Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^
Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

NORMES GENERALS DEL ROL PER TEMES

3 participantes

Ir abajo

NORMES GENERALS DEL ROL PER TEMES Empty NORMES GENERALS DEL ROL PER TEMES

Missatge por .:Beiita:. Dl 6 Ago - 21:36

NORMES GENERALS DEL ROL (PER TEMES)



Doncs bé, aquest projecte ja es una realitat i el forúm del Blastilonic té l'espai per poder rolejar per temes.

Els avantatges d'això son que no cal estar-hi a una hora determinada i ens ho podem pendre amb més calma. Ens podem extendre molt més amb les nostres explicacions. I ens dona potser més llibertat.


Llavors les normes del rol per temes serán una mica diferents al xat, principalment perquè el xat es més concis i ràpid, i els rols per temes son més extensos.

Les normés son les següents:

1- La majoría de forúms tenen la normativa de que el nom d'usuari i del personatge siguin iguals, malgrat aixó aquí el que farem sera possar el nom del personatge SEMPRE quan anem a continuar un rol. A ser possible en negreta o que es distingeixi bé el nom del personatge.

2- En un rol per temes, s'aprofita la tranquilitat de redactar sense presses i poder-nos extendre, raó per la qual ens extenem molt en cada post. Potser ara mateix no enteneu perquè passa aixó, pero veure-ho que un cop comenceu a rolejar us extendreu massa i tot (S'expliquen sensacions, olors, situacions, pensaments,.. inclós algun dialeg). Per tant, de moment, només demanarem un mínim de 5 linies per post per no forçar massa, pero jo personalment, arribo a les 20 tranquilament sense adonarme'n.

3- Com que el rol per temes es més extens i diferent, distingirem algunes petites parts amb colors: Per els pensaments directes de un personatge com per exemple: "Quina podor que fà aquí" utilitzarem el color blau per distingir-ho com pensament. Per quan el nostre personatge parla: "-Vols venir a sopar amb mi?" Ho possarem en verd perque es un color més actiu. I quan ho fà un altre personatge que no som nosaltres "Perdona com et dius?" en vermell.

4- Mai sota cap concepte podem fer doble post (es a dir un rera l'altre) amb el mateix personatge. El que es permetrà será editar el post que vam possar en primer lloc i afegir l'informació que ens hem descuidat. (màxim 3 personatges per jugador) Si els personatges no són actius, s'esborraran o passarán a ser personatges predeterminats (Per si algún altre usuari del forúm vol rolejar pero no sap quin personatge fer-se o quina historia possar-li)

5- A l'hora de entrar en un nou rol (Bé sigui que l'obrim nosaltres o bé sigui perquè ja existeixi i ens interesi participar-hi) Hem d'estar segurs de no ser a un altre tema al mateix temps ¿Perquè? Doncs senzill, no podem ser a dos llocs a la vegada oi que no? S'ha de respectar la linea espai-temps i abans d'entrar a parlar a un rol nou hem d'haver sortit del darrer.

6- Els rols (o temes) poden ser lliures (qualsevol usuari pugui participar-hi sense cap problema) normal (Que per entrar-hi em de demanar permís al creador) o bé nominatiu (Es un rol privat on només poden rolejar els personatges que estan anomenats al titól). Així doncs, al titól del tema quedaría així:

Si és un tema lliure: Passeig pel bosc [Lliure]
Si és un tema normal: Passeig pel bosc
Si és un tema nominat: Passeig pel bosc [Himeko, Rin]

7- Els rols com tots sabem, tenen diferents llocs els quals rolejar, bé pot ser una secció de cafetería on fer rols (temes) Que es portin a terme dins la cafetería. En aquest rol de moment fins que comenci a tindré moviment haurem de tenir un sistema una mica diferent: A continuació deixo la llista de llocs que existeixen al rol per portar a terme les nostres aventures-desventures:

Institut:[TARONJA]
Passadissos
Jardí
Cafetería
Aules
Habitacions [...]
Zones comunes [...]
Clubs extraescolars [...]
Enfermería
Despatx del Dr.
Biblioteca
Terrat


Llocs de la ciutat: [BLAU]
Cinema
Zona comercial
Zona Residencial
Hospital
Platja
Parcs i Passejos
Hospital
Estacions de transports
Boscos

Altres llocs del món: [VERMELL]

La idea es que si volem obrir un tema que succeixi per exemple a l'aula de Música,...
Exemple:
[aules] Deixant-me portar per la música [LLIURE]

El tema el possarem en "taronja" perquè esta a la secció de Institut així ho ubicarem millor. i [aules] entre cometes per aclarir que el tema esta succeint a l'institut peró a una aula. Ok..? Qualsevol dubte al respecte si us plau deixeu-ho sota.


8.- Sempre sempre sempre, escriurem en primera persona els rols (posts/temes) Perquè nosaltres som els nostres personatges.
EXEMPLE:
Anava caminant pel passadís i em vaig creuar dues noies boniques que passaven pel meu costat, totes dues reien amagant-se la boca amb les mans, Que potser vaig d'espentinat avui? Hem vaig apropar al cristall d'una finestra corredera per comprovar-ho. Em vaig pentinar mitg amb els dits i acte seguit vaig guinyar-me a mi mateix l'ull. Que wapu que sooc!

Aixó com us he dit abans és temporal, es fins que el rol es comenci a desenvolupar i a possar en marxa que es crearan apartats i demés.

Els simbols [...] volen dir que aquestes seccions també tenen les seves propies normes que més endevant anirem possant-les. Desde ara diem, que anirem possant moltes sorpreses que us agradarán. Un petó =).
.:Beiita:.
.:Beiita:.
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!

Nombre de missatges : 316
Punts : 4670
Reputació : 22
Fecha de inscripción : 26/06/2012
Edad : 34

Tornar a dalt Ir abajo

NORMES GENERALS DEL ROL PER TEMES Empty Re: NORMES GENERALS DEL ROL PER TEMES

Missatge por eljuan368 Dt 7 Ago - 16:15

okey beiita NORMES GENERALS DEL ROL PER TEMES 1071211947 blastilonic aqui no es tornen a veure les firmes NORMES GENERALS DEL ROL PER TEMES 650269930
eljuan368
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 15597
Reputació : 93
Fecha de inscripción : 02/01/2011
Edad : 31
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Tornar a dalt Ir abajo

NORMES GENERALS DEL ROL PER TEMES Empty Re: NORMES GENERALS DEL ROL PER TEMES

Missatge por NuryMaron Dt 7 Ago - 21:20

Com t'ho curres noia, està genial muntat.
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17435
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

NORMES GENERALS DEL ROL PER TEMES Empty Re: NORMES GENERALS DEL ROL PER TEMES

Missatge por .:Beiita:. Dt 7 Ago - 22:23

Sii ^^ la veritat, vaig trigar orça estona en montar un sistema (temporal) fins que el rol comences a rotllar i es montessin diferents apartats per distingir saps?

Encara queden mes sorpresetes, pero de moment, sería molt interessant que us anessiu animant, ni que sigui per provar ^^
.:Beiita:.
.:Beiita:.
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!

Nombre de missatges : 316
Punts : 4670
Reputació : 22
Fecha de inscripción : 26/06/2012
Edad : 34

Tornar a dalt Ir abajo

NORMES GENERALS DEL ROL PER TEMES Empty Re: NORMES GENERALS DEL ROL PER TEMES

Missatge por NuryMaron Dc 8 Ago - 16:00

sii genial
NuryMaron
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 17435
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

NORMES GENERALS DEL ROL PER TEMES Empty Re: NORMES GENERALS DEL ROL PER TEMES

Missatge por eljuan368 Dc 8 Ago - 16:19

okey i genial NORMES GENERALS DEL ROL PER TEMES 1071211947 NORMES GENERALS DEL ROL PER TEMES 738431593
eljuan368
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 15597
Reputació : 93
Fecha de inscripción : 02/01/2011
Edad : 31
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Tornar a dalt Ir abajo

NORMES GENERALS DEL ROL PER TEMES Empty Re: NORMES GENERALS DEL ROL PER TEMES

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum