Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^
Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Estic mirant altre cop Doremi des del primer episodi

2 participantes

Ir abajo

Estic mirant altre cop Doremi des del primer episodi Empty Estic mirant altre cop Doremi des del primer episodi

Missatge por Blastilonic Ds 18 Feb - 17:56

Mai és massa tard per veure La Màgica Doremi altre cop!
Estic mirant altre cop Doremi des del primer episodi Photo
Bona tarda, com va el cap de setmana?
Primer de tot el tema estarà farcit d'spoilers 
Jo ahir vaig acabar la segona temporada de la Màgica Doremi (en el moment en que la Floreta es queda al món de les bruixes i la Doremi deixa de ser bruixa juntament amb les altres i tenen que tornar al món humà per sempre). Vaig començar a l'estiu a mirar La Màgica Doremi des del primer episodi amb la meva cosina petita (es va enamorar jajaja) i després vaig continuar-la mirant jo. Tot just ara vaig pel final de la segona temporada (ho sé soc molt lent Passota)  En un primer moment vaig sentir molta nostàlgia i això em va animar a seguir mirant la sèrie, cert és que em vaig sentir molt gran i nyonyo però m'encanta aquesta sèrie i sempre és un bon moment per tornar-la a mirar així que mai és massa tard  Content
Ja fa molts mesos que us volia comentar que estava tornant a mirar aquest gran anime però ho volia fer de la millor manera i creia que calia crear un tema per anar comentant episodi per episodi que vaig veient, donant la meva opinió i al mateix moment animar-vos a mirar-la amb mi i comentar-la amb mi no? Feliç


Com veure els episodis en català:


Editat per darrera vegada per Blastilonic el Ds 18 Feb - 19:28, editat 4 cops en total
Blastilonic
Blastilonic
El Blastilonic Administrador
El Blastilonic Administrador

Nombre de missatges : 3379
Punts : 11628
Reputació : 125
Fecha de inscripción : 20/02/2010
Edad : 27
Ubicació : Girona

https://animesm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Estic mirant altre cop Doremi des del primer episodi Empty Re: Estic mirant altre cop Doremi des del primer episodi

Missatge por Blastilonic Ds 18 Feb - 18:12

Començaré fent un breu resum del que m'han semblat les dos primeres temporades, anècdotes i més.
- No sabia que l'Ompu apreixia a la primera temporada, pensava que sortia cap el final de la primera i ja es feien amigues a la segona, no sé perquè però ho recordava així.
Estic mirant altre cop Doremi des del primer episodi Onpu173
- Si em tinc que quedar amb una de les dues temporades que he vist fins ara, crec que em quedo amb la primera. Les dos m'agraden, de fet em sembla que són les dos millors temporades i que després la qualitat començava a baixar sobretot pel que fa la trama i que alguns episodis fins i tot es feien difícils de veure, en fi... així ho recordo jo! Em quedo amb la primera perquè penso que la trama té més sentit i li donen un principi i un final més lògic, es miren més el recorregut que fan en cada episodi, no sé si s'enten.
Estic mirant altre cop Doremi des del primer episodi Ojamajo_Doremi_Group_transformation_poseEstic mirant altre cop Doremi des del primer episodi Ojamajo_Doremi_Sharp_Group_transformation_pose
- Pel que fa al final de cada temporada, a diferència de sèries com Sailor Moon, veig el final molt de "pegote" en la Màgica Doremi. El de la primera temporada encara, perquè és xulo allò de que els pillen que són bruixes i l'Onpu les ajuda i tal (a més que portaven ja molts episodis dient que l'Onpu feia màgia prohibida i al final la fa per ajudar-les...) Vull dir que és maco i a més li fan donar un sentit al tot. Però en el cas de la segona temporada, crec que el final l'haurien d'haver fet amb els bruixots, no amb una antiga reina de les bruixes que s'inventen els dos últims episodis anteriors. Entenc que aquesta reina tindrà importància en les altres temporades i aquí només la introdueixen, però em molesta una mica que just al final s'inventin això de la reina que no venia a cuento jajaja
Estic mirant altre cop Doremi des del primer episodi Latest?cb=20160104212503
- Tot i això tinc que dir que la segona temporada ha estat plena de moments inoblidables com el retrobament dels pares de l'Aiko, tocar temes com la mort d'un pare, les insaguretats de la Hazuki, els problemes de l'onpu, ensenyar a tocar el piano a la Popi, la mare de la majorica, els bruixots,...
Estic mirant altre cop Doremi des del primer episodi 7597
- De petit li tenia molta ravia a l'Aiko no sé perquè. Creia que tenia molt d'ego crec, però amb el temps l'he anat entenen i ja no em molesta que es faci pasada amb el tema dels seus pares.
Estic mirant altre cop Doremi des del primer episodi Aikos-parents
- El final de la segona temporada em va fer riure i em va emocionar al mateix moment. Preciós el moment que es van adormint durant 1000 anys una per una per salvar a la Floreta però al mateix moment també molt random tot com es van morir i la forma en que ho fan doncs em va fer riure. També vaig trobar molt epic l'ending amb les bruixes marxant i la Floreta sola, tràgic jajajaja per cert super random tot quan la Floreta salva a les noies així perquè si... final massa fàcil. 
Estic mirant altre cop Doremi des del primer episodi Latest?cb=20160104213105
- Per mi l'escena còmica, encara que no pretengui ser-ho, més top de l'anime és el moment en que la Doremi es menja els mocs de la Floreta. Vaig penjar l'escena al facebook. Però es veu que al final de la segona temporada ho tornen a fer :') em vaig pixar.

I per últim, doncs que tinc moltes ganes que algú s'uneixi a mirar-la amb mi si voleu m'esperaria i tot a començar la tercera temporada, m'encantaria anar-la comentant amb vosaltres perquè és un anime preciós! Tinc moltes ganes de veure a la Momoko, la meva bruixa preferida i també de veure a la Floreta fer-se gran perquè la dobladora és la mateixa que la d'Arale!!! Ho sabieu?
Blastilonic
Blastilonic
El Blastilonic Administrador
El Blastilonic Administrador

Nombre de missatges : 3379
Punts : 11628
Reputació : 125
Fecha de inscripción : 20/02/2010
Edad : 27
Ubicació : Girona

https://animesm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Estic mirant altre cop Doremi des del primer episodi Empty Re: Estic mirant altre cop Doremi des del primer episodi

Missatge por Andreapase Ds 18 Feb - 19:00

Uff la veritat és que aquest anime m'encanta!!
Andreapase
Andreapase

Nombre de missatges : 1
Punts : 2736
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 30/10/2016
Edad : 25
Ubicació : Granollers

Tornar a dalt Ir abajo

Estic mirant altre cop Doremi des del primer episodi Empty Re: Estic mirant altre cop Doremi des del primer episodi

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum