajudar, posant així en diverses ocasions la seva vida i la dels que el volen ajudar en perill. És molt venjatiu, no sol perdonar una traïció a menys que aquesta estigui justificada per un bé que amb el temps posi de manifest. Cal conèixer-lo i tenir paciència. Qui s'atreveix?

-Història:Vaig néixer el 1862 en una petita població d'Itàlia anomenada Sicília. En una família de gent pobra. Tot allò que tenien els meus pares no era mes que terres on es conreaven tot allò que calia per poder sobreviure. Fins als 17 anys vaig créixer sense tenir res. Mentre els meus pares lluitaven per mi, per poder seguir endavant, jo només dedicava el meu temps a sortir, beure etc. Un bon dia, es va passar per la casa un cavaller ben vestit, deia que era d'una família adinerada anomenada Ventrue. Aquest anava acompanyat per altres dos nois, i va venir a parlar amb mi. Em va oferir una millora en la meva vida, podria tenir tot el que desitgés, i ja que estava en la més pura misèria no vaig dubtar a acceptar. El tracte consistia en allunyar-me dels meus pares, i que tot allò que guanyés o aconseguís seria només i exclusivament per a mi. Una oferta que no vaig trigar a acceptar mes de dos minuts. Vaig anar corrent a casa meva, em vaig acomiadar dels meus pares dels quals no sabien res del que estava succeint. En arribar a la casona del Cavaller, aquest va presentar una actitud completament diferent, la seva mirada es va tornar fosca, freda, la seva veu va canviar a un to greu esquinçat. Tot d'una i d'una empenta em va enviar contra la paret que es trobava a la meva esquena, i un cop allà, es va abalançar sobre el meu coll on em va mossegar. Un dolor indescriptible recorria el meu cos, Notava com poc a poc i sense poder fer res, m'anava esvaint. Gairebé a l'abisme de la mort per desagnació, aquest em va donar a beure de la seva sang la qual va treure del seu canell dret en tallar amb l'ajuda d'una Daga. Al cap d'una estona i sense saber per que vaig despertar sobresaltat en una mena de cel · la, hi havia una noia malferida al meu costat, de sobte, va començar a brollar una ànsia per atacar la noia, per beure la seva sang, vaig intentar resistir però va ser en va, sense poder-me controlar, em vaig llançar sobre ella i vaig beure tota la sang de la pobra noia. Va ser llavors quan vaig comprendre que és el que estava passant-, no podia ser una altra cosa. Em vaig convertir en el que sempre vaig pensar que no eren més que llegendes, ERA UN VAMPIR. En l'actualitat tinc 1150 anys i encara que no em cansa l'eternitat, de vegades em penedeixo de no haver-me clavat jo mateix una estaca al cor. Ara mateix vaig a la recerca d'aquella persona que em va convertir. La venjança avui dia és una cosa preferent en la meva vida.

-Curiositats: Té un anell el qual va ser encantat per una antiga bruixa que el protegeix de la llum del sol, deixant-lo sortir, no només a la nit, sinó també pel dia


-Gustos i coses que no li agraden: Bastant aficionat a la beguda, sobretot en moments de tristesa o desesperació. Drake és bastant sanguinari, antigament matava humans, ara es conforma amb bosses de sang d'un hospital. Odia les traïcions i el no ser correspost en l'amor.
Drake Tenebris Somnia
Drake Tenebris Somnia
Aquest és l'inici d'una llarga aventura!
Aquest és l'inici d'una llarga aventura!

Nombre de missatges : 13
Punts : 4321
Reputació : 21
Fecha de inscripción : 19/07/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Draket Tenebris Somnia [FITXA PERSONATGE] Empty Re: Draket Tenebris Somnia [FITXA PERSONATGE]

Missatge por NuryMaron Dv 20 Jul - 2:36

sorpresas molt elaborat el teu personatge també!! t'has llegit de què va el rol que estan fent per aquí? veig que vols donar-li un toc sanguinari a la història feliç
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17436
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Draket Tenebris Somnia [FITXA PERSONATGE] Empty Re: Draket Tenebris Somnia [FITXA PERSONATGE]

Missatge por eljuan368 Dv 20 Jul - 9:26

maremevaDraket Tenebris Somnia [FITXA PERSONATGE] 1118436394 ya tenim un vampir al internat ara el que es falta es un licantrop (conya)Draket Tenebris Somnia [FITXA PERSONATGE] 2574105487 sergi te has bassat en algiçun persontage de alguna saga de vampirs es persaver peracbar de comprendre el teu personatge res Draket Tenebris Somnia [FITXA PERSONATGE] 1071211947 percert com ha fitla meva compnya de forum molt elaborat me ha agrdat moltDraket Tenebris Somnia [FITXA PERSONATGE] 364988687
eljuan368
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 15598
Reputació : 93
Fecha de inscripción : 02/01/2011
Edad : 31
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Tornar a dalt Ir abajo

Draket Tenebris Somnia [FITXA PERSONATGE] Empty Re: Draket Tenebris Somnia [FITXA PERSONATGE]

Missatge por Drake Tenebris Somnia Dv 20 Jul - 10:35

Moltíssimes gràcies als dos.
La veritat, és que el meu personatge, està una mica basat en la sèrie de Cròniques de vampirs. Quant al toc sanguinari, per que no? Tampoc vull ser el dolent dolentíssim de la pel · lícula, més bé posar una espurna de maldat en un ésser, que si ho busquem bé, en el seu interior és possible que encara tingui una mica de cor. Qui s'atrevirà a trobar el cor de Drake? No us ho posaré fàcil, però quan menys ens ho esperem, Drake traurà les coses bones que porta dins
Drake Tenebris Somnia
Drake Tenebris Somnia
Aquest és l'inici d'una llarga aventura!
Aquest és l'inici d'una llarga aventura!

Nombre de missatges : 13
Punts : 4321
Reputació : 21
Fecha de inscripción : 19/07/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Draket Tenebris Somnia [FITXA PERSONATGE] Empty Re: Draket Tenebris Somnia [FITXA PERSONATGE]

Missatge por eljuan368 Dv 20 Jul - 10:45

de res i gracies per la teva resposta Draket Tenebris Somnia [FITXA PERSONATGE] 364988687 Draket Tenebris Somnia [FITXA PERSONATGE] 1071211947
eljuan368
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 15598
Reputació : 93
Fecha de inscripción : 02/01/2011
Edad : 31
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Tornar a dalt Ir abajo

Draket Tenebris Somnia [FITXA PERSONATGE] Empty Re: Draket Tenebris Somnia [FITXA PERSONATGE]

Missatge por NuryMaron Dv 20 Jul - 14:03

jeje d'acord a veure amb què ens sorprens!
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17436
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Draket Tenebris Somnia [FITXA PERSONATGE] Empty Re: Draket Tenebris Somnia [FITXA PERSONATGE]

Missatge por aяinx Dv 20 Jul - 14:18

molt bon personatge !! jeje jo al principi volia ser un vampir com la marceline de ADVENTURE TIME jujuju pro neee vaig dir ke vampirs no no poden estar per dedia xD!
aяinx
aяinx
En Chiaki està amb tu, pots arribar als 3000 al fòrum t'estima!
En Chiaki està amb tu, pots arribar als 3000 al fòrum t'estima!

Nombre de missatges : 2997
Punts : 8114
Reputació : 87
Fecha de inscripción : 17/04/2011
Edad : 25
Ubicació : Barna

https://www.youtube.com/user/xXJeanneCatalaXx?feature=mhee

Tornar a dalt Ir abajo

Draket Tenebris Somnia [FITXA PERSONATGE] Empty Re: Draket Tenebris Somnia [FITXA PERSONATGE]

Missatge por .:Beiita:. Dv 20 Jul - 21:08

woooo!!! Molt bon personatge Drake!!

I per ser, benvingut!! ^^
.:Beiita:.
.:Beiita:.
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!

Nombre de missatges : 316
Punts : 4671
Reputació : 22
Fecha de inscripción : 26/06/2012
Edad : 34

Tornar a dalt Ir abajo

Draket Tenebris Somnia [FITXA PERSONATGE] Empty Re: Draket Tenebris Somnia [FITXA PERSONATGE]

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum