Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^
Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Asshima Aqua Font [FITXA DEL PERSONATGE]

+2
.:Beiita:.
Asshima
6 participantes

Ir abajo

Asshima Aqua Font [FITXA DEL PERSONATGE] Empty Asshima Aqua Font [FITXA DEL PERSONATGE]

Missatge por Asshima Ds 21 Jul - 22:36

1- El sexe: Noia


2-Descriu el teu personatge:

-Nom: Asshima Aqua Font
-Edat:17 anys

-Poder: hidroquinosis i poder fer aparèixer un objecte amb la ment

Els poders de la Asshima, són, com hem dit la hidroquinosis que consisteix a tenir control absolut sobre qualsevol element líquid, podent convertir aquest en gasós, sòlid o qualsevol altre dels estats de l'aigua. Aquest poder la té limitada, ja que l'ús amb excés pot arribar a afeblir tant que pot arribar a desmaiar L'altre poder, és també una eina molt útil, sobretot si hem perdut alguna cosa. És el de poder fer aparèixer qualsevol cosa amb el simple fet de pensar-hi. No sol usar-los a menys que es vegi realment obligada o una força major ho necessiti. Els dos poders tenen un enemic, una flor en concret anomenada berbena. Aquesta flor no és gens fàcil de trobar, ja que és poc abundant. Normalment la gent les tenen a casa com a recurs contra aquest tipus de gent.

-Aspecte físic: Pell rosada, cabell llarg i castany, els ulls d'un verd maragda.
Asshima és una nena molt fina, la seva pell rosada diu molt d'ella. És una nena, no molt alta, més o menys 1 metre 65. No és per res gruixuda, però tampoc és extremadament prima, té un cos perfecte. La mirada dels seus ulls verds és molt captivadora, capaç de conquerir amb tan sols fer l'ullet. Els seus llavis fins, tenen un gran paper en ella, ja que la fan més atractiva encara. Sol portar el cabell solt o recollit només la capa superior deixant el seu serrell a l'altura dels seus ulls, per així ressaltar més els mateixos. És un conjunt de bellesa no gaire difícil d'evidenciar, només cal veure-la i adonar-se que la descripció no enganya en res

-Caràcter:Educada, afectuosa, i amiga dels seus amics.
Així és Asshima, és dolça com la mel, només el fet d'estar al seu costat provoca en els que l'envolten, un estat de felicitat gràcies al seu encant natural. És molt estudiosa i molt oberta, amb el que perfectament pot compaginar ambdós factors (Estudis i Amics). És molt feliç i riallera i sempre disposada a donar-ho tot pels seus amics. Si veu algú passant-ho malament, no dubtarà a córrer a ajudar-lo. Però compte, aquesta és la part positiva, com tota dona, té el seu caràcter i pel bé dels que l'envolten, més val no fer-la enfadar, perquè pot treure el pitjor d'ella. De la mateixa manera, que ningú es fiqui amb les seves amistats, aquell que ho faci, sortirà mal parat.

-Història:Vaig néixer l'any 2996 a Londres, en una família bastant adinerada. El meu pare, tenia una empresa automobilística la qual, funciona perfectament i és una font important d'ingressos. Mentre que la meva mare, empresària en una important botiga de roba, va fent també força. Sóc filla única, de manera que la majoria del que els meus pares guanyen sempre l'han invertit en mi, en els meus estudis i classes extraescolars com les de música, dansa o pintura. Per raons acadèmiques i altres com ara el dia que ens vam assabentar dels meus poders, la gent va començar a mirar-me malament, com a una cosa rara i arran d'això vaig haver de sortir de Londres. Per això he estat traslladada a aquest institut residencial, per això i per que segons sembla el nivell d'estudi és bastant alt i menys d'això no em puc permetre. Sempre he estat de notes altes, ja que en les meves prioritats hi ha la de l'estudi. Vaig tenir una relació estable amb un noi a qui semblava importar-li, però que segons sembla no va ser així, i aquet de la nit al dia em va abandonar per una altra. Per tant, pel que fa a l'amor, estic molt poc receptiva. No li tanco les portes del meu cor a ningú, però haurà de guanyar-se'l a pols, i conquistar bé el mísmo. Qui estarà disposat a conquerir?

-Curiositats: Sempre va llegint pel carrer, amb els auriculars posats i escoltant música clàssica per relaxar-se. Quan està estressada pel que sigui se li nota de seguida, ja que va taral · lejant sempre alguna cançó.


-Gustos i coses que no li agraden:com hem dit ja, el que més li agrada és la música, la lectura i l'art en general. D'altra banda, el que més odia, són les traïcions o que es fiquin amb algun dels seus amics. La mentida no la suporta i de seguida s'assabenta si ho és.


Editat per darrera vegada per Asshima el Dg 22 Jul - 15:46, editat 1 cop en total
Asshima
Asshima

Nombre de missatges : 1
Punts : 4301
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 21/07/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Asshima Aqua Font [FITXA DEL PERSONATGE] Empty Re: Asshima Aqua Font [FITXA DEL PERSONATGE]

Missatge por .:Beiita:. Ds 21 Jul - 22:55

Encantada de coneix't ashima, espero que rolejem aviat i ens ho passem bé =)
.:Beiita:.
.:Beiita:.
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!

Nombre de missatges : 316
Punts : 4670
Reputació : 22
Fecha de inscripción : 26/06/2012
Edad : 34

Tornar a dalt Ir abajo

Asshima Aqua Font [FITXA DEL PERSONATGE] Empty Re: Asshima Aqua Font [FITXA DEL PERSONATGE]

Missatge por Drake Tenebris Somnia Ds 21 Jul - 23:02

benvinguda Asshima!! Espero que estiguis aviat en la nostra història i que puguem portar el Rol al màxim. Un petó .. Drake
Drake Tenebris Somnia
Drake Tenebris Somnia
Aquest és l'inici d'una llarga aventura!
Aquest és l'inici d'una llarga aventura!

Nombre de missatges : 13
Punts : 4320
Reputació : 21
Fecha de inscripción : 19/07/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Asshima Aqua Font [FITXA DEL PERSONATGE] Empty Re: Asshima Aqua Font [FITXA DEL PERSONATGE]

Missatge por NuryMaron Ds 21 Jul - 23:46

Benvinguda Asshima!
Sembla la noia quasi perfecta el teu personatge, m'agrada Feliç
Espero que també et presentis a tú mateixa dient-nos quines sèries t'agraden, etc.
Passa-ho bé!
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17435
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Asshima Aqua Font [FITXA DEL PERSONATGE] Empty Re: Asshima Aqua Font [FITXA DEL PERSONATGE]

Missatge por .:Beiita:. Dg 22 Jul - 13:30

si si... haviam quan la snyoreta Nury (La màxima postejadora del forúm) ens honra amb un personatge xDDD
.:Beiita:.
.:Beiita:.
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!

Nombre de missatges : 316
Punts : 4670
Reputació : 22
Fecha de inscripción : 26/06/2012
Edad : 34

Tornar a dalt Ir abajo

Asshima Aqua Font [FITXA DEL PERSONATGE] Empty Re: Asshima Aqua Font [FITXA DEL PERSONATGE]

Missatge por Blastilonic Dg 22 Jul - 14:05

Revisa el titol del tema!
i Benvinguda!
Blastilonic
Blastilonic
El Blastilonic Administrador
El Blastilonic Administrador

Nombre de missatges : 3379
Punts : 11629
Reputació : 125
Fecha de inscripción : 20/02/2010
Edad : 27
Ubicació : Girona

https://animesm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Asshima Aqua Font [FITXA DEL PERSONATGE] Empty Re: Asshima Aqua Font [FITXA DEL PERSONATGE]

Missatge por NuryMaron Dg 22 Jul - 16:19

.:Beiita:. escrigué:si si... haviam quan la snyoreta Nury (La màxima postejadora del forúm) ens honra amb un personatge xDDD

Sóc actualment la màxima postejadora (amb més d'un any de constància) però dubto que arribi a ser la màxima rolejadora riure..
ja sé que tinc pendent un personatge però no tinc massa temps per posar-m'hi ja que tinc molts assumptes personals pendents, ho sento uiii uii i encara menys temps tindria per posar-me al xat T.T connectar-me al fòrum és diferent perquè per posar comentaris és només un momentet i no hi ha conversació pendent etc
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17435
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Asshima Aqua Font [FITXA DEL PERSONATGE] Empty Re: Asshima Aqua Font [FITXA DEL PERSONATGE]

Missatge por eljuan368 Dg 22 Jul - 16:44

molt bon personatge i a veure quant ti ha puntes nury tu primer fes el que facis de fer i despres ya vindras ti estem esperant Asshima Aqua Font [FITXA DEL PERSONATGE] 1071211947
eljuan368
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 15597
Reputació : 93
Fecha de inscripción : 02/01/2011
Edad : 31
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Tornar a dalt Ir abajo

Asshima Aqua Font [FITXA DEL PERSONATGE] Empty Re: Asshima Aqua Font [FITXA DEL PERSONATGE]

Missatge por NuryMaron Dg 22 Jul - 16:56

si espero participar algun dia!
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17435
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Asshima Aqua Font [FITXA DEL PERSONATGE] Empty Re: Asshima Aqua Font [FITXA DEL PERSONATGE]

Missatge por eljuan368 Dg 22 Jul - 16:57

aixo esper Asshima Aqua Font [FITXA DEL PERSONATGE] 1071211947
eljuan368
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 15597
Reputació : 93
Fecha de inscripción : 02/01/2011
Edad : 31
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Tornar a dalt Ir abajo

Asshima Aqua Font [FITXA DEL PERSONATGE] Empty Re: Asshima Aqua Font [FITXA DEL PERSONATGE]

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum